Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
En we zitten hier live op ZanziLan V7 se. De zaal zit weer goed vol. Net even over huis geweest om te douchen en wat materiaal bijeen te pakken. Straks eens terug de crew vervoegen :p.

Veel beterschap Johan ;)!

SpeedFreak.be

Legacy Member
Schummi88 zei:
En we zitten hier live op ZanziLan V7 se. De zaal zit weer goed vol. Net even over huis geweest om te douchen en wat materiaal bijeen te pakken. Straks eens terug de crew vervoegen :p.

Veel beterschap Johan ;)!

Vind het ook spijtig tot de volgende en veel plezier. :p

Edit: ik voel me atm redelijk afgezien van wat gehoest mss kom ik toch nog langs zal wel voor morgen zijn.

MorGo7h

Legacy Member
friekie zei:
Ge zit me 4 GB ram en me nen 32 bit, kunde geen 64 bit selecteren?

Nope nope. Ga daar geen geld voor dokken, zit daar gwn standaard bij. Ik zal da zelf wel verandere ;) Op school hebben we gwn abonnementen waar we al onze MS software gratis en legaal kunnen downloaden (MSDNAA). Juist office zit daar ni in. Dusja, kmoet eigenlijk geen OS erbij hebben maarja... Das geven ze gwn standaard mee.

Mr Syphon

Legacy Member
Ironpole zei:
Goei vraag. :unsure:
Ik doe het eigenlijk gewoon voor het plezier. Poker op Facebook is sowieso gratis en met virtueel geld. Maar die $25.000 is wel 1/3 van m'n geld nu. :D Kunde denk ik niks mee doen.

heb vorige maand een miljoen gewonnen met pocket aces :D
da was toen een verdubbeling van men chips da ik heb

128MB

Legacy Member
Mr Syphon zei:
wtf :D
moet precies die mod ook is downloaden, is da groot ?
700mb ofzo, en dat is de non-steam stand alone versie.

Ge kunt da ook kopen voor $8 ofzo :p

'k maak constant vliegtuigjes :unsure: vandaag geprobeert ne kraan te maken, ma mechanische dingen is nog een graad moeilijker. het is gene lego, je moet dingen aan elkaar vastmaken op het zicht.

En met krachten enzo moet je gewoon gokken en constant opnieuw proberen en nog eens en nog eens en nog eens...heb pijn aan men vingers van constant knoppen combinaties te doen voor dat vliegtuig te maken :p

en als je perongeluk een onderdeel 'spawnt' of vastzet en je bijvoorbeeld je voet staat in de weg dan vlieg je met 10.000.000kmh de lucht in en ben je dood :p

ma ge kunt echt alles maken zolang ge fantasie hebt, en motoren, raketten, etc aan knoppen binden...

Ik raad iedereen aan dat es te proberen :niceone: gmod is echt zalig.

vandaag voor de lol 12 turrets aaneen geplakt en 100den hordes zombies laten afkomen :')

Als je HL2 kent, ken je de vijanden, mij enorm verschrokken van die ant lions ofzoiet (groot groen spin ding). Ik stond 15m hoog op een gebouw, voor me een paal en 100m verder in een grasveld spawnde ik eene. Die spurtte op me af, spring op die paal en toen RECHT in men gezicht xD toevallig had ik men rpg vast en die uiteengespat 2m voor men neus :')

Ironpole

Legacy Member
Ben gisteren nar Bouillon geweest in Wallonië, het was daar een middeleeuwse dag in de stad + het kasteel. En het was echt onge-loof-lijk! Sfeer met steltenlopers, varken aan 't spit, zatte narren, bosnimfen, muziekspelers, standbeelden en worsten. Ben nu de foto's aan het bewerken, geweldigen dag. :) :)

128MB

Legacy Member
Ironpole zei:
Ben gisteren nar Bouillon geweest in Wallonië, het was daar een middeleeuwse dag in de stad + het kasteel. En het was echt onge-loof-lijk! Sfeer met steltenlopers, varken aan 't spit, zatte narren, bosnimfen, muziekspelers, standbeelden en worsten. Ben nu de foto's aan het bewerken, geweldigen dag. :) :)
Dees week heb ik nen dag in coo, nen dag in stavelot/francorchamps en ne dag in han-sur-lesse gezeten.

Heerlijk tafelen/zuipen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan