Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
johan tb zei:
Geloof mij maar dat je met een G25 en een sim bij de Nordschleife nog niet veel doet dat is echt iets heel anders in werkelijkheid. Neem alleen de hoogteverschillen in het parcours maar eens en je weet genoeg. ;)

idd die hoogteverschillen zijn echt wel impressive :D
om bijna schrik van te krijgen soms zullen we maar zeggen haha :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mr Syphon zei:
idd die hoogteverschillen zijn echt wel impressive :D
om bijna schrik van te krijgen soms zullen we maar zeggen haha :D

Maar het was wel een leuke ronde in de mijne vond ik. :p

Ps in die van U ook. :p

Sander H

Legacy Member
johan tb zei:
Maar het was wel een leuke ronde in de mijne vond ik. :p

Ps in die van U ook. :p

da was ik die achter het stuur zat :p
Syphon heeft erna ook nog een rondje gereden, ook wel een paar keer een beetje geschoven, opt einde was er echt weinig grip

kga int vervolg toch nie meer gaan alst regent :p (gij ook nie veronderstel ik)

hoewel het imo wel tof was dat de snelheidsverschillen tussen verschillende auto's pakken kleiner was door de regen, kdenk nie dak ooit nog een lotus elise ga kunnen volgen :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
net bericht gehad de wagen is bij de carrossier en de verzekering keert uit. :woohoo:Het duurt nog wel tot eind volgende week voordat ik hem terug heb. :(

SpeedFreak.be

Legacy Member
friekie zei:
Amai, das goe, wie weet hoeveel het anders had gekost :)

Zal wel een paar duizend zijn vrees ik. Je hebt btw kans dat ik het voor zal moeten schieten, maar we zullen zien.

128MB

Legacy Member
man man man vandaag gaan installeren bij weer zoiet wat een 17 jarige dochter had met E-cup :wtf:

echt nie normaal lekker meiske, ge zou der zo op willen vliegen, ma de vriend was daar :ironic: echt zo'n typische pannelat snotaap met de haarkes plat en konijnentanden :sop: em was 20 ma ge zou em 15 geven ...

128MB

Legacy Member
Mr Syphon zei:
en da vraagt ge u af hoe dat die zo een kunnen krijgen zeker :p
staan kik daar zo te kijken terwijl die staan te lebberen van :wtf:

Ben maar de plezante gebleven gelijk altijd als'k bij jonge mensen installeer en gevraagd of ze PlayboyTV nie wouden proberen voor 14dagen :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
staan kik daar zo te kijken terwijl die staan te lebberen van :wtf:

Ben maar de plezante gebleven gelijk altijd als'k bij jonge mensen installeer en gevraagd of ze PlayboyTV nie wouden proberen voor 14dagen :unsure:

Ge had uw broek moeten laten zakken en met uw wenkbrauwen fronsen!

Frey

Legacy Member
128MB zei:
gaan'k daar van ne klant foto's pakken? :rofl:
Whai not, vragen kan geen kwaad :D

"ee mag ik e fotoke van u pakke, ge trekt kei hard op e vriendin van mij?"

Works like a charm

Rubmifer

Legacy Member
Het nieuwe seizoen van het drtcc op DR.nl verloopt voorlopig enorm goed. Van de 3 races altijd in de top 3 kunnen kwalificeren, en stond voor de race van vandaag 3E in de stand. Vandaag op 2 gestart (op Knutstorp, voor de mensen die het niet kennen: een klein, smal, technisch en heuvelachtig circuit). Audi is jammergenoeg niet de beste starter, en verloor een plaatsje bij de start. Waren met 3 aan het vechten voor de leiding, tot de server mij eruit gooit :( Zijn al een hele tijd lobby problemen, en ik ben er zeker van dat het niet aan mij lag.

De 2e race is iedereen er uitgevallen, en zijn we herstart. Ik kon ook meedoen, maar moest natuurlijk wel achteraan starten, op 21. Normaal 29 ronden, maar omdat we er al een paar in race 2 hadden gedaan, is dat op 21 gezet. Op P21 gestart, op P5 geëindigd. :cool:

Jammergenoeg wel wat punten verloren op mijn concurentie in race 1. Stond voor deze race 3e. Stond gelijk met iemand, en die staat nu 15 punten voor. Ik sta nu op een 4e plaats. Had eigenlijk een 2e stek kunnen zijn :( Volgende week Imola. IK zal wel terugslaan. :angry: (hopelijk :unsure:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan