SpeedFreak.be
Legacy Member
128MB zei:Ge zit wel enorm diep, als em er komt zal ik er es achterinkruipen![]()
... en er nooit meer uitkomen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:Ge zit wel enorm diep, als em er komt zal ik er es achterinkruipen![]()

Die zien er idd uit als zetels waar ge u in laat vallen en dan heel veel moeite moet doen om er terug uit te geraken.johan tb zei:... en er nooit meer uitkomen.![]()
.
Mee zei:Zwak.
More poweeeer!
Ma die stroomregelaars moeten tegenwoordig met de PC afgesteld worden voor de torque te regelen
Anders flipt auto gwn achter of vooruit als ge gas geeft/remt. Anyway ik heb wel een midden diff zitten dus hier gaat da moeilijk zijn, ma ik zou wel oneindig veel spin op mijn voorwielen hebben en da wordt een dure grap dan
(en onderstuur
)
MorGo7h zei:Wa zijde met nen wagen als ge em nimeer aan de grond krijgt?
Zit precies wel wat power achterMorGo7h zei:HPI Racing Europe - HPI TV
Dit moteurke dat daarin zit gaat in mijn Buggy vliegen :/ Maar kga wel 16V batterij steken ipv 22V. Mijn buggy hoeft ni van de grond te komen alsk optrek![]()

Proim zei:Zit precies wel wat power achter![]()
Maar ge kunt uw regelaar wel afstellen dat em geleidelijker de gas openzet als ge volgas optrekt.


128MB zei:ik had vroeger ne dodge ram van nikko, met TURBO
http://images.hobbytron.com/N-190041-lg.jpg
Ne keer dat ding over een skateramp laten vliegen
had redelijk wat airtime, de veerkes moest ik terug gaan zoeken int bos xD
was een zalig ding, twas een jeep, redelijk zwaar en hoog zwaartepunt, alsk achteruit reed in een greppeltje en dan die turbo aanzette deed em ne wheelie ^^
Ik kon dat ding laten rondtollen alsk ne bocht nam door het rioleerputje![]()
Ook nog veel nikko's gehad. Maar eenmaal ge deftif materiaal hebt gehad wilt ge niks anders mee
Olie vering, 3 differentiëlen, instelbare camber en toe, bodemvrijheid afstellen en sterke van uw vering en differentiëlen enzo. En die beesten gaan echt hard, da wilde niet tegen uw been krijgen 
ad: k krijg het ni gefixed (staat hier al ff)Scjeir zei:kheb hier ook nog ene liggen, ne rwd onroad-rc-wagen op nitro, had jaren bij de buren op zolder gestaan, motor zat vast, helemaal uit elkaar gehaald en herbouwd, als ge aan de starter trekt voelt ge compressie, ma hem zuigt geen brandstof aanad: k krijg het ni gefixed (staat hier al ff)
Dus ik vrees voor de binnenkant :/ Staat uw spoeier genoeg open en kunt ge die ni proberen uitkuisen? En werkt uw glowplug nog?
Ma ik ben wa beginnen te twijfelen. Mijn buggy ombouwen naar elektro gaat mij 400euro kosten en das een pak geld imo en met de winter voor de deur gaat ik toch nimeer rijden. Moest da nu aan het begin van de vakantie geweest zijn hadk da misschien gedaan. Kdenk dak em laat staan tot volgend zomer.Vanmiddag geweest in Kortrijk: 25 euro en 4 keer kunnen doenMee zei:Sebiet (eindelijk) nog is gaan karten in Puurs se.

