Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk om uw aandacht bij het verhaal te houden128MB zei:TETTN![]()
.
maar heel handig voor te heel-en-toe'en. Ik rij altijd op mijn kousen en dan valt dat praktisch niet te doen met de G25.
Wat moet ik hier anders doenSchummi88 zei:Yes, voor 1 keer wordt het forum dus eens niet verkloot door onzinnige opmerkingen. Maar als het een troost mag wezen, ik hou nog steeds van je
!


dude kwil der nie veel geld aan gevenDevastate zei:Als ge et serieus wilt doen koopt ge best een paar 15" tftjes eh![]()

ad:128MB zei:zou zalig zijn voor men flight simulator te beginnen xD
http://members.casema.nl/gsalden/Wideview2.1.jpg

wa vinde dan hiervan?johan tb zei:N/O maar ik vind die opstelling er wel een beetje over.![]()


Dillyracer zei:2de afbeelding is awesome omdat het er zo professioneel uitziet
1ste is nerdy![]()

Nog geen voorlopige oplossing voor de Porsche te stockeren?128MB zei:nja kweet de porsche heeft voorrang, ben met de ouders bezig een huis te kopen, is zo goed als allemaal al geregeldmet intrest en alle papierwerk en zever erbij komt een huis kopen op €500.000
niet nodig, binnen half jaar hebk een huis met garage normaal gezienProim zei:Nog geen voorlopige oplossing voor de Porsche te stockeren?
