Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


amdr zei:Wat was dat heerlijk omdat allemaal uit te pakken en te installeren
Ze zijn wel mijn kabeltje vergeten om de g25 pedalen aan te sluiten op het stuur dus momenteel ligt die G25 hier ook nog in een hoekske voor de pedalen toch te kunnen gebruiken
Hoe het eruit ziet enzo weten de meeste al, de display vanbove vind ik persoonlijk wel handig (alhoewel der zou iets moeten komen om de laatste rondetijd fzo op te kunne late kome). Het stuur is goed dik dus ligt bangelijk in de hand.
De force feedback: toen ik men eerste rondjes begon te doen viel menne mond echt open. Gewoon het gevoel da ge in u handen krijgt (gewoon rfactor zonder realfeel oid) is magnifiek. Waar het bij de g25 hakkelt (wat mss overdreven is maar zo voelt het wel aan) is dit echt smooth. Als ge u wa inleeft en ge zet u ffb net zwaar genoeg zoude denken dat ge me nen echten auto zonder servo zijt aant rijden.
Ook als ge eens een keertje uitbreekt vanachter, de GT3RS doet perfect wa ge van een echte wagen zou verwachten.
En dan nog een vraagske voor den Tim: Die grijze knop zo links achter het stuur, waarom doet die niks?
Ik heb ook nog de table clamp gekocht en de shifters. Table clamp pakte ik uit de doos en de rubbers van zo aan die "uitsteeksels" waar u shifter komt viel er al af. Da was minder maar een beetje superglue en da hong er al terug tegen
De shifters heb ik niet gemonteerd adhv de clamp maar gewoon die 2 asjes door het stuur gestoken in de daarvoor bestemde gaten en daarover schuift ge dan de shifters. Slim systeem eigelijk en da hangt toch goe vast.
Ik ben allesinds zeer tevreden over mijn stuurtje! Als ze mij nu nog de kabel opsturen voor men g25 rechtstreeks erop aan te sluiten ben ik helemaal blij.
Ik verschiet trouwens van de verzending, woensdag verstuurd en vrijdag is da al hier![]()
Mr Syphon zei:enigste nadeel zou zijn dat da ni echt geschikt is voor te driften![]()
En waarom is het ni goed voor te driften? Te traag?Mr Syphon zei:G25 zijn tandwielen en die fanatec gebruikt een riem dacht ik -> veel slijtage op die riem dus
freetrackPrivate_BE zei:Anyone?![]()
