Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schummi88 zei:En we zitten hier live op ZanziLan V7 se. De zaal zit weer goed vol. Net even over huis geweest om te douchen en wat materiaal bijeen te pakken. Straks eens terug de crew vervoegen.
Veel beterschap Johan!

textures zijn gravel maar qua rijgedrag lijkt dat tarmacScifo zei:Damn ik zit weer in een nostalgische bui.
YouTube - Rally Championship 2000 - Twiglees Good old times :')
Ik krijg weer zin om nog eens een deftig rally spel te spelen -_-

friekie zei:Ge zit me 4 GB ram en me nen 32 bit, kunde geen 64 bit selecteren?
Op school hebben we gwn abonnementen waar we al onze MS software gratis en legaal kunnen downloaden (MSDNAA). Juist office zit daar ni in. Dusja, kmoet eigenlijk geen OS erbij hebben maarja... Das geven ze gwn standaard mee.128MB zei:textures zijn gravel maar qua rijgedrag lijkt dat tarmac![]()


2 halven die naar buiten openen via katrollen.Ironpole zei:Goei vraag.
Ik doe het eigenlijk gewoon voor het plezier. Poker op Facebook is sowieso gratis en met virtueel geld. Maar die $25.000 is wel 1/3 van m'n geld nu.Kunde denk ik niks mee doen.

128MB zei:Kunt ge geloven dat ik pijn heb in men handen?
http://i28.tinypic.com/8wmqu0.png
opening vanachter worden bomb bay doors2 halven die naar buiten openen via katrollen.
Moet nog het onderstel en de staart afwerken.

700mb ofzo, en dat is de non-steam stand alone versie.Mr Syphon zei:wtf
moet precies die mod ook is downloaden, is da groot ?

vandaag geprobeert ne kraan te maken, ma mechanische dingen is nog een graad moeilijker. het is gene lego, je moet dingen aan elkaar vastmaken op het zicht.


Dees week heb ik nen dag in coo, nen dag in stavelot/francorchamps en ne dag in han-sur-lesse gezeten.Ironpole zei:Ben gisteren nar Bouillon geweest in Wallonië, het was daar een middeleeuwse dag in de stad + het kasteel. En het was echt onge-loof-lijk! Sfeer met steltenlopers, varken aan 't spit, zatte narren, bosnimfen, muziekspelers, standbeelden en worsten. Ben nu de foto's aan het bewerken, geweldigen dag.![]()
![]()

downloaden heMr Syphon zei:seg die mod kunde toch ni meer gratis krijgen ?![]()
anders ist kopen via steam