Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EazY zei:beter blijf je maar gewoon friendlytjes spelen =/
#adelaar zei:nein![]()
kheb ons al op 2 ladders gezet^^

Destroyer zei:lol wat een avonturen

#adelaar zei:ik ben dus een van de leaders van dS| en een member heeft al 2 maal geprobeerd voor ons op clanbase te zetten dan heb ik geprobeerd
maar we krijgen geen mail terug en ze zeggen dat je een terug krijgt binnen de 24 uur
want ik wil wel op cb staan anders zagen die gasten voor wars ...
wat moet ik daar aan doen ...
het is echt onozel we wachten nu al 4 dagen op ne mail :doh:

FoO zei:Probeer ook eens in ongewenste email te kijken :doc:![]()
