Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nighthawk

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
Specs:

Windows 7 premium
Intel I7 2600K @ 2.67GHz (4 cores, 8 threads)
8GB DDR3
HD6950DCII 2GB
1TB 5200RPM (denk ik toch)

de clock van u cpu staat lager dan de standaard i7 2600k ?

Devian

Legacy Member
mayrbek zei:
bwah een 6850 zal het wel op max aankunnen
ik heb niet perse 60+fps nodig
30+ is meer dan genoeg

wtf?
dan ben jij toch snel tevreden ze, ik kan niet gamen ze op pc met maar 30 fps.
ge merkt da enorm da u spel zo heel sloom loopt. En dan nog een explosie rond u, en dan nen fps drop naar 10 fps...
veel succes om dan nog een kill te maken

rafbanaan

Legacy Member
CPU: I5-750 @3,1Ghz met intel stockkoeler *0*
GRAKA: Sapphire 6970 2GB (BFBC2 vietnam editie)
RAM: 8GB DDR3 Corsair XMS3(goedkoop kunnen kopen, anders was het 4GB geweest)
MOBO: Asrock Deluxe3
SSD: crucial M4 64GB
HDD: WDD caviar green 500GB


Mobo en CPU gaan wss volgende jaar vervangen worden. De rest is nog voor 1-2 jaar bij :)

Sapermun

Legacy Member
denk dat ik wel safe zit...jetfights en alle effecten in 1 keer in beeld, zal pas de officiele release uitwijzen. metro lijkt me zo zwaar niet. t eerste dat ik doe is een raket lanceren en het fameuze lichteffect beoordelen:p

L'enfant terrible

Legacy Member
Ik vond het eens niet zo tof uitzien :(

But more important; fapt is liever op men tenen !

rafbanaan

Legacy Member
Zijn link is van 8 juli >_>, terwijl het nog volop gokken was.

Witte8

Legacy Member
mayrbek zei:
bwah een 6850 zal het wel op max aankunnen
ik heb niet perse 60+fps nodig
30+ is meer dan genoeg

En dan framedrops en je zit naar een slideshow te kijken.:crazy:

Witte8

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Waarom? Het zal wel werken hoor :p

Hehe ... dat zou er nog aan moeten mankeren. Nee ik wil gewoon voorzichtig zijn. System specs op een doosje zijn imo altijd dubbel he. Enerzijds wil de fabrikant niet teveel afschrikken, anderzijds moet hij een "eerlijke indicatie" geven van de nodige hardware".

In het aankoopadvies topic staat ht vol van topics over setups die bf3 kunnen spelen. Je kan er donder op zeggen dat ze wel zeggen dat medium genoeg is en dan trekken ze alles open met hun gloednieuwe config en daalt de performance zienderwijze.

Ik hoop verkeerd te zijn en dat Dice de engine super geprogrammeerd heeft.

Ik zing het wel even uit met mijn 4870 ati tot de volgende generatie gpu's. Alles op low is zo er niet...tis bf he! ;)

@nfts Nog iemand die voorzichtig is met system specs. ;)

Tibokio

Legacy Member
Ik weet niet veel van grafische kaarten, maar ik heb een GT 555M, zou moeten lukken toch?

jm188

Legacy Member
herinneren jullie b2 nog ? niemand kon dat in het begin op max trekken, hell ik moest alles op low zetten EN de viewing distance op 50 % ofzo (niet cool als je door de mist neergeschoten wordt)

eindelijk nog is een spel dat de grenzen verlegt , ik vind da niet erg da ik het nu nog niet op max zou kunnen draaien op een betaalbare pc. kan ik al uitkijken naar de volgende

KoOkiE

Legacy Member
Witte8 zei:
Hehe ... dat zou er nog aan moeten mankeren. Nee ik wil gewoon voorzichtig zijn. System specs op een doosje zijn imo altijd dubbel he. Enerzijds wil de fabrikant niet teveel afschrikken, anderzijds moet hij een "eerlijke indicatie" geven van de nodige hardware".

In het aankoopadvies topic staat ht vol van topics over setups die bf3 kunnen spelen. Je kan er donder op zeggen dat ze wel zeggen dat medium genoeg is en dan trekken ze alles open met hun gloednieuwe config en daalt de performance zienderwijze.

Ik hoop verkeerd te zijn en dat Dice de engine super geprogrammeerd heeft.

Ik zing het wel even uit met mijn 4870 ati tot de volgende generatie gpu's. Alles op low is zo er niet...tis bf he! ;)

@nfts Nog iemand die voorzichtig is met system specs. ;)

heb redelijk wa van de technische zaken rond deze engine opgevolgd en gelezen, de manier waarop de grafische kant in elkaar gestoken werd is vrij baanbrekend en erg geoptimaliseerd tov vorige generaties games. vooral met die directx 11 features die ze gebruiken en een andere manier van bv AA te berekenen kunnen ze meer halen uit dezelfde hardware. Ik denk dat we nog gaan verschieten van hetgeen we op ons scherm gaan zien verschijnen met minimum settings.. niet te vergeten da spel draait ook op consoles he :) weliswaar niet op MAX maar toch.. de graphics zien er degelijk uit.

-Cityhunter-

Legacy Member
I7920 @4Ghz
6GB DDR3 1600
AMD HD4980

2 jaar oud. Zal mijn GRAKA moeten veranderen? 2x HD6950 2GB zal het wel trekken zeker?

Nog wat extra Ram bijsteken?

homie2582

Legacy Member
zou ik het goed kunnen spelen met:

-processor: Intel core 2 duo E8500
-videokaart: MSI R6950 Twin Frozr III 2GB
-scherm resolutie: 1920x1080

Ik wil rond de 60 fps zitten als het gaat :)

Portal

Legacy Member
homie2582 zei:
zou ik het goed kunnen spelen met:

-processor: Intel core 2 duo E8500
-videokaart: MSI R6950 Twin Frozr III 2GB
-scherm resolutie: 1920x1080

Ik wil rond de 60 fps zitten als het gaat :)

u CPU bottleneckt u GPU...
Ga voor een i5 (of beter) en ge zult u 60 FPS hale ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan