Proim
Legacy Member
Ah nice128MB zei:niet nodig, binnen half jaar hebk een huis met garage normaal gezien![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah nice128MB zei:niet nodig, binnen half jaar hebk een huis met garage normaal gezien![]()

Doen doen doen128MB zei:Huis is belangrijker nu, voor dat ding ga ik 30j afbetalen
nja wa wilde met 16a grond
iemand goesting kartcircuit aan te leggen? xD
vrwa terughouden en iet klein kopen, direct iet fatsoenlijk groot![]()

Wij hebben hier 54 are128MB zei:nja wa wilde met 16a grond![]()
.
.Lijken mij ook heel leuke autokesDillyracer zei:Ik vermoed dat mijn eerste auto een Honda Civic gaat worden, zien er leuke wagens uit!
.Mee zei:Lijken mij ook heel leuke autokes.
Ene van mijn klas rijdt met zo nen '90s Civic rond, rijdt zelfs 200 per uur. Alleen dieje koffer zit heel raar in elkaar.

128MB zei:54are xD
En thanks, kwoon dan natuurlijk nog met men ouders, ben dan nog maar 19. Maar het huis is dan ook van mij.
Vanbinnen ist gans gerenoveerd, alleen vanbuiten is het typisch 1968 maar daar moete echt nie naar kijken.
Dak, leidingen enzo dat is het belangrijkste.
'k hoop dat alles goed gaat, en binnen 10j ofzo de muren beplakken, ander kleurke, nieuw deuren etc ... hebde al een gans nieuw huis.

, vernieuwde chauffageketel (wel mazout), 2 slaapkamers, bureel, 3 kelder, brede garage kan misschien 2 auto's in, ellentrik pas verzwaard geweest voor de keuring, ... en het paradepaardje: in de inkom is de muur een gigantische grote houten 'schilderij' ken het woord niet maar de overleden vorige eigenaar had dat met de hand uitgekervd
en ook gigantisch grote inbouwkasten
kunde verstopperke in spelen
ma soit tis een badkamer en kunde ook verven etc ...128MB zei:239.000 en was al verlaagd, als je ziet wat je krijgt is het 350.000 waard![]()


128MB zei:da kon ik ook doen, iet voor 150.000 kopen en renoveren ma dan zitte daar jaren in de sukkelen + ook nog eens huur betalen voort appartement en constant op en af gaan.
Dan heb ik liever direct een huis wat af is. Ik moet gwn men bed en pc pakken, de camjonet in zwieren en thats it ^^

Damn, klinkt echt wel mooi128MB zei:239.000 en was al verlaagd, als je ziet wat je krijgt is het 350.000 waard
zitten prachtige elementen in zoals een prieeltje midden in de tuin, tuinhuisje, carport, een weide waar ree`n liepen, achter de tuin is agrarisch gebied met paarden etc, groot terras, nieuwe keuken, nieuwe open haard (van die prachtig matte witte steen), een kiekenkot, vernieuwde chauffageketel (wel mazout), 2 slaapkamers, bureel, 3 kelder, brede garage kan misschien 2 auto's in, ellentrik pas verzwaard geweest voor de keuring, ... en het paradepaardje: in de inkom is de muur een gigantische grote houten 'schilderij' ken het woord niet maar de overleden vorige eigenaar had dat met de hand uitgekervd
en ook gigantisch grote inbouwkasten
kunde verstopperke in spelen
Minpunten:
- Badkamer is echt jaren 60 stijl, groen bad, bloemmotiefkes enzoma soit tis een badkamer en kunde ook verven etc ...
- nog paar stopcontacten, lichtknoppen te vernieuwen enzo
Voor de rest is het instapklaar

128MB zei:inkomen met 2 en konden nie meer dan €150.000 krijgen?![]()


Als ge nu later gaat trouwen/samenwonen en kindjes krijgen enzo, blijven uw ouders dan bij u wonen?128MB zei:met 1 is da onmogelijk, kben maar 19, kheb toch gezegd tis met men ouders samen, maar thuis is dan voor mij na 10j ofzo
