Archief - De grote kan-ik-het-aan thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Portal

Legacy Member
Mijn Pentium D 3.0 GHZ met HD5670 zal weer niet werken zeker? mijn Q6600 PC is sinds vorige week kapot :sad:

Jonathan

Legacy Member
nTFs zei:
En dan nu de juiste system requirements die iets realistischer lijken :

Battlefield 3 system requirements revealed | PC Gamer

Nee, toch niet ... dat zijn oude geruchten, de officiele specs zijn vandaag gereleased en staan in het begin van het topic.

Either way, die recommended specs zullen genoeg zijn om het spel op +-high te spelen (niet ultra, en niet aan 200fps).
Redelijk in lijn met de verwachtingen dus. :-)

Psy

Legacy Member
CobraX zei:
Mijn specs:

- Intel Core i3 530 2,93 Ghz
- 2 GB DDR3-1333 CL9 SDRAM
- GTX460 1 GB
- Windows 7 Ultimate x86
- 17" TFT met als native (en max) resolutie: 1.280 x 1.024

Doel: BF3 spelen op 1.280 x 1.024 met meeste details op high, sommige op medium en AF en FSAA zo laag mogelijk.

Indien niet haalbaar, overweeg ik volgende upgrade:

- Nog eens 4 GB RAM erbij (dus 6 GB in totaal)
- Intel Core i5 760 2,8 Ghz of Intel Core i7 870 2,93 Ghz
- Windows 7 Ultimate x64

Zal wel lukken tbh, ik ga der persoonlijk ergens van uit dat die specs gebasseerd zijn op fullhd resolutie aangezien de meeste monitors van de voorbije 2 (?) jaar dat als native res gebruiken.
staat ook nergens in die requirements genoteerd op welke res ze zich basseren dus ja, lijkt me ergens het meest voor de hand liggende.

KoOkiE

Legacy Member
ga die beta es op mijn systeem draaien, es zien hoe da er uit ziet en vandaar uit mijn nieuwe systeem kopen
heb een E8400 zitten aan 3.0Ghz, een HD3780 x2 met 512MB ram in, en 4gb DDR3 (weet wel de snelheid nie meer) met een W7 32bit systeem op.

Zou dus nét de minimum req moeten zijn, en volgens mij ideaal om te dienen als testbank. tegen eind oktober bestel ik nieuwe pc, dus net op tijd voor de release, zal gepast zijn; systeem dat ik voor ogen heb is

i5 2500k die ik op 4,5ghz ga klokken
2x GTX560
8gb 1600MHZ ddr3
SSD van 128gb

kdenk datta wel zal lukken om het op high te spelen hiermee :p als ik lees dat dit niet het geval is zal ik het wel aanpassen, kheb tijd.

Triple0

Legacy Member
Glaeden zei:
Hier zijn mijn specs:

moederbord: ASUS P8Z68-V PRO DDR3 SOCKET 1155 INTEL® Z68
CPU: INTEL CORE I7 2600K 32NM 4 CORES 8 THREADS 3.4GHZ ~ 5.7GHZ
videokaart: ASUS ENGTX580 DCII/2DIS/1536MD5 1536MB DDR5 PCI EXPRESS (binnenkort een 2e wnr mijn 1200watt voeding binnenkomt)
ram: CORSAIR CML16GX3M4A1600C9B 16GB KIT (4X4GB) 1600MHZ DDR3
OS: MICROSOFT 64 NL WINDOWS 7 ULTIMATE 64BIT OEM

zou genoeg moeten zijn voor max setting, niet?

wat is je origin naam?

u4ea

Legacy Member
Intel dualcore e6750 2.66ghz -> 3.2ghz
4gig ddr2 geheugen
ATI hd5770
7200rpm HDD

Zal ni op high quality kunnen spelen maar hopelijk ni zo laag dat het lelijk wordt.

Witte8

Legacy Member
Eigenlijk blijft het gissen naar wat de recommende nu gaan brengen. De enige conclusie dat ik hier uit trek is dat de current gen gpu's hier moeite mee hebben en indien je een gpu hebt die nu onder minimum low settings valt, je imo best wacht op current gen of de benchmarks als de game uitkomt.

Er gaan nog wat mensen ontgoocheld zijn die op het aankoopadvies geadviseerd werden om een 6950 te kopen...

mayrbek

Legacy Member
bwah een 6850 zal het wel op max aankunnen
ik heb niet perse 60+fps nodig
30+ is meer dan genoeg

nTFs

Legacy Member
wim_gunner zei:
Intel dualcore e6750 2.66ghz -> 3.2ghz
4gig ddr2 geheugen
ATI hd5770
7200rpm HDD

Zal ni op high quality kunnen spelen maar hopelijk ni zo laag dat het lelijk wordt.

Op medium ook niet deftig vrees ik...

Psy

Legacy Member
Vraag me trouwens wel af of Metro wel een deftige benchmark is voor een deftige opinie te kunnen bouwen rond systemspecs, map is wel vrij open maar in vergelijking met bv in een jet te zitten boven caspian border & alle effecten op de vloer in het rond te zien vliegen

Dracones

Legacy Member
ik kan het draaien,wel op low maar ik zit wel met XP nog,zou het hier op macheren omdat er bij min. windows vista staat O_o

Devian

Legacy Member
er zal niemand het maxed out kunnen spelen. Dice zei al van in het begin dat er geen p'c waren, die alles volledig open kunnen zetten.

ULTRAnumb

Legacy Member
Specs:

Windows 7 premium
Intel I7 2600K @ 2.67GHz (4 cores, 8 threads)
8GB DDR3
HD6950DCII 2GB
1TB 5200RPM (denk ik toch)

nTFs

Legacy Member
Natuurlijk liegen die niet maar op system requirements zit altijd wel speling op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan