Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Kortrijk suckt, voor het minste krijg je daar een blauwe vlag, precies alsof je geen "gevechten" mag doen.

Vorige week naar karting in Genk geweest, fack, zalig circuit!

Proim

Legacy Member
Stancke zei:
Kortrijk suckt, voor het minste krijg je daar een blauwe vlag, precies alsof je geen "gevechten" mag doen.

Vorige week naar karting in Genk geweest, fack, zalig circuit!
Vandaag deed hij het net te weinig :sop:
Soms stond hij er zelfs niet, 4 ronden achter een of andere mongool zitten rijden, telkens ik er voorbij wou en kon smeet hij alles dicht.

Stancke

Legacy Member
Hier ook nog tot de 21e september thuis, het is dan bijna al terug vakantie^^

Proim

Legacy Member
Vandaag om de rest van mijn boeken geweest voor het 6e, leerkracht van Frans van vorig jaar is nu mijn klasleerkracht :sop: Met 28 in een klas, plezant ze :wtf:

Anoniem04

Legacy Member
Proim zei:
Vandaag om de rest van mijn boeken geweest voor het 6e, leerkracht van Frans van vorig jaar is nu mijn klasleerkracht :sop: Met 28 in een klas, plezant ze :wtf:

Wij hebben ook 2 jaar met 28 in een klas gezeten, het jaar daarna met 14, waardoor ik mij altijd afvroeg waar de helft van mijn klas naartoe was :unsure:

Frans, als ik er nog maar aan terugdenk :sad:

Heb jij trouwens al een idee wat je volgend jaar gaat studeren?

Proim

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wij hebben ook 2 jaar met 28 in een klas gezeten, het jaar daarna met 14, waardoor ik mij altijd afvroeg waar de helft van mijn klas naartoe was :unsure:

Frans, als ik er nog maar aan terugdenk :sad:

Heb jij trouwens al een idee wat je volgend jaar gaat studeren?
Dat is toch veel te veel, ik heb liever een kleine klas :p
Die gaat nu bij elk rapport of wat dan ook zitten kakken op mijn Frans :(

Ja, als ik niet van gedacht verander wordt het fysica.
Jij?

Anoniem04

Legacy Member
Proim zei:
Dat is toch veel te veel, ik heb liever een kleine klas :p
Die gaat nu bij elk rapport of wat dan ook zitten kakken op mijn Frans :(

Ja, als ik niet van gedacht verander wordt het fysica.
Jij?

Hetzelfde eigelijk, Fysica lijkt mij echt zo boeiend om te studeren, maar wiskunde is moeilijk en ik weet niet hoe de mogelijkheden in werk daar zijn.

Proim

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hetzelfde eigelijk, Fysica lijkt mij echt zo boeiend om te studeren, maar wiskunde is moeilijk en ik weet niet hoe de mogelijkheden in werk daar zijn.
Is dan vooral onderzoek doen vermoed ik.
Mijn plan zou zijn bachelor aan de KULAK en master aan de VUB daarna. Maar goed, dat is nog lang, eerst zien of ik het überhaupt aankan...

SXe

Legacy Member
Iets wat ik denk wat ook wel plezant is is aerodynamics :unsure: Door iets spreekt mij dat wel aan :) Mja, zal eerst nog wel fkes elektrotechnieken doen :p

Anoniem04

Legacy Member
Proim zei:
Is dan vooral onderzoek doen vermoed ik.
Mijn plan zou zijn bachelor aan de KULAK en master aan de VUB daarna. Maar goed, dat is nog lang, eerst zien of ik het überhaupt aankan...

Ik waarschijnlijk aan de KUL, anders chemie aan de hoge school.
friekie zei:
Iets wat ik denk wat ook wel plezant is is aerodynamics :unsure: Door iets spreekt mij dat wel aan :) Mja, zal eerst nog wel fkes elektrotechnieken doen :p

Moeilijk om aan een job te geraken :p

F1 of vliegtuigen :unsure:

128MB

Legacy Member
wtf devastate? post verwijdert?

weet al nemeer wat erinstond ma wast die van preske?

sjees laaste week heb ik al 25 posts verloren :p

Stancke

Legacy Member
Dat mag niet kunnen!

Plak en kok sex is best wel geil als de patatjes genoeg zijn gebakken.

RaZoR be

Legacy Member
Hmm, vandaag eens GTR evolution geinstalled, om te proberen met men Logitech Driving force GT.

Op semi-pro haal ik het met 5 sec voorsprong de pole en race ben ik ook altijd 1ste.
Op pro daarentegen haal ik nog niet eens voorlaatste plaats. Ik rij bijna exact dezelfde tijden als ik goed rij. maar ineens zijn de tegenstanders 6 sec sneller dan mij :s.

Raar dat er zoveel verschil zit in Semi-pro en pro qua AI
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan