Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
The good old days :D
Toen ik naar school ging ook nog een zomervakantie of 2 versleten op die manier :love: Quake 3 railgunnen, of RTS games spelen tot dat er terug zonlicht was buiten ^^
Teh memories :')

nachtje return to castle wolfenstein met u maten :D

Waar is den tijd


En toen werden we oud

SpeedFreak.be

Legacy Member
Bummer Zanzilan zal ook niets worden ben atm ziek en ik zie niet dat ik morgen/overmorgen zo ver ben dat ik me kan laten zien (tenminste niet zonder de halve zaal aan te steken). :sad:

SXe

Legacy Member
johan tb zei:
Bummer Zanzilan zal ook niets worden ben atm ziek en ik zie niet dat ik morgen/overmorgen zo ver ben dat ik me kan laten zien (tenminste niet zonder de halve zaal aan te steken). :sad:

Spijtig... :hug:

Derjust een nief muis gan kopen bij de FORCOM in Edegem: een Logitech MX 518 :love: Een half uur moge wachten omda iemand voor mij een pc kwam samenstellen, heel wa problemen me harde schijven en wa is een SSD enal. zzz Ze hebben hem toch 1400 Euro armer gemaakt :)

MorGo7h

Legacy Member
SSD zijn nieuwe soort harde schijven. Snel, maar extreem duur :p Nuja, da zal wel goedkoper wordne met den tijd ze :)

Ironpole

Legacy Member
Heb ook zo'n MX518 voor m'n laptop gekocht. Heb voor m'n desktop een MX510 en das al iets deftig, en die is bijna hetzelfde, dusja.

Net 25.000$ gewonnen op Facebook Poker. :woohoo:

SXe

Legacy Member
Ja ik weet wel wat het is, maar die mens voor mij niet :) Hebben ze daar een half uur over bezig gezeten. Is hem besteld 12 GB RAM :eek: i7 920, GTX 285 :naughty: een SSD en een voeding.

SXe

Legacy Member
Ironpole zei:
Heb ook zo'n MX518 voor m'n laptop gekocht. Heb voor m'n desktop een MX510 en das al iets deftig, en die is bijna hetzelfde, dusja.

Net 25.000$ gewonnen op Facebook Poker. :woohoo:

:eek: :niceone: Wanna share? :p

Ironpole

Legacy Member
friekie zei:
Ik wist het :sad: En wa zijde daar dan mee? Want ik heb geen FaceBook.

Goei vraag. :unsure:
Ik doe het eigenlijk gewoon voor het plezier. Poker op Facebook is sowieso gratis en met virtueel geld. Maar die $25.000 is wel 1/3 van m'n geld nu. :D Kunde denk ik niks mee doen.

MorGo7h

Legacy Member
Ironpole zei:
Virtueel hé. :cry:

Lekker een SSD! Zou ik in m'n laptop willen steken, dat is atm het traagste deel van m'n laptop.

Wa voor laptop ebde gij? Mijn toekomstige laptop (volgende maand) gaat wss een 7200rmp hdd zijn.

Mee

Legacy Member
Ironpole zei:
7200 rpm pakt teveel stroom denk ik. Daarom is dien SSD zo goed nice in een laptop.
Veel meer verbruikt een 7200 rpm schijf niet hoor (eens dat op snelheid is). Toen mijn zus een laptop kocht heb ik daar ook een 7200 schijf ingestoken: uw harde schijf is de traagste component van uwe pc en als ge daar dan nog is een miezerige 5400 rpm schijf gaat insteken...

MorGo7h

Legacy Member
Ik ga deze aankopen. Een Dell business model dus. Gaat dus vooral om op te werken zijn. Programmeren en grafische apps draaien. Moet juist nog is zien hoeveel een 7200rmp HDD extra kost. Gaat wel sowieso een 9-cells batterij in.

Specificaties Dell E6500

Latitude E6500 : Intel Core 2 Duo P8600 (2.40GHz,1066MHz,3MB)
Base Options : 256MB Nvidia Quadro NVS 160M Graphic Card
Display : 15.4in Widescreen WXGA (1280X800) LED
Palmrest : Standard
Camera : Integrated 0.3 Mega Pixel Camera with Microphone for LED LCD Panel
LCD Back Cover : Black
Documentation : Dutch Shipping Docs
Memory : 4096MB (2x2048) 800MHz DDR2 Dual Channel
Hard Drive : 250GB Serial ATA (5400RPM)
Windows Live
Optical Drive : Roxio Creator 9.0 Software (XP & Vista Compatible) with Recovery CD
Optical Drive : Power DVD 8.2 Software and Media included
Optical Drive : 8X DVD+/RW Drive
Power Cord : European 90W AC Adaptor 2 pin
Battery : Primary 6-cell 54W/HR LI-ION
Wireless : Dell Wireless 370 Bluetooth
Wireless : Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1X2) 1/2 MiniCard with Centrino label
Keyboard : Internal Belgian Azerty Standard Keyboard
Software Driver : Recovery DVD
Software Driver : Latitude E6500
Operating System : Dutch Windows Vista Business SP1(32Bit OS)
MS Media : Dutch Windows Vista Business SP1 (32Bit) Recovery CD
3Yr ProSupport for IT and Next Business Day On-Site Service

Ironpole

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik ga deze aankopen. Een Dell business model dus. Gaat dus vooral om op te werken zijn. Programmeren en grafische apps draaien. Moet juist nog is zien hoeveel een 7200rmp HDD extra kost. Gaat wel sowieso een 9-cells batterij in.

Specificaties Dell E6500

Latitude E6500 : Intel Core 2 Duo P8600 (2.40GHz,1066MHz,3MB)
Base Options : 256MB Nvidia Quadro NVS 160M Graphic Card
Display : 15.4in Widescreen WXGA (1280X800) LED
Palmrest : Standard
Camera : Integrated 0.3 Mega Pixel Camera with Microphone for LED LCD Panel
LCD Back Cover : Black
Documentation : Dutch Shipping Docs
Memory : 4096MB (2x2048) 800MHz DDR2 Dual Channel
Hard Drive : 250GB Serial ATA (5400RPM)
Windows Live
Optical Drive : Roxio Creator 9.0 Software (XP & Vista Compatible) with Recovery CD
Optical Drive : Power DVD 8.2 Software and Media included
Optical Drive : 8X DVD+/RW Drive
Power Cord : European 90W AC Adaptor 2 pin
Battery : Primary 6-cell 54W/HR LI-ION
Wireless : Dell Wireless 370 Bluetooth
Wireless : Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1X2) 1/2 MiniCard with Centrino label
Keyboard : Internal Belgian Azerty Standard Keyboard
Software Driver : Recovery DVD
Software Driver : Latitude E6500
Operating System : Dutch Windows Vista Business SP1(32Bit OS)
MS Media : Dutch Windows Vista Business SP1 (32Bit) Recovery CD
3Yr ProSupport for IT and Next Business Day On-Site Service

Quanta costa?

MorGo7h

Legacy Member
Ironpole zei:
Quanta costa?

Bij Dell kost die rond de 1400-1500 zonder 7200rpm HDD. Ma net gezien dat het 111euro opleg is voor een 7200rpm hdd van 320gb dus kga da niet doen.
Ik koop die voor 999euro+32euro voor mijn 9cells batterij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan