Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johan tb zei:Geloof mij maar dat je met een G25 en een sim bij de Nordschleife nog niet veel doet dat is echt iets heel anders in werkelijkheid. Neem alleen de hoogteverschillen in het parcours maar eens en je weet genoeg.![]()


Mr Syphon zei:idd die hoogteverschillen zijn echt wel impressive
om bijna schrik van te krijgen soms zullen we maar zeggen haha![]()


johan tb zei:Maar het was wel een leuke ronde in de mijne vond ik.
Ps in die van U ook.![]()

(gij ook nie veronderstel ik)
friekie zei:Amai, das goe, wie weet hoeveel het anders had gekost![]()

em was 20 ma ge zou em 15 geven ...staan kik daar zo te kijken terwijl die staan te lebberen vanMr Syphon zei:en da vraagt ge u af hoe dat die zo een kunnen krijgen zeker![]()


128MB zei:staan kik daar zo te kijken terwijl die staan te lebberen van
Ben maar de plezante gebleven gelijk altijd als'k bij jonge mensen installeer en gevraagd of ze PlayboyTV nie wouden proberen voor 14dagen![]()
Dillyracer zei:Ge had uw broek moeten laten zakken en met uw wenkbrauwen fronsen!

Whai not, vragen kan geen kwaad128MB zei:gaan'k daar van ne klant foto's pakken?![]()

Zijn al een hele tijd lobby problemen, en ik ben er zeker van dat het niet aan mij lag.
Volgende week Imola. IK zal wel terugslaan.
(hopelijk
)