Archief - clanbase : nieuwe clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

#adelaar

Legacy Member
----- This is an automated message sent by -----
------------- C l a n B a s e ------------------
--- for all your hardcore PC gaming pleasure ---

We received your application to join ClanBase.

However, the homepage you specified:

ds.metoyou.org

does not exist, is currently down, belongs to another clan or doesn't
qualify as a clan site.
A clan that wants to join ClanBase must have a site so we rejected your
application. This is the only restriction we impose on new clans.

If you made a typing error please re-apply and we will process your
request as quickly as possible.

Thanks !

omg http://ds.metoyou.org
is wel van de clan het is van de 25ste ...

Tr!ckY*

Legacy Member
mss juist wel

quote van uw vorige post:

does not exist, is currently down, belongs to another clan or doesn't
qualify as a clan site.


mss stade der wel al op met die site, en daarom krijgde nu die error van ''belongs to another clan'' .. kzou toch es checken op CB of ge der nie opstaat :)

#adelaar

Legacy Member
als ge zoekt voor onze clan dus desertsquad
dan vind hij het nie... :sad:

souleH

Legacy Member
DS = DesertStorm :tongue:
Ontopic: clanbase sux =p ook al veel probs mee gehad

#adelaar

Legacy Member
gast het ging nu ik flik iets hupsakee ik geraak al nie meer op mijn id
als ik dan zeg dat ik mijn password ben vergeten zeggen ze iets van dat ik misschien gekickt ben van de clan en het is mijn clan shi*t ...

Tr!ckY*

Legacy Member
#adelaar zei:
gast het ging nu ik flik iets hupsakee ik geraak al nie meer op mijn id
als ik dan zeg dat ik mijn password ben vergeten zeggen ze iets van dat ik misschien gekickt ben van de clan en het is mijn clan shi*t ...

wat ben jij toch een naab :lol:

Troj

Legacy Member
Zucht.
Tip: Lees eens de FAQ (Mainpage) want ge hebt het nodig :)
Dan: Op mainpage kunt ge uw password laten opsturen dmw "Lost Password" linksboven. Doen.

#adelaar

Legacy Member
deed ik en dan als ik diene mail van cb kreeg ging stond er dat ik gekickt was van mijn clan :S en kon er nie meer op
dan maakte ik nieuw account en kon er weer op dus tis opgelost
trouwens ik heb al faq geraakpleegd ze
maar tis in orde nu :niceone:

#adelaar

Legacy Member
nee niet dead clan gedrukt maar we zijn met 3 gasten verbonden ofzo...
tis raar , en ik kan die niet verwijderen omdat dat ook ne clanleader is en kan kan hem niet toevoegen aan de clan want die zit er zogezegd al in...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan