Archief - CS:S > Peiling School voor counterstrike source

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Veruit het belachelijkste idee dat ik hier de afgelopen maanden heb gehoord. CS is een spel, laat het dat blijven.

Nuja als gij uw eigen daar voor de volle 100% wil achter scharen zal ik niet degene zijn die u ideeën en dromen zal afbreken, kzal u zelfs succes toewensen. Maar reken er aub niet te hard op vrees ik.

Ik ga ook even zeggen dat ik die CPL events even belachelijk vind en vooral dan als je ziet wat voor prijzengeld ze daar tegenaan gooien. Zo stimuleren ze kinderen, want dat zijn de meesten toch nog, om gewoon hun school te vergooien (school vergooien <-> css school, ironie, I know!) en om te gamen. Want uiteindelijk, hoeveel pro-gamers breken er door? En dan heb ik het niet over die mensen van ouN in ons land (no offence natuurlijk) maar echt zo door breken dat je er echt van kan leven. In België kan niemand dat.

Xeroxxx

Legacy Member
wacko2000 zei:
Met idiote antwoorden kom je ook geen stap verder. Aan de hand van de antwoorden die ik al gekregen heb is het duidelijk dat ik op zijn minst het verkeerde forum heb gekozen om een serieuze weloverwogen vraag te stellen. Het is door deze ***metaliteit dat er vaak potentiele spelers genegeerd worden of buiten spel worden gezet. Ik hoef je niet te herinneren aan de discussies over Quick die jij (en anderen) zo noob vond he? Het is dus van weinig belang wat jij persoonlijk denkt aangezien je niet in het profiel valt van de gasten die ik wil bereiken dus laat de beoordeling aan de mensen die effectief les gevolgd hebben als we al zover geraken tenminste.

Met idiote gedachten evenmin.
Ge leert cs al doende. Maar doe wat je niet laten kan é, hopelijk beklaag je je het niet achteraf dat je er zoveel tijd hebt ingestoken voor niks.

my 2 cents.

nunji

Legacy Member
wel een mooi initiatief. Ik heb jaren moeten spelen voor te weten wat ik nu weet. Als je dat idd in een paar lesjes allemaal kan uitleggen dan is dat heel goed voor die persoon. Maar dan moet hij echt al dedicated zijn, alles onthouden. Anyway, ik wens je veel succes, heb zelf al paar vrienden les gegeven en tis echt frustrerend soms, maar aangezien je daar al ervaring mee hebt zal dat goed meevallen.

Cowenator

Legacy Member
1. de gemiddelde css'ende belg die nog amper iets vant spel snapt is gwn te dom die zou nog nie snappen als ge iets zegt da voor u het meest normale is
2. we zitten in belgenland wa is het nut van les te geven aan belgen door belgen terwijl er in belgie niemand meedraait aan de top
3. laat olander zen werk doen die jongen heeft miss een kans om mensen beter te maken, dees is nie persoonlijk want zo zoude et wel kunnen interpreteren eh

Battousai

Legacy Member
exo zei:
Veruit het belachelijkste idee dat ik hier de afgelopen maanden heb gehoord. CS is een spel, laat het dat blijven.

Nuja als gij uw eigen daar voor de volle 100% wil achter scharen zal ik niet degene zijn die u ideeën en dromen zal afbreken, kzal u zelfs succes toewensen. Maar reken er aub niet te hard op vrees ik.

Ik ga ook even zeggen dat ik die CPL events even belachelijk vind en vooral dan als je ziet wat voor prijzengeld ze daar tegenaan gooien. Zo stimuleren ze kinderen, want dat zijn de meesten toch nog, om gewoon hun school te vergooien (school vergooien <-> css school, ironie, I know!) en om te gamen. Want uiteindelijk, hoeveel pro-gamers breken er door? En dan heb ik het niet over die mensen van ouN in ons land (no offence natuurlijk) maar echt zo door breken dat je er echt van kan leven. In België kan niemand dat.

voetbal is ook maar een spel eigenlijk he :)

mrBrok

Legacy Member
in de c-s school denk je niet, er wordt voor jou gedacht!

Het is een nobele zaak, maar in alle spelletjes duikt er wel eens een trainingsclan op en helaas heb ik er nog nooit 1 zien werken, zelfs niet met de beste wil van de wereld. Laat u vooral niet demotiveren natuurlijk want met opgeven hebben ze het warm water niet uitgevonden.

Helaas ben ik van mening dat je meer leert van "rond te hangen" met mensen die een zelfde stijl ( als ik het zo fancy mag uitdrukken ) spelen en vooral veel te spelen.

Talent wordt vroeg of laat wel ontdekt mits de nodige inzet. :rofl:

Battousai

Legacy Member
Cowenator zei:
topsportstatuut <> progamersstatuut
tja, maar het zit er wel aan te komen he :> kijk maar na CGS (kzeg niet dat het voor binnen een jaar is, maar toch, ze komen dichter en dichter)

HIFO.BE

Legacy Member
Goed idee.Al mag je van de jeugd niet teveel geld verwachten.Ik ben overgestapt van bf naar fifa.En heb ook wat mensen betaald voor hun tijd dat ze in mij hebben gestoken.Resultaat is voor mij onbetaalbaar wat ik in een 1.5 maand heb geleerd doe je zeker meer dan een jaar over in je 1tje.

Xxit^

Legacy Member
ksnap niet dat je zou willen betalen voor zoiets? ist toch niet waard al ist maar ne euro :D

en het enige dat iemand van uw niveau echt kan leren aan die manne is toch gewoon de recoil leren beheersen maar dat moeten ze zelf oefenen. en eventueel wat info zoals mapnamen en basic tacs... maar zijn ze daar eigenlijk wel iet mee? als ge ze wilt leren van ECHT goed te worden daar zijt ge dan zelf ni goed genoeg voor (daarmee bedoel k dan dat enkel ne topspeler echt nog tips kan geven waarmee ge iemand echt doet verbeteren). en voor hun basis aan te leren dat lijkt me bij mijn weten heel rap gedaan en de rest moeten ze toch zelf oefenen...

als ik met men maten cs speelde zei ik de simpelste dingen van trek uw muis naar omlaag als ge sprayed of leer in bursts van 3 of 4 kogels te schieten terwijl ge strafed. da zijn dingen die zijn op 2 minuten gezegd maar dat is ook alles wat er van basis is die nuttig is n'est pas?

en voor de teamleaders van al bestaande clans te onderrichten in hun eigen strats enzo te maken vind k ook dat dat iets is waar enkel ne echte topspeler van raad kan zijn. ge geeft dagelijks mensen opt leger les over verschillende gevechtssituaties, ik neem maar NTGS ofzo? dat zijn procedures die altijd afgehandeld te dienen worden en ook ben ik ervan overtuigd dat ge uw lessen wel wat interessanter kunt maken en ook doet dan gewoon zeggen bam dit zijn uw 4 veiligheidsregels en dat doet da wapen en dat zijn uw manipulaties, blijven dat dingen die altijd tzelfde zijn. in counterstrike zijn ook die dingen allemaal voor interpratatie vatbaar en zeker als we over verschillende tactics praten. dus kdenk niet echt dat ook maar iemand daar echt onderricht in kan geven?

neways hennig lange post khoop da ge er nog aan uit kunt wackooo kzou zeggen probeer t eens maar imo lukt zoiets ni echt.

ps: welke eenheid zidde en was uw functie en rang enzo? grtn

BioHzRd.^.'

Legacy Member
Cowenator zei:
1. de gemiddelde css'ende belg die nog amper iets vant spel snapt is gwn te dom die zou nog nie snappen als ge iets zegt da voor u het meest normale is
2. we zitten in belgenland wa is het nut van les te geven aan belgen door belgen terwijl er in belgie niemand meedraait aan de top
3. laat olander zen werk doen die jongen heeft miss een kans om mensen beter te maken, dees is nie persoonlijk want zo zoude et wel kunnen interpreteren eh

².

