Archief - clanbase : nieuwe clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destroyer

Legacy Member
mss heb je teveel geprobeerd en weigeren ze je nu, of mss zijn de verantwoordelijken er enkele dagen niet ?

#adelaar

Legacy Member
mja teveel geprobeerd da kan :p
maar ze moeten waar terug sturen eh !
jah waarom zouden ze weigeren :s

Destroyer

Legacy Member
omda ge geen geduld had en al 10 keer aangevraagd had?/ of er is iets niet in orde :unsure: normaal krijgde dan wel ne mail wat niet in orde is...

#adelaar

Legacy Member
jah maar als ze zeggen binnen de 24 uur verwacht ik wel dat ze hun regels volgen eh

Tr!ckY*

Legacy Member
#adelaar zei:
jah maar als ze zeggen binnen de 24 uur verwacht ik wel dat ze hun regels volgen eh

lol die zitten ook niet allemaal 24/24 7/7 te wachten op ne mail datter ne nieuwe clan is eh .. bedoel die mannen hebben ook nog een leven en da kan toch es zijn dat die wa te laat zijn ...

en mss hebben ze gezien dagge zo ongeduldig waart en dat je weinig ''respect'' opbrengt voor CB, dus ze zullen je mss daarom achteraan het lijstje zetten

#adelaar

Legacy Member
Your application has been stored in the database.

You should receive an email message within 24 hours
containing information on how to complete your registration

voila den 11den keer
weer nedag wachten op ne mail dat we niet gaan krijgen
maar kheb der een tekste bij getypt in het engels^^
gow ik kan da wel nie kheb et gevraagd aan iemand:p

Tr!ckY*

Legacy Member
#adelaar zei:
Your application has been stored in the database.

You should receive an email message within 24 hours
containing information on how to complete your registration

voila den 11den keer
weer nedag wachten op ne mail dat we niet gaan krijgen
maar kheb der een tekste bij getypt in het engels^^
gow ik kan da wel nie kheb et gevraagd aan iemand:p


goe bezig, da van opnieuw doen was wel maar om te lachen eh, ge gaat er nog voor zorgen dagge helemaal nie op CB komt :ironic:

Troj

Legacy Member
Het systeem is eigenlijk gewoon een lijst met clans. De database selecteert automatisch of uw webpage geschikt is (op basis van clannaam etc) en of ge genoeg members hebt. Met één member wordt ge bijna nooit geselecteerd.
Check daarom het volgende:
1) Geldige site mét clannaam en memberlist (en ook contactinfo).
2) Minstens 3-4 actieve members
3) Notes invullen hoeft niet, uiteindelijk wordt er niet naar gekeken.

Ik zal nu persoonlijk die database eens opentrekken en zien of ik u kan vinden en accepten. (Manueel dan).
Btw Des, snoes, ik was mss vroeger Game Sup, ma ben nog altijd CB Sup hé :)

Troj

Legacy Member
De lijst is leeg. Dat wil zeggen dat alle nieuwe clans geprocessed zijn.
(Bij het begin vh cupseizoen staan daar constant admins op).
Probeer daarom gewoon nog eens.
Een e-mail hoef je soms niet eens te krijgen, het mailsysteem doet soms raar. Kijk gewoon uit of er ineens bij je naam een clan staat ;).
Succes, en als je het nog eens manueel wil proberen, ik ben op CB IRC.

#adelaar

Legacy Member
lagt da nog ne keer maar merci euh maar als ge dus bij cb zoekt daar ge ziet gij onze clan nie?
dS| benelux had ik geklikt=/
en we hebben 13 members

Troj

Legacy Member
Jama snoes, wie zegt da PA nix voor mij is :P

Euhm ik zie geen clans meer bij "to process".. Ik zal seves nog eens kijken.

Troj

Legacy Member
Snoes, ge moet wel aanmelden dan hé ik zit hier ni voor nix in die database me mijn vingers te draaien :)

quickfist

Legacy Member
hebt ge uwen junk mail al is gecheked? want als ik ne mail krijg van cb zit da altijd in mijne junkmail
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan