wacko2000
Legacy Member
Hi,
Deze thread is gemaakt om te peilen of er interesse is voor het volgende :
Ik heb het al een tijdje in mijn hoofd en nu zou ik de mogelijkheden hebben om eraan te beginnen: Een 'school' voor counterstrike source.
Deze vraag is gericht naar de jonge/nieuwe counterstrike source speler. Zowel als naar teamleaders en actieve clanleden maar voor je iets replied eerst het volgende.
Ik ben irl beroepsmilitair en doe nagenoeg niets anders dan hele dagen met mensen werken, opleiding geven en onderricht geven in specifieke gevechtsprocedes. Ok dat is niet hetzelfde als css maar ik weet exact hoe ik structuur in een les moet brengen en de zaken interessant kan houden.
Zelf ben ik een aantal jaar clanleader geweest en mijn laatste clan was levitation waar ik backup was.
Ik kan je nog niet exact zeggen welke lessen er precies gaan gegeven worden maar ik kan je wel een algemeen beeld geven zoals de zaken er nu voorstaan. Om te beginnen zullen er Basic lessen gegeven worden en daarmee bedoel ik de verschillende wapens leren kennen qua doeltreffende dracht, kracht en recoil. Tips om beter te aimen, de mapkennis (meestgebruikte plaatsnamen, wallbangs, smokes,...). Movement (duckjump, bunnyhop, boosts, tricks,...) en tenslotte de individuele tactics of hoe je postities kunt houden, wanneer je best terugtrekt, hoe je flashes gebruiken, wanneer je best wapens opraapt en wanneer niet enz. De volgorde van deze cursi moet nog besproken worden want ik ben zeker niet van plan om deze lessen allemaal zelf te geven. Ik heb dan ook heel goede medeonderrichters waaronder een Belgische topspeler en een Nederlander. De bedoeling is dat we spelers klaarmaken om voor de eerste keer in een clan te stappen of om beter te worden. De lessen zijn dan uiteindelijk ook gericht naar het clangamen.
Hier is dan de eerste vraag want dit alles pakt een hele hoop voorbereidingen.
Hoeveel mensen zouden hierin geinteresseerd kunnen zijn? Hou het bij positieve antwoorden want das wss makkelijker te tellen, Thnx.
Er zullen ook mogelijkheden zijn om Leadership (specifiek voor teamleaders) te volgen. Tactics en communications. Hoe je tactics kunt ontwikkelen en verbeteren aan de hand van het kunnen van je teamleden. Ook voor compleet nieuwe mappen. Communications gaat dan weer over de afspraken die je maakt en hoe je teamspeak en ventrilo het best integreerd in je spel. Natuurlijk ook tips voor wanneer je iets exact moet timen.
Dit is de tweede vraag. Interesse? post it.
Verder worden er nog technische cursi voorzien:
• User configs, scripts and general css cvars
• Server configs, plug ins (zblock, cvarblock, clanbase, caleague, esl, ED anticheat,...)
Ook hier weer de vraag. Interesse? Post it
Tenslotte (en dat kan alleen als er voldoende mensen op afkomen) synthese oefeningen, mogelijk een bootcamp en/of een lanparty. Synthese oefeningen zijn uiteraard pcw's en indien er een bepaalde regelmaat van spelers is zelfs de mogelijkheid om officials te organiseren.
Veeeel werk dus vandaar eerst deze kleine peiling.
Het project zal zeker nog niet voor dit jaar zijn want ik ben zelf nog in afghanistan tot November 2007 doch ben nu al bezig met de content te schrijven voor de meeste Basic lessen.
De host voor dit project is ouN-gaming. Er zal op tijd en stond een link komen op hun website www.oun-esports.com naar de pagina voor inschrijvingen etc.
Natuurlijk kunnen we dit allemaal niet gratis doen maar ik beloof je dat de kosten zeer beperkt zullen zijn aangezien er niemand van ons iets aan wil verdienen doch slechts een bijdrage wil leveren aan de opbouw van een community. In elke sport begin je bij de jeugd ook in e-sports dunkt me.
Ben benieuwd
Wacko
Deze thread is gemaakt om te peilen of er interesse is voor het volgende :
Ik heb het al een tijdje in mijn hoofd en nu zou ik de mogelijkheden hebben om eraan te beginnen: Een 'school' voor counterstrike source.
Deze vraag is gericht naar de jonge/nieuwe counterstrike source speler. Zowel als naar teamleaders en actieve clanleden maar voor je iets replied eerst het volgende.
Ik ben irl beroepsmilitair en doe nagenoeg niets anders dan hele dagen met mensen werken, opleiding geven en onderricht geven in specifieke gevechtsprocedes. Ok dat is niet hetzelfde als css maar ik weet exact hoe ik structuur in een les moet brengen en de zaken interessant kan houden.
Zelf ben ik een aantal jaar clanleader geweest en mijn laatste clan was levitation waar ik backup was.
Ik kan je nog niet exact zeggen welke lessen er precies gaan gegeven worden maar ik kan je wel een algemeen beeld geven zoals de zaken er nu voorstaan. Om te beginnen zullen er Basic lessen gegeven worden en daarmee bedoel ik de verschillende wapens leren kennen qua doeltreffende dracht, kracht en recoil. Tips om beter te aimen, de mapkennis (meestgebruikte plaatsnamen, wallbangs, smokes,...). Movement (duckjump, bunnyhop, boosts, tricks,...) en tenslotte de individuele tactics of hoe je postities kunt houden, wanneer je best terugtrekt, hoe je flashes gebruiken, wanneer je best wapens opraapt en wanneer niet enz. De volgorde van deze cursi moet nog besproken worden want ik ben zeker niet van plan om deze lessen allemaal zelf te geven. Ik heb dan ook heel goede medeonderrichters waaronder een Belgische topspeler en een Nederlander. De bedoeling is dat we spelers klaarmaken om voor de eerste keer in een clan te stappen of om beter te worden. De lessen zijn dan uiteindelijk ook gericht naar het clangamen.
Hier is dan de eerste vraag want dit alles pakt een hele hoop voorbereidingen.
Hoeveel mensen zouden hierin geinteresseerd kunnen zijn? Hou het bij positieve antwoorden want das wss makkelijker te tellen, Thnx.
Er zullen ook mogelijkheden zijn om Leadership (specifiek voor teamleaders) te volgen. Tactics en communications. Hoe je tactics kunt ontwikkelen en verbeteren aan de hand van het kunnen van je teamleden. Ook voor compleet nieuwe mappen. Communications gaat dan weer over de afspraken die je maakt en hoe je teamspeak en ventrilo het best integreerd in je spel. Natuurlijk ook tips voor wanneer je iets exact moet timen.
Dit is de tweede vraag. Interesse? post it.
Verder worden er nog technische cursi voorzien:
• User configs, scripts and general css cvars
• Server configs, plug ins (zblock, cvarblock, clanbase, caleague, esl, ED anticheat,...)
Ook hier weer de vraag. Interesse? Post it
Tenslotte (en dat kan alleen als er voldoende mensen op afkomen) synthese oefeningen, mogelijk een bootcamp en/of een lanparty. Synthese oefeningen zijn uiteraard pcw's en indien er een bepaalde regelmaat van spelers is zelfs de mogelijkheid om officials te organiseren.
Veeeel werk dus vandaar eerst deze kleine peiling.
Het project zal zeker nog niet voor dit jaar zijn want ik ben zelf nog in afghanistan tot November 2007 doch ben nu al bezig met de content te schrijven voor de meeste Basic lessen.
De host voor dit project is ouN-gaming. Er zal op tijd en stond een link komen op hun website www.oun-esports.com naar de pagina voor inschrijvingen etc.
Natuurlijk kunnen we dit allemaal niet gratis doen maar ik beloof je dat de kosten zeer beperkt zullen zijn aangezien er niemand van ons iets aan wil verdienen doch slechts een bijdrage wil leveren aan de opbouw van een community. In elke sport begin je bij de jeugd ook in e-sports dunkt me.
Ben benieuwd
Wacko




en stinkend rijk worden aan amerikaanse rijkeluiskindjes )