Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
johan tb zei:
... en er nooit meer uitkomen. :unsure:
Die zien er idd uit als zetels waar ge u in laat vallen en dan heel veel moeite moet doen om er terug uit te geraken.

Neenee, als ge een 944 koopt smijt ge die nutteloze achterzetels er uit: meer "koffer"ruimte en minder gewicht ;).

MorGo7h

Legacy Member
Mee zei:
Zwak.

More poweeeer!

Wa zijde met nen wagen als ge em nimeer aan de grond krijgt? En als ik power tekort kom steek ik der een zwaardere batterij in :p Ma die stroomregelaars moeten tegenwoordig met de PC afgesteld worden voor de torque te regelen :D Anders flipt auto gwn achter of vooruit als ge gas geeft/remt. Anyway ik heb wel een midden diff zitten dus hier gaat da moeilijk zijn, ma ik zou wel oneindig veel spin op mijn voorwielen hebben en da wordt een dure grap dan :p (en onderstuur :p)
Kga blij zijn alsk van die nitro af ben. Veel onderhoud en als het vuil blijft in de olie en gemorste nafte liggen :/ Kwil gwn veel crossen en weinig deraan werken :p

MorGo7h

Legacy Member
Proim zei:
Zit precies wel wat power achter :eek:

Yep nogal. Tegenwoordig met die brushless motoren... Ongeveer dezelfde power kwa nitro, iets meer zelfs. Maar gewoon enorm veel torque. Nuja, dat uwen auto backflipt als ge aanzet is ook maar kut :p Maar ge kunt uw regelaar wel afstellen dat em geleidelijker de gas openzet als ge volgas optrekt.

Poepoei

Legacy Member
Da's precies wel iets steviger dan die autokes op afstandsbediening die ik vroeger had :unsure:

Ge reed daar ene keer mee van tafel en da was kapot :D

128MB

Legacy Member
ik had vroeger ne dodge ram van nikko, met TURBO :unsure:
http://images.hobbytron.com/N-190041-lg.jpg

Ne keer dat ding over een skateramp laten vliegen :D

had redelijk wat airtime, de veerkes moest ik terug gaan zoeken int bos xD

was een zalig ding, twas een jeep, redelijk zwaar en hoog zwaartepunt, alsk achteruit reed in een greppeltje en dan die turbo aanzette deed em ne wheelie ^^

Ik kon dat ding laten rondtollen alsk ne bocht nam door het rioleerputje :p

Schummi88

Legacy Member
Op naar men herexamen van Geschiedenis (Nieuwe Tijd, schriftelijk) :p. Dat moet normaal wel goed komen :D. Morgen het mondelinge gedeelte over de Middeleeuwen. Met dank aan de slokdarmontsteking in juni :doh:!

MorGo7h

Legacy Member
128MB zei:
ik had vroeger ne dodge ram van nikko, met TURBO :unsure:
http://images.hobbytron.com/N-190041-lg.jpg

Ne keer dat ding over een skateramp laten vliegen :D

had redelijk wat airtime, de veerkes moest ik terug gaan zoeken int bos xD

was een zalig ding, twas een jeep, redelijk zwaar en hoog zwaartepunt, alsk achteruit reed in een greppeltje en dan die turbo aanzette deed em ne wheelie ^^

Ik kon dat ding laten rondtollen alsk ne bocht nam door het rioleerputje :p

:p Ook nog veel nikko's gehad. Maar eenmaal ge deftif materiaal hebt gehad wilt ge niks anders mee :p Olie vering, 3 differentiëlen, instelbare camber en toe, bodemvrijheid afstellen en sterke van uw vering en differentiëlen enzo. En die beesten gaan echt hard, da wilde niet tegen uw been krijgen :p

Sander H

Legacy Member
kheb hier ook nog ene liggen, ne rwd onroad-rc-wagen op nitro, had jaren bij de buren op zolder gestaan, motor zat vast, helemaal uit elkaar gehaald en herbouwd, als ge aan de starter trekt voelt ge compressie, ma hem zuigt geen brandstof aan :sad: k krijg het ni gefixed (staat hier al ff)

MorGo7h

Legacy Member
Scjeir zei:
kheb hier ook nog ene liggen, ne rwd onroad-rc-wagen op nitro, had jaren bij de buren op zolder gestaan, motor zat vast, helemaal uit elkaar gehaald en herbouwd, als ge aan de starter trekt voelt ge compressie, ma hem zuigt geen brandstof aan :sad: k krijg het ni gefixed (staat hier al ff)

Ik heb ook nog compressie maar die heeft 2j daar gestaan zonder afterrun olie erin :x Dus ik vrees voor de binnenkant :/ Staat uw spoeier genoeg open en kunt ge die ni proberen uitkuisen? En werkt uw glowplug nog?
Anyway, ik zijn nitro beu. Brushless is meer power en minder onderhoud. Juist het geluid he :( Ma ik ben wa beginnen te twijfelen. Mijn buggy ombouwen naar elektro gaat mij 400euro kosten en das een pak geld imo en met de winter voor de deur gaat ik toch nimeer rijden. Moest da nu aan het begin van de vakantie geweest zijn hadk da misschien gedaan. Kdenk dak em laat staan tot volgend zomer.

Sander H

Legacy Member
glowplug wordt nog vuurrood, dus daar zalt nie aan liggen
afterrun olie? die heeft 5 jaar ofzo bij de buren op zolder gestaan nadat hem gecrashed was (daardoor kapotte voorveer), gans da ding zat onder de modder (dus toen helemaal vastgedroogd)
kheb wa aan die carbs proberen te regelen, iemand die der zelf ook had, heeft hem proberen aan de praat te krijgen, zonder succes
ma der scheelt ook iets met de ontvanger/servo's/..., die doen nie veel meer, beke lawaai maken en trillen alsk de zender opzet, ma ze reageren nie alsk der iets mee doe, kzou evt servo's van mijn rc-heli derop proberen te zetten, ma die gaan wss nie echt passen + als de motor nie draait ...

Proim

Legacy Member
Mee zei:
Sebiet (eindelijk) nog is gaan karten in Puurs se :cool:.
Vanmiddag geweest in Kortrijk: 25 euro en 4 keer kunnen doen :woohoo:
Binnen 2 weken gaan ze het circuit heraanleggen, ik kijk er naar uit :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan