Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-dr.pain- zei:wadisdees waarom zijn onze zevercomments verwijderd? nu waren we is ni aan t flamen en is t weer ni goedas hier mylittleponyforum geworden ofwa?

Mo² zei:kpeist, we mogen niet discussieren over iets, wat normaal op een forum een must is... we moete allemaal ontopic blijven en nooit afdwalen want anders begin je infractions te krijgen...
no more 9lives forum voor mij i guess![]()

Citaat:
Origineel gepost door wacko2000 Bekijk Bericht
Da kan alleen fatlan zijn geweest.
correctie 1 : We hebben de finale gespeeld
correctie 2 : We zijn vertrokken met een mix want quick speelde bij levi,
de rest heb ik uitgenodigd.
correctie 3 : Team 2 heeft erna pas beslist van ook te gaan (autonoom)
en daar waren dan spelers van team1 bij.
correctie 4 : Tor is erbij gekomen nadat 1 van die 2 'leden' naar huis ging op
zaterdag. De andere was druk bezig met team2 zoals altijd.
correctie 5 : Ik weet dat jij denkt dat je geen training nodig hebt of enige
uitleg. Ik heb het resultaat gezien.....
correctie 1 : en verloren?
correctie 2 : mpt, quick, tor... de rest heb je uitgenodigd uit angst dat je eigen team niet zal voldoen?
correctie 3 : team2 heeft ier niets mee te maken, daar waren geen spelers van team1 bij imo
correctie 4 : 1 van die 2 leden ging naar huis imo onder andere omda em de kans om te spele toch miniem schatte en ook andere dinge te doen had, die andere member maakte je op de dag van de finale wakker om te laten spelen maar laat je dan in de steek door te zeggen dat de tor zal spelen... da ge met de sterkst mogelijke lineup wou spelen...
correctie 5 : jij verschilt vaak van mening precies... als je aangevalle word is niemand goed maar als je hem nodig hebt gaat et ineens prachtig
Origineel gepost door fraG^
HAHAHAH CS-SCHOOL, deze forum wordt lamer en lager met de dag. Wake up, tleven bestaat ni uit cs
C0re zei:Imo leer je best door veel te spelen en demo's te bekijken van clans die verder gevorderd zijn dan jezelf.
