Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Wacht hé, de eerste per total, de 2e ook heb ik ergens opgevangen en nu aan de 3e bezig?

Private_BE

Legacy Member
Weet iemand nog hoe da programma'ke heet wat zo trackir nadoet, zodat ge via u cam eigenlijk da zowa na kon proberen te doen mits wa creativiteit?

amdr

Legacy Member
dsc00325uvb.jpg
:love:
En daar kannek u ni mee helpe private, ik heb nen trackir

amdr

Legacy Member
Jeps rijd nog altijd mee. Heb het stuurtje vandaag aangekregen en is echt te zot :D
Kzal gewoon ff men "review" vanop vrl forum zetten :p

amdr zei:
Wat was dat heerlijk omdat allemaal uit te pakken en te installeren :D
Ze zijn wel mijn kabeltje vergeten om de g25 pedalen aan te sluiten op het stuur dus momenteel ligt die G25 hier ook nog in een hoekske voor de pedalen toch te kunnen gebruiken :D

Hoe het eruit ziet enzo weten de meeste al, de display vanbove vind ik persoonlijk wel handig (alhoewel der zou iets moeten komen om de laatste rondetijd fzo op te kunne late kome :p). Het stuur is goed dik dus ligt bangelijk in de hand.
De force feedback: toen ik men eerste rondjes begon te doen viel menne mond echt open. Gewoon het gevoel da ge in u handen krijgt (gewoon rfactor zonder realfeel oid) is magnifiek. Waar het bij de g25 hakkelt (wat mss overdreven is maar zo voelt het wel aan) is dit echt smooth. Als ge u wa inleeft en ge zet u ffb net zwaar genoeg zoude denken dat ge me nen echten auto zonder servo zijt aant rijden.
Ook als ge eens een keertje uitbreekt vanachter, de GT3RS doet perfect wa ge van een echte wagen zou verwachten.

En dan nog een vraagske voor den Tim: Die grijze knop zo links achter het stuur, waarom doet die niks? :p

Ik heb ook nog de table clamp gekocht en de shifters. Table clamp pakte ik uit de doos en de rubbers van zo aan die "uitsteeksels" waar u shifter komt viel er al af. Da was minder maar een beetje superglue en da hong er al terug tegen :p

De shifters heb ik niet gemonteerd adhv de clamp maar gewoon die 2 asjes door het stuur gestoken in de daarvoor bestemde gaten en daarover schuift ge dan de shifters. Slim systeem eigelijk en da hangt toch goe vast.

Ik ben allesinds zeer tevreden over mijn stuurtje! Als ze mij nu nog de kabel opsturen voor men g25 rechtstreeks erop aan te sluiten ben ik helemaal blij.

Ik verschiet trouwens van de verzending, woensdag verstuurd en vrijdag is da al hier :D

Mr Syphon

Legacy Member
G25 zijn tandwielen en die fanatec gebruikt een riem dacht ik -> veel slijtage op die riem dus

Stancke

Legacy Member
Geef mij maar het GT3RS CS stuur voor die prijs, mja, dan heb je nog altijd geen pook:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan