#adelaar
Legacy Member
ik ben dus een van de leaders van dS| en een member heeft al 2 maal geprobeerd voor ons op clanbase te zetten dan heb ik geprobeerd
maar we krijgen geen mail terug en ze zeggen dat je een terug krijgt binnen de 24 uur
want ik wil wel op cb staan anders zagen die gasten voor wars ...
wat moet ik daar aan doen ...
het is echt onozel we wachten nu al 4 dagen op ne mail :doh:
maar we krijgen geen mail terug en ze zeggen dat je een terug krijgt binnen de 24 uur
want ik wil wel op cb staan anders zagen die gasten voor wars ...
wat moet ik daar aan doen ...
het is echt onozel we wachten nu al 4 dagen op ne mail :doh:
ad:




