Archief - Burnout 3 : Eerste indrukken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonkheer

Legacy Member
Frustos zei:
yo
ben ik de enige die vind dat het live gedeelte vol bugs zit?
ik moet wel zeggen dat er geen lag is maar bugs bugs bugs
hopelijk ne patch
Nee, ik begrijp niet dat de mensen hier die problemen niet blijken te hebben. B3 single player is goed, maar het Live gedeelte is gewoon beschamend. Ik ben zelfs van plan de game terug naar de winkel te brengen als er niet snel een oplossing komt.
De game om in te crashen, crashed zelf meer dan ik live kan crashen... en dat is zonder overdrijven!
Al mijn live friends met B3 hebben dezelfde ergerlijke problemen en zijn er niet over te spreken.
Persoonlijk hoop ik dat dit snel opgelost wordt en NOOIT meer voorvalt in de toekomst (dat MS de ontwikkelaars maar eens goed voor de rechter sleept voor deze fameuse misser en in het vervolg zelf het Live gedeelte invult).
Het toppunt is dan nog dat er de 14de zogezegd een update van de servers is geweest om die problemen op te vangen... NIETS van gemerkt!

Samengevat, B3 is de game met de slechtste Live ondersteuning ooit!

bogy

Legacy Member
Jonkheer zei:
(dat MS de ontwikkelaars maar eens goed voor de rechter sleept voor deze fameuse misser en in het vervolg zelf het Live gedeelte invult).
Samengevat, B3 is de game met de slechtste Live ondersteuning ooit!
BO³ is dan ook het eerste spel wat niet gebruikmaakt van MS servers, maar van EA's eigen servers... ze eisten dit, anders gingen ze GEEN live whatsoever maken... maar als het op deze manier moet, liever GEEN live, en GEEN EA games meer kopen omdat de live support gewoon zuigt...

mjah, ik ga iig voor Pro Evolution Soccer om Live te voetballen, dat ze hunne FIFA maar in hun gat steken!

fixer187

Legacy Member
imo denk ik nu niet dat het bij FIFA zo gaat worden met grote lobys.

soulrippeR

Legacy Member
zoveel bugs zijn er dan toch nie? soms ff rank da nie kan updaten of dage disconnect.. ma ook nie overdreven veel
PES4 is toch nie van EA eh? :p

OpperMeneer

Legacy Member
Afgezien van de Live problemen kan ik nog een ganse waslijst neerpennen aan zaken die me zodanig tegenvallen da ze me écht storen. En aangezien Burnout 2 zo goed was, had ik hier enorm veel van verwacht. Te veel blijkbaar. Zo zie je tijdens het rijden geen laptimes, de tijden die verschijnen hoeveel je voorligt (of achterligt) konden heel wat beter, de presentatie is niet duidelijk, je custom soundtrack moet je telkens opnieuw instellen (de standaard music & dj zijn ook al niet echt fantastisch), de singleplayer is al bij al te eentonig (al zou dat op zich nog niet zo erg zijn), maar de singleplayer experience verliest al zijn aantrek door de afwezigheid van singleplayer scoreboards. En afgezien van de vele problemen die ik al gehad heb met het Live gedeelte, de Live modes zijn ook een beetje verneukt doordat je je tegenliggers niet ziet vliegen als je ze ramt (en ook zelf geen aftertouch kan doen). Ik weet wat IGN & Gamespot van deze game vinden maar ik denk dat ze meer verslaafd zijn aan de crashmodes (die me niet aanspreken) dan aan het racen zelf. De basis van Burnout 3 is erg goed, de details en afwerking laat te wensen over. Zonde.

capt_snow

Legacy Member
OpperMeneer zei:
Afgezien van de Live problemen kan ik nog een ganse waslijst neerpennen aan zaken die me zodanig tegenvallen da ze me écht storen. En aangezien Burnout 2 zo goed was, had ik hier enorm veel van verwacht. Te veel blijkbaar. Zo zie je tijdens het rijden geen laptimes, de tijden die verschijnen hoeveel je voorligt (of achterligt) konden heel wat beter, de presentatie is niet duidelijk, je custom soundtrack moet je telkens opnieuw instellen (de standaard music & dj zijn ook al niet echt fantastisch), de singleplayer is al bij al te eentonig (al zou dat op zich nog niet zo erg zijn), maar de singleplayer experience verliest al zijn aantrek door de afwezigheid van singleplayer scoreboards. En afgezien van de vele problemen die ik al gehad heb met het Live gedeelte, de Live modes zijn ook een beetje verneukt doordat je je tegenliggers niet ziet vliegen als je ze ramt (en ook zelf geen aftertouch kan doen). Ik weet wat IGN & Gamespot van deze game vinden maar ik denk dat ze meer verslaafd zijn aan de crashmodes (die me niet aanspreken) dan aan het racen zelf. De basis van Burnout 3 is erg goed, de details en afwerking laat te wensen over. Zonde.


niet echt een fan eh :p

anyway ik vind burnout 3 pure pwnage en dat er soms problemen zijn met de live mode (door fucking EA) kan me nie schelen ,kheb om 6 uur mijn xbox aangezet en server gejoined en nu ben ik pas terug.
het was echt zeer lang geleden dat ik nog zolang op live gespeeld heb en dit allemaal door burnout 3.

MeTa-

Legacy Member
khebbet van vandaag, en alleen nog maar es crash getest :p

drekt es alles teste

soulrippeR

Legacy Member
bwah, ik vond Burnout 1 enorm fun, Burnout 2 nog pakken funner en deze is gewoon weer anders dan z'n voorhangers. hier gaat het om het rammen wat toch wel heel goed uitgewerkt is. de crashes zijn wat boring en draait eigelijk gewoon om de 4x, maar da zal kome omda ik die mode veel in B2 gespeeld heb. en het boost systeem is ook anders, ik had toch liever zoals in B1 en B2 dat je een volle boost terug krijgt na het uitrijden van een volle boost meter... en als ge eerste rijdt krijgde nix boost :(

moestek elk spel appart spelen zonder een andere gespeeld te hebben zouwek B3 toch het beste gevonde hebbe ze

Nighty

Legacy Member
kheb tesamen me capt_snow live gespeeld en tis idd pwnage.
crash vind ik ook allemaal te doen rond die x4 ma kvin ni zo erg, kvin da spel gewoon vre wijs va zichtzelf... :) :music:

bogy

Legacy Member
soulrippeR zei:
ik had toch liever zoals in B1 en B2 dat je een volle boost terug krijgt na het uitrijden van een volle boost meter... en als ge eerste rijdt krijgde nix boost :(
gewoon zorgen da ge genoeg drifts doet, en genoeg tegenliggers rakelings passeert... ik heb nog geen enkele track gespeeld waar ik mijn boost totaal leeg moest rijden...

ps; constant uwe boost indrukken = NIET GOED, gewoon om de seconde der is een tikske op geven, dan blijfde altijd tegen de maxspeed rijden

soulrippeR

Legacy Member
in B1 en B2 was da nie zo eh :)
in B3 ist idd nie nodig, ik boost gewoonlijk alsek moet versnellen (na een bocht ofzo dus)

die special events voor timelimit doe ik wel heel de race boost (hier krijgde dan ook veel rapper uw boostmeter gevuld)

OpperMeneer

Legacy Member
capt_snow zei:
niet echt een fan eh :p

anyway ik vind burnout 3 pure pwnage en dat er soms problemen zijn met de live mode (door fucking EA) kan me nie schelen ,kheb om 6 uur mijn xbox aangezet en server gejoined en nu ben ik pas terug.
het was echt zeer lang geleden dat ik nog zolang op live gespeeld heb en dit allemaal door burnout 3.

Burnout 1 was geen topper maar Burnout 2 had me wel tot fan gemaakt.

Anyway good for you da ge ne Game Mania krijgt :niceone:

DJ TriB

Legacy Member
Euh ben ik de enige waarvan het spel om de 5 minuten vast loopt met de melding "this disc may be dirty or damaged", niet echt plezant, ben het spel dan oook gaan ruilen en juist hetzelfde, ik kan gewoon niet spelen... Heb nu wel één v/d eerste xboxen en die heeft een andere drive enzo maar andere mensen hebben hier precies geen problemen mee??? En is er bij jullie spel ook zo op de cd zelf zo afgebroken lijntjes in als je heel goed kijkt??? precies zo de matrix ofzo, ik weet niet... maar iemand moet mij helpen :sad: ik heb nog geen problemen gehad met andere spellen behalve rallisport challenge 2 zo heel soms ma voor de rest echt niks, wa moet ik nu doen???
iemand??
dank bij voorbaat
greedz

fixer187

Legacy Member
bij ne maat was da ook bij VC en tHPS4 begon die echt te flippen, textures die onzichtbaar werden, geluid dat begint te shokken en meestal ne disk error, maar bij oudere games was dit niet zo. Heeft m opgestuurt naar de repair service en hebben ze ne andere drive in gestoken. Sinds dan had m geen problemen.
Het was ne Thomsson en was 1.5 jaar oud

DJ TriB

Legacy Member
ja en hoeveel kost da voor ne nieuwe drive?? de mijne is ondertussen al wel 3 jaar oud denk ik.. en hoelang duurt da eer ge dien xbox terugkrijgt, en staan u gesavede games dan toch nog op uwe harde schijf en uwe gamertag enzo want anders.... :unsure:

Greedz

fixer187

Legacy Member
kweeni ik denk dat je toch een 100 kwijt bent en als er niets aan uw hd is staat alles er nog op, maat had m na een kleine week terug gebruik de search knop anders om een thread terug op te graven vind je de nodige info en post plaats...want :offtopic: :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan