Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik droom ook van een witte SciroccoMorGo7h zei:Ssssst, laat mij dromen![]()

Proim zei:Ik droom ook van een witte Scirocco![]()
Maar Scirocco is FWD
200pk op alleen de voorwielen lijkt mij nogal waste, das gwn overstuur denk ek. Buiten Audi kunde vanaf de 1.8TFSI quattro laten steken en dat met sper achteraan 
.johan tb zei:FWD en overstuur denk het niet eerder onderstuur. RWD is overstuur (meestal toch).![]()

En fuk Nissan, duitsers ja!Mee zei:Onderstuur idd. En met Quattro gaat ge dat nog altijd hebben (al zal het wel wat minder zijn).
Ik zou nu echt nóóit zoveel geld geven aan een FWD auto... en al zeker niet aan een Audi of VW.
Als ge weet dat ge voor dezelfde prijs ongeveer nen Nissan 370Z hebt... (eerste auto die mij te binnen schiet)
128MB zei:Voor de geld hebde ook ne 2dehands Porsche 996
http://www.supercars.dk/cars/porsche/porsche-911-carrera-1.jpg
ahjaStancke zei:En onderhoud, taksen, nafte, verzekering groeit aan een boom?
nie aan gedacht 
Stancke zei:En onderhoud, taksen, nafte, verzekering groeit aan een boom?
Porsche is nog redelijk betrouwbaar denk ek. Ohja, een R8 zou ik ook nog zien zitten. Ik ben nogal vertrouwd met Audi en kvind da echt enorm betrouwbare wagens 
Mr Syphon zei:ja ge krijgt nooit uw eigen ps3 terug![]()

Scjeir zei:kopieer gwn ff uw saves op ne usb-stick?![]()


whoopie zei:das afhankelijk van het probleem, of ge da kunt doen of niet he
9/10 als ik zoiet voorheb werkt er gewoon niks nimeer![]()
