Archief - Burnout 3 : Eerste indrukken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freke23

Legacy Member
nickske zei:
Dat gaat wel hoor, zie maar op de achterzijde van je doosje (custom tracks),
gewoon naar EA Trax gaan bij instellingen en daar op X drukken. Kan je gewoon je eigen muziek selecteren.

Bij mij lukt da niet. Heb dat geprobeerd maar slaag er niet in om mn eigen muziek te selecteren.

Wat een *** muziek zeg, constant diezelfde herrie :help:

Freke23

Legacy Member
Smaken verschillen hé :p

Er zitten wel paar goeie nummers in maar het is gewoon constant hetzelfde :doh:

gStar

Legacy Member
Freke23 zei:
Smaken verschillen hé :p

Er zitten wel paar goeie nummers in maar het is gewoon constant hetzelfde :doh:

idd , smaken verschillen.

Kheb ook CD'ke me dance liedjes , Slipknot enzo op. dus kheb wa afwisseling he ^^

MacNappy

Legacy Member
OpperMeneer zei:
Afgezien van de Live problemen kan ik nog een ganse waslijst neerpennen aan zaken die me zodanig tegenvallen da ze me écht storen. En aangezien Burnout 2 zo goed was, had ik hier enorm veel van verwacht. Te veel blijkbaar. Zo zie je tijdens het rijden geen laptimes, de tijden die verschijnen hoeveel je voorligt (of achterligt) konden heel wat beter, de presentatie is niet duidelijk, je custom soundtrack moet je telkens opnieuw instellen (de standaard music & dj zijn ook al niet echt fantastisch), de singleplayer is al bij al te eentonig (al zou dat op zich nog niet zo erg zijn), maar de singleplayer experience verliest al zijn aantrek door de afwezigheid van singleplayer scoreboards. En afgezien van de vele problemen die ik al gehad heb met het Live gedeelte, de Live modes zijn ook een beetje verneukt doordat je je tegenliggers niet ziet vliegen als je ze ramt (en ook zelf geen aftertouch kan doen). Ik weet wat IGN & Gamespot van deze game vinden maar ik denk dat ze meer verslaafd zijn aan de crashmodes (die me niet aanspreken) dan aan het racen zelf. De basis van Burnout 3 is erg goed, de details en afwerking laat te wensen over. Zonde.

eindelijk nog eens iemand die het iets nuchterder bekijkt de game :) Vanavond ook onze review online gezwierd ( http://www.x-power.be/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=227 ), en ik was toch ook niet even enthousiast als al die 90+ sites/mags

Archangel_wes

Legacy Member
MacNappy zei:
eindelijk nog eens iemand die het iets nuchterder bekijkt de game :) Vanavond ook onze review online gezwierd ( http://www.x-power.be/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=227 ), en ik was toch ook niet even enthousiast als al die 90+ sites/mags

Mac,k heb net uw review gelezen ... toch'n paar opmerkingen:
- Die takedown camera begon mij ook wel te vervelen ... daarom dat ik hem ook UITGEZET heb weet ge ;)
- Hoe beloont B3 precies "risico's ontlopen"? Uw boost bar houden is imo geen beloning hoor (ma da's mijn persoonlijke mening hoor ;))
- Het "elastiekjessysteem", kvind da persoonlijk nie mis,dat houdt de spanning er toch in of niet soms? :) Ennerm "race game" vinnik zo'n vies woord voor Burnout ... tis racen ok ma tis veel meer dan dat eh ... als het dat niet was had ik mijn exemplaar fijn laten liggen hoor

+ De crash mode is idd VEEL te simpel gemaakt ... ook beetje in teleurgesteld, als ge de 4x multiplier hebt zijde binnen bij wijze van spreken
+ Over online dingen ga'k niks zeggen want kheb (nog :)) geen Live

Al bij al wil'k er nog ff bijzeggen da'k ook nie bepaald een EA fan ben (integendeel,de uitmelkers,elk jaar'n nieuwe fifa komaan ...), ma deze keer vinnik't nie erg dat EA zich gemoeid heeft (en wss ook weer'n ander bedrijf heeft opgekocht)
B3 staat voor mij gelijk aan dikke fun.
Iets wat ik allang zocht in een "racegame" vind ik hier eindelijk ook terug: tegenstanders van de baan rammen,noem nog es 2 games op die dat te bieden hebben? Road rage is het eerste dat mij binnenschiet dan, da's al eeuwen oud en da's ook nog eens met moto's :)

Maar eigenlijk bennik toch akkoord met uw score ^^
(ja kweetet ben ne rare)
Die crash mode is gewoon VEEL te makkelijk gemaakt ... da's een dik minpunt bij mij.
Khoop dat ge er iets aan heb aan mijn "kritiek" post :)

*edit*
Oja @ oppermeneer
Imo zijt ge gewoon ne muggezifter afgaande op uw post (n/o eh :))
- Niet goed gepresenteerd: :wtf:
- Geen laptimes te zien ... boeiend?
- Basis is goed, afwerking niet: crashