Archief - CS:S > Peiling School voor counterstrike source

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-dr.pain-

Legacy Member
wadisdees waarom zijn onze zevercomments verwijderd? nu waren we is ni aan t flamen en is t weer ni goe :) das hier mylittleponyforum geworden ofwa?

Mo²

Legacy Member
-dr.pain- zei:
wadisdees waarom zijn onze zevercomments verwijderd? nu waren we is ni aan t flamen en is t weer ni goe :) das hier mylittleponyforum geworden ofwa?

kpeist, we mogen niet discussieren over iets, wat normaal op een forum een must is... we moete allemaal ontopic blijven en nooit afdwalen want anders begin je infractions te krijgen...

no more 9lives forum voor mij i guess :x

BrollyTL

Legacy Member
Mo² zei:
kpeist, we mogen niet discussieren over iets, wat normaal op een forum een must is... we moete allemaal ontopic blijven en nooit afdwalen want anders begin je infractions te krijgen...

no more 9lives forum voor mij i guess :x

precies of ge zit hier zoveel :p
neem liever een voorbeeld aan den exe, die zit hier constant en spamt den boel vol

keep it up :niceone:

Gamb|t

Legacy Member
U mag van mij zoveel discuteren als je maar wil maar dan wel ontopic.

Citaat:
Origineel gepost door wacko2000 Bekijk Bericht
Da kan alleen fatlan zijn geweest.
correctie 1 : We hebben de finale gespeeld
correctie 2 : We zijn vertrokken met een mix want quick speelde bij levi,
de rest heb ik uitgenodigd.
correctie 3 : Team 2 heeft erna pas beslist van ook te gaan (autonoom)
en daar waren dan spelers van team1 bij.
correctie 4 : Tor is erbij gekomen nadat 1 van die 2 'leden' naar huis ging op
zaterdag. De andere was druk bezig met team2 zoals altijd.
correctie 5 : Ik weet dat jij denkt dat je geen training nodig hebt of enige
uitleg. Ik heb het resultaat gezien.....
correctie 1 : en verloren?
correctie 2 : mpt, quick, tor... de rest heb je uitgenodigd uit angst dat je eigen team niet zal voldoen?
correctie 3 : team2 heeft ier niets mee te maken, daar waren geen spelers van team1 bij imo
correctie 4 : 1 van die 2 leden ging naar huis imo onder andere omda em de kans om te spele toch miniem schatte en ook andere dinge te doen had, die andere member maakte je op de dag van de finale wakker om te laten spelen maar laat je dan in de steek door te zeggen dat de tor zal spelen... da ge met de sterkst mogelijke lineup wou spelen...
correctie 5 : jij verschilt vaak van mening precies... als je aangevalle word is niemand goed maar als je hem nodig hebt gaat et ineens prachtig

Zaken zoals deze horen niet thuis in dit onderwerp. Wat heeft dit nu te maken met een school voor cs??

Wil je toch hierover praten of andere zaken doe dan een nieuwe thread open.

Origineel gepost door fraG^
HAHAHAH CS-SCHOOL, deze forum wordt lamer en lager met de dag. Wake up, tleven bestaat ni uit cs

Ik weet niet wat dat met discuteren te maken heeft?? Dit is kinnekes gedrag en heeft maar één doel mensen belachelijk maken. Hoort uw post bij één van de 42 verwijderde posts uit deze thread dan is de reden offtopic of flame.

Dit gezegd zijnde

Heb je opmerkingen over deze "normale" werkwijze (pm of irc)

C0re

Legacy Member
Is wel cva als ge er tijd voor hebt. Maar ik denk het niet verder zal gaan dan tips geven. Een speelstijl kan je namelijk niet opdringen. Iedereen heeft zijn eigen denkwijze en manier van gamen. Imo leer je best door veel te spelen en demo's te bekijken van clans die verder gevorderd zijn dan jezelf.

chinzar

Legacy Member
Nja ik ben er zeker van da je mensen dingen gaat kunnen bijleren, alleman weet zo wel eens iets wat een ander (nog) nie weet.

Praktijk is idd de beste manier om iets te leren, maar als ge ne goeie basis mij krijgt heb je al iets wat het begin in de praktijk kan vergemakkelijken.

Gl, kweet niet of het veel succes zal hebben maar ge weet maar nooit.

Corrupt^

Legacy Member
C0re zei:
Imo leer je best door veel te spelen en demo's te bekijken van clans die verder gevorderd zijn dan jezelf.

En natuurlijk ook betere spelers zoeke om tege te spelen. "In order to become smarter, you have to play a smarter opponent"

Quote by Jason Statham :p

xytro

Legacy Member
Kvind het idee wel goed, maar kvrees ervoor of het zal aanslaan.
Maar zulke initiatieven, met oog op het verbeteren van de community, verdienen steun vind ik persoonlijk.

Degoulist

Legacy Member
Ik zou het ni met online lessen doen maar eerder in een soort video trainingen gieten en online support geven bij vragen die spelers zoude kunne hebben. Denk ook dat ge dan een groter publiek kunt bereiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan