exo
Legacy Member
Veruit het belachelijkste idee dat ik hier de afgelopen maanden heb gehoord. CS is een spel, laat het dat blijven.
Nuja als gij uw eigen daar voor de volle 100% wil achter scharen zal ik niet degene zijn die u ideeën en dromen zal afbreken, kzal u zelfs succes toewensen. Maar reken er aub niet te hard op vrees ik.
Ik ga ook even zeggen dat ik die CPL events even belachelijk vind en vooral dan als je ziet wat voor prijzengeld ze daar tegenaan gooien. Zo stimuleren ze kinderen, want dat zijn de meesten toch nog, om gewoon hun school te vergooien (school vergooien <-> css school, ironie, I know!) en om te gamen. Want uiteindelijk, hoeveel pro-gamers breken er door? En dan heb ik het niet over die mensen van ouN in ons land (no offence natuurlijk) maar echt zo door breken dat je er echt van kan leven. In België kan niemand dat.
Nuja als gij uw eigen daar voor de volle 100% wil achter scharen zal ik niet degene zijn die u ideeën en dromen zal afbreken, kzal u zelfs succes toewensen. Maar reken er aub niet te hard op vrees ik.
Ik ga ook even zeggen dat ik die CPL events even belachelijk vind en vooral dan als je ziet wat voor prijzengeld ze daar tegenaan gooien. Zo stimuleren ze kinderen, want dat zijn de meesten toch nog, om gewoon hun school te vergooien (school vergooien <-> css school, ironie, I know!) en om te gamen. Want uiteindelijk, hoeveel pro-gamers breken er door? En dan heb ik het niet over die mensen van ouN in ons land (no offence natuurlijk) maar echt zo door breken dat je er echt van kan leven. In België kan niemand dat.



.
