Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Huis is belangrijker nu, voor dat ding ga ik 30j afbetalen :p

nja wa wilde met 16a grond :unsure:

iemand goesting kartcircuit aan te leggen? xD

vrwa terughouden en iet klein kopen, direct iet fatsoenlijk groot :love:

Anoniem04

Legacy Member
Telenet installateur verdient goed precies :unsure:

Ik vermoed dat mijn eerste auto een Honda Civic gaat worden, zien er leuke wagens uit!

Proim

Legacy Member
128MB zei:
Huis is belangrijker nu, voor dat ding ga ik 30j afbetalen :p

nja wa wilde met 16a grond :unsure:

iemand goesting kartcircuit aan te leggen? xD

vrwa terughouden en iet klein kopen, direct iet fatsoenlijk groot :love:
Doen doen doen :D

Mee

Legacy Member
128MB zei:
nja wa wilde met 16a grond :unsure:
Wij hebben hier 54 are :cool:.
Leuk om het gras af te rijden...

Maar een dikke proficiat, op uwe leeftijd al een huis hebben... ;).

Dillyracer zei:
Ik vermoed dat mijn eerste auto een Honda Civic gaat worden, zien er leuke wagens uit!
Lijken mij ook heel leuke autokes :).
Ene van mijn klas rijdt met zo nen '90s Civic rond, rijdt zelfs 200 per uur. Alleen dieje koffer zit heel raar in elkaar.

Anoniem04

Legacy Member
Mee zei:
Lijken mij ook heel leuke autokes :).
Ene van mijn klas rijdt met zo nen '90s Civic rond, rijdt zelfs 200 per uur. Alleen dieje koffer zit heel raar in elkaar.

En ze zijn zo duur niet :)

Als ik zoiets tegen mijn maat zeg, antwoord hij dat het zijn soort model niet is. Maar die komt altijd af met 525i's en Baccara V6'en :doh:

Ik zou ook wel met een oude 318i willen rijden, maar dat moet nog realistisch blijven qua kosten ook.

128MB

Legacy Member
54are xD

En thanks, kwoon dan natuurlijk nog met men ouders, ben dan nog maar 19. Maar het huis is dan ook van mij.

Vanbinnen ist gans gerenoveerd, alleen vanbuiten is het typisch 1968 maar daar moete echt nie naar kijken.

Dak, leidingen enzo dat is het belangrijkste.

'k hoop dat alles goed gaat, en binnen 10j ofzo de muren beplakken, ander kleurke, nieuw deuren etc ... hebde al een gans nieuw huis.

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
54are xD

En thanks, kwoon dan natuurlijk nog met men ouders, ben dan nog maar 19. Maar het huis is dan ook van mij.

Vanbinnen ist gans gerenoveerd, alleen vanbuiten is het typisch 1968 maar daar moete echt nie naar kijken.

Dak, leidingen enzo dat is het belangrijkste.

'k hoop dat alles goed gaat, en binnen 10j ofzo de muren beplakken, ander kleurke, nieuw deuren etc ... hebde al een gans nieuw huis.

Hoeveel kostte het huis zelf?

128MB

Legacy Member
239.000 en was al verlaagd, als je ziet wat je krijgt is het 350.000 waard :)

zitten prachtige elementen in zoals een prieeltje midden in de tuin, tuinhuisje, carport, een weide waar ree`n liepen, achter de tuin is agrarisch gebied met paarden etc, groot terras, nieuwe keuken, nieuwe open haard (van die prachtig matte witte steen), een kiekenkot :D, vernieuwde chauffageketel (wel mazout), 2 slaapkamers, bureel, 3 kelder, brede garage kan misschien 2 auto's in, ellentrik pas verzwaard geweest voor de keuring, ... en het paradepaardje: in de inkom is de muur een gigantische grote houten 'schilderij' ken het woord niet maar de overleden vorige eigenaar had dat met de hand uitgekervd :oink: en ook gigantisch grote inbouwkasten :D kunde verstopperke in spelen

Minpunten:
- Badkamer is echt jaren 60 stijl, groen bad, bloemmotiefkes enzo :p ma soit tis een badkamer en kunde ook verven etc ...
- nog paar stopcontacten, lichtknoppen te vernieuwen enzo

Voor de rest is het instapklaar

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
239.000 en was al verlaagd, als je ziet wat je krijgt is het 350.000 waard :)

Mooi :)

Mijn zus en haar vriend hebben vorig jaar een huis gekocht voor 150.000, maar die kregen blijkbaar geen lening voor meer geld, nochtans hebben die beiden een inkomen :unsure:

Ze zijn nu wel alles aan het renoveren.

128MB

Legacy Member
da kon ik ook doen, iet voor 150.000 kopen en renoveren ma dan zitte daar jaren in de sukkelen + ook nog eens huur betalen voort appartement en constant op en af gaan.

Dan heb ik liever direct een huis wat af is. Ik moet gwn men bed en pc pakken, de camjonet in zwieren en thats it ^^

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
da kon ik ook doen, iet voor 150.000 kopen en renoveren ma dan zitte daar jaren in de sukkelen + ook nog eens huur betalen voort appartement en constant op en af gaan.

Dan heb ik liever direct een huis wat af is. Ik moet gwn men bed en pc pakken, de camjonet in zwieren en thats it ^^

Inderdaad

Bij hun was renoveren wel een kwestie van moeten, want ze konden niets duurder kopen. Ze zijn daar wel direct in gaan wonen en gewoon kamer per kamer gerenoveerd. Ik heb er de parket gaan leggen :cool:

Proim

Legacy Member
128MB zei:
239.000 en was al verlaagd, als je ziet wat je krijgt is het 350.000 waard :)

zitten prachtige elementen in zoals een prieeltje midden in de tuin, tuinhuisje, carport, een weide waar ree`n liepen, achter de tuin is agrarisch gebied met paarden etc, groot terras, nieuwe keuken, nieuwe open haard (van die prachtig matte witte steen), een kiekenkot :D, vernieuwde chauffageketel (wel mazout), 2 slaapkamers, bureel, 3 kelder, brede garage kan misschien 2 auto's in, ellentrik pas verzwaard geweest voor de keuring, ... en het paradepaardje: in de inkom is de muur een gigantische grote houten 'schilderij' ken het woord niet maar de overleden vorige eigenaar had dat met de hand uitgekervd :oink: en ook gigantisch grote inbouwkasten :D kunde verstopperke in spelen

Minpunten:
- Badkamer is echt jaren 60 stijl, groen bad, bloemmotiefkes enzo :p ma soit tis een badkamer en kunde ook verven etc ...
- nog paar stopcontacten, lichtknoppen te vernieuwen enzo

Voor de rest is het instapklaar
Damn, klinkt echt wel mooi :)

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
inkomen met 2 en konden nie meer dan €150.000 krijgen? :wtf:

Ik snap dat dus ook niet :unsure:

Kan ook zijn dat ze het zelf niet wouden, ik weet het nimeer juist :p

Sander H

Legacy Member
wij willen foto's zien ! (ik toch ... :p)

en evt. de afmetingen beschikbaar voor da kartcircuit :unsure:

Mr Syphon

Legacy Member
ik vind toch ook wel dat ge veel geld hebt kunnen lenen om dan met 1 inkomen af te betalen ?

wel leuk dat ge daar nu al aan wilt beginnen :D
ik wil toch nog eerst een snel bakske onder men kont ( liefst nieuw )
een huis is voor als ik 30 ben :unsure:

128MB

Legacy Member
1 inkomen? zijde achterlijk ofzo? xD
met 1 is da onmogelijk, kben maar 19, kheb toch gezegd tis met men ouders samen, maar thuis is dan voor mij na 10j ofzo

Mee

Legacy Member
128MB zei:
met 1 is da onmogelijk, kben maar 19, kheb toch gezegd tis met men ouders samen, maar thuis is dan voor mij na 10j ofzo
Als ge nu later gaat trouwen/samenwonen en kindjes krijgen enzo, blijven uw ouders dan bij u wonen? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan