Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag deed hij het net te weinigStancke zei:Kortrijk suckt, voor het minste krijg je daar een blauwe vlag, precies alsof je geen "gevechten" mag doen.
Vorige week naar karting in Genk geweest, fack, zalig circuit!

friekie zei:ad: Morge trug naar school...
![]()
.Proim zei:Vandaag om de rest van mijn boeken geweest voor het 6e, leerkracht van Frans van vorig jaar is nu mijn klasleerkrachtMet 28 in een klas, plezant ze
![]()

ad:Dat is toch veel te veel, ik heb liever een kleine klasDillyracer zei:Wij hebben ook 2 jaar met 28 in een klas gezeten, het jaar daarna met 14, waardoor ik mij altijd afvroeg waar de helft van mijn klas naartoe was
Frans, als ik er nog maar aan terugdenkad:
Heb jij trouwens al een idee wat je volgend jaar gaat studeren?


Proim zei:Dat is toch veel te veel, ik heb liever een kleine klas
Die gaat nu bij elk rapport of wat dan ook zitten kakken op mijn Frans
Ja, als ik niet van gedacht verander wordt het fysica.
Jij?
Is dan vooral onderzoek doen vermoed ik.Dillyracer zei:Hetzelfde eigelijk, Fysica lijkt mij echt zo boeiend om te studeren, maar wiskunde is moeilijk en ik weet niet hoe de mogelijkheden in werk daar zijn.
Proim zei:Is dan vooral onderzoek doen vermoed ik.
Mijn plan zou zijn bachelor aan de KULAK en master aan de VUB daarna. Maar goed, dat is nog lang, eerst zien of ik het überhaupt aankan...
friekie zei:Iets wat ik denk wat ook wel plezant is is aerodynamicsDoor iets spreekt mij dat wel aan
Mja, zal eerst nog wel fkes elektrotechnieken doen
![]()


.