Jonkheer
Legacy Member
Nee, ik begrijp niet dat de mensen hier die problemen niet blijken te hebben. B3 single player is goed, maar het Live gedeelte is gewoon beschamend. Ik ben zelfs van plan de game terug naar de winkel te brengen als er niet snel een oplossing komt.Frustos zei:yo
ben ik de enige die vind dat het live gedeelte vol bugs zit?
ik moet wel zeggen dat er geen lag is maar bugs bugs bugs
hopelijk ne patch
De game om in te crashen, crashed zelf meer dan ik live kan crashen... en dat is zonder overdrijven!
Al mijn live friends met B3 hebben dezelfde ergerlijke problemen en zijn er niet over te spreken.
Persoonlijk hoop ik dat dit snel opgelost wordt en NOOIT meer voorvalt in de toekomst (dat MS de ontwikkelaars maar eens goed voor de rechter sleept voor deze fameuse misser en in het vervolg zelf het Live gedeelte invult).
Het toppunt is dan nog dat er de 14de zogezegd een update van de servers is geweest om die problemen op te vangen... NIETS van gemerkt!
Samengevat, B3 is de game met de slechtste Live ondersteuning ooit!




ad: ik heb nog geen problemen gehad met andere spellen behalve rallisport challenge 2 zo heel soms ma voor de rest echt niks, wa moet ik nu doen???