Ok, jij zou misschien iets kunnen bijleren, das waar. Maar als ik me niet vergis ben je ouders dan 17 en kan je rationeel genoeg denken. Maar als die 'school' er zou komen zouden er genoeg 12-15 jarige (en / of ouder) zijn die niet rationeel genoeg kunnen denken en css in de eerste plaats voorop stellen. En wat zou dan je hoofdvak zijn? Tactiek-interpretatie?
Het is, zoals hier al eerder gezegd is, een nobel idee. Maar meer dan dat zou ik het niet durven noemen. Het zou gewoon teveel werk vragen eigenlijk. Je zou topspelers moeten hebben, sorry dat ik het zo cru stel maar jij bent geen topspeler, ik al helemaal niet ze. (niet grof bedoeld he treathstarter) Dus jij kan ze niet veel bijbrengen. Wie wel? Laten we het nu even in België houden en stel dat pakweg een Core (eerste naam die in me opkomt) een 'leraar' zou worden aan deze school. Ik weet dat Core in ouN zit en dat hij werkt. Zou hij dan nog veel tijd overhebben voor zichzelf? Neen, en daarom is het al zo goed als onmogelijk om mensen met de nodige ervaringen aan te trekken als docenten. Nu ik zal het nog is herhalen dit is niet om je droom aan diggelen te slaan, dat wil niemand hier doen denk ik of hoop ik allesinds, maar gewoon om je eventueel met je beide voeten terug op de grond te zetten.