Ge hebt niet het verkeerd forum gekozen ge hebt een forum gekozen waar je lke mening kan tegen komen die bijna allemaal even veel waart zen.

CSS moet een bezigheid blijven en geen prioriteit aangezien ge nooit gaming als werkvervanger kunt beschouwen. Ge gaat hierbij veel gaste slechte moed geve en ik zie ze liever eerst hun diplom uni/hogeschool afmaken en dan pas zwaar gamen. Want dan basis en kunnen erop terug vallen op hun diploma. Maar terug vallen op CSS :s.

Maak een pdf of iets me waar ge alles in zet wa ge weet. Mss zelf videobeelden maar laat er geen meer tijd in kruipen ...

Maar toch zoals ik al eerder zei GL en laten we hopen dat ik het mis heb...
*Als iemand het zou lukken is het wel wacko denk ik !*

REDNIK

Legacy Member
Zijn er online al niet genoeg tutorials ? Als je zo een "school" wilt opstarten, zul je al wel met straffe dinge moeten afkomen denk ik.

cecsegoc

Legacy Member
Ik zou een school willen voor gamerkes waar ge dagelijks zat ter vervanging van school zou nog nie zo zot zijn ook nie aangezien ge zie wa geld die mannen krijgen en tga nog stijgen, dus wrm nie :/.
School is belangrijk, maar laat die mannen beslissen wa ze doen he, trouwens deze css cursus is geen vervanging van school?:s

deathsythe

Legacy Member
dit is erover :x

serieus :X

CSS leert ge door me clans te spelen, daar leerdet ook, gratis :x, speel tegen high skilled clan en ge leert er veel uit :x

wtf, het idee alleen al...

"wat doe jij als werk... ik ben CSS leerkracht"
"aah, jij maakt websites?"
"nene, da spelleke, kende da nie "
lol

nivekii

Legacy Member
Ik denk da veel mensen hun verbeelding hier een beetje de TE vrije loop laten gaan. Voor zover ik weet wil wacko geen school als instelling oprichten, wel online cursussen. Wacko, verbeter me als ik toch fout zit.

wacko2000

Legacy Member
nivekii zei:
Ik denk da veel mensen hun verbeelding hier een beetje de TE vrije loop laten gaan. Voor zover ik weet wil wacko geen school als instelling oprichten, wel online cursussen. Wacko, verbeter me als ik toch fout zit.

Het is idd niet zo dat ik fulltime les zou guaan geven of mensen van de schoolbanken ga houden integendeel. Gewoon een paket van cursi aanbieden
om het gemiddelde BE niveau wat op te krikken.

Dat is zowat waar ik naartoe wil en er zijn nog mensen die er mogelijkheden in zien. Het gemiddelde rot antwoord komt dan ook van mensen die kijken naar wie de post geschreven heeft en niet de inhoud ervan.

PSPFREAK

Legacy Member
Amaai wacko ge gaat u dus toch nog bezig houden me css maar dan op een andere manier :p

Tis toch een heel mooi initiatief!
Kep al een paar keer training gevolgt met team 1 toen, en kvond da toen wel interresant ( mss de andere wa minder :p die hadden dat dan ook al meerdere keren gekregen )

Maar tis allesinds een goed begin.

grts KrAtos

MetalG

Legacy Member
ik dacht van wow prachtig idee, maar ge gaat daar toch geen geld voor vragen djezus :D

SwinX

Legacy Member
hmm, lang geleden dat ik hier nog eens gekeken heb op het forum :)

anyway, wacko, leuk initiatief, of het nu veel slaagkans heeft of niet, laat ik in het midden ... Als je mijn hulp nodig hebt (ik zou eigenlijk niet weten waarom maar toch :p), geef je me maar een seintje!

NicK.be

Legacy Member
leuk idee, maar als jij zelf deze 'cursi' gaat geven, leren de studenten in spé dan niet hoe het NIET moet ? Of ben jij een pro gamer ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan