Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MorGo7h

Legacy Member
Proim zei:
Ik droom ook van een witte Scirocco :love:

Ja scirocco of A3 met minstens 200pk :p Maar Scirocco is FWD :( 200pk op alleen de voorwielen lijkt mij nogal waste, das gwn overstuur denk ek. Buiten Audi kunde vanaf de 1.8TFSI quattro laten steken en dat met sper achteraan :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
FWD en overstuur denk het niet eerder onderstuur. RWD is overstuur (meestal toch). :p

Mee

Legacy Member
Onderstuur idd. En met Quattro gaat ge dat nog altijd hebben (al zal het wel wat minder zijn).

Ik zou nu echt nóóit zoveel geld geven aan een FWD auto... en al zeker niet aan een Audi of VW :p.
Als ge weet dat ge voor dezelfde prijs ongeveer nen Nissan 370Z hebt... (eerste auto die mij te binnen schiet)

MorGo7h

Legacy Member
johan tb zei:
FWD en overstuur denk het niet eerder onderstuur. RWD is overstuur (meestal toch). :p

Lol typo :/ Onderstuur idd :x
@Mee: Het scheelt toch al iets ze :) En fuk Nissan, duitsers ja!
En als ik ne Porsche koop zal het ne GT3 zijn, de rest zijn wijve bakken!

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
Onderstuur idd. En met Quattro gaat ge dat nog altijd hebben (al zal het wel wat minder zijn).

Ik zou nu echt nóóit zoveel geld geven aan een FWD auto... en al zeker niet aan een Audi of VW :p.
Als ge weet dat ge voor dezelfde prijs ongeveer nen Nissan 370Z hebt... (eerste auto die mij te binnen schiet)

128MB zei:

En onderhoud, taksen, nafte, verzekering groeit aan een boom?

MorGo7h

Legacy Member
Stancke zei:
En onderhoud, taksen, nafte, verzekering groeit aan een boom?

Idd, altijd miserie met zo'n bakken :( Porsche is nog redelijk betrouwbaar denk ek. Ohja, een R8 zou ik ook nog zien zitten. Ik ben nogal vertrouwd met Audi en kvind da echt enorm betrouwbare wagens :drool:

Stancke

Legacy Member
Bij Porsche valt dat allemaal goed mee, behalve de verzekering. Je betaalt meer verzekering dan voor een Ferrari, Lamborghini...

Stancke

Legacy Member
Als ze een Ferrari "stelen", grote kans dat ze die terug vinden. Een Porsche staat, bij wijze van spreken, op iedere hoek van de straat.

whoopie

Legacy Member
Scjeir zei:
kopieer gwn ff uw saves op ne usb-stick? :p

das afhankelijk van het probleem, of ge da kunt doen of niet he :p

9/10 als ik zoiet voorheb werkt er gewoon niks nimeer :D

Sander H

Legacy Member
mja, hdd er ff uithalen en gegevens kopieëren, ma das al wa moeilijker :)

Mr Syphon

Legacy Member
whoopie zei:
das afhankelijk van het probleem, of ge da kunt doen of niet he :p

9/10 als ik zoiet voorheb werkt er gewoon niks nimeer :D

ge kunt idd op tijd is nen back up maken van uw save games,

als uw ps3 kapot gaat en dan moet ge zo een sticker afprinten voor die op te sturen, dan krijgt ge ook een blad erbij met wat ge moet doen

1 van die dingen is uw hdd formateren voor ge die opstuurt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan