Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Devastate

Legacy Member
Ge kan wel de TNG-forumskin terug kiezen hé; als dat een troost kan zijn ;)

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
Er was toen toch een wedstrijd voor de site in een nieuw jasje te steken

Ja, waar zogezegd de community mocht kiezen voor de nieuwe naam.

Serieuze bullshit dat heel de community 9lives gestemd had, niemand vond die naam degelijk, ik had op Gamelabs gestemd :unsure:

Nu met Gunk is het nog 10x erger geworden.

Proim

Legacy Member
Ik vind het lounge forum ook maar een faal, was veel leuker toen die dingen in algemeen stonden imo :unsure:

SXe

Legacy Member
Infraction gekregen van 2 punten omdak :D :D heb getypt :wtf: kdacht da ze hier wa meer konden verdragen :unsure:

128MB

Legacy Member
Mee zei:
Ik begin morgen aan mijn stage.
Gratis :sad:.
stage in wat? als je goed werkt en ne vriendelijke baas hebt geven ze vaak iets ze.

Ik zat op onderhoud mij kapot te zweten vol met smeer en heb een trui gekregen :unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
ik heb stage gedaan bij borealis , lekker chill, gewoon beetje die man volgen, niks vuil werk.
aangezien da nogal groot is moest ge soms 5 a 10 minuten fietsen lol + elke area had zen controlekamer waar ge u moest aanmelden als ge daar hene ging

kheb de helm die ik daar moest dragen nog op men kamer liggen lol :D

128MB

Legacy Member
toen ik bij hanssen transmissions werkte was ook tof :D moest ge ook de fiets pakken of zo'n elektrisch treintje xD

Da was soms zo zalig lachen, ne keer een sprintje gedaan tussen ne klark en een elektrische transpalette :p zeker een rit van 2 minuten door de fabriek.

Tuuten en roepen naar elkander, de pas afsijden, bochten inkorten, net op tijd aan het touw trekken, uwe kop bukken en dat de poort juist op tijd open is voor uw transpallet door te laten : DDDDD

Oh man 1ne keer echt doodsangsten uitgestaan: Moest ne elektrische moteur van 30 ton vervoeren met een brug :crazy:

Echt zo een gigantisch gevaarte van 10m³, en dan hangt dat te bengelen boven uwe kop :')

MorGo7h

Legacy Member
Lol :p
Vandaag mijn buggy uitgekuist en mijn handen stinken nog altijd naar olie, nitro, vuiligheid. En ondertussen riek al heel mijn kamer naar auto's :p

128MB

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Daar past zelfs nen bengel van 12 ni in als ge de stoel terug naar achter kantelt en ge goe gaat zitte voor te rijden, kspreek uit ervaring..

Motorkap is idd wel ruim genoeg voor een toerke op te doen :unsure:
Ge zit wel enorm diep, als em er komt zal ik er es achterinkruipen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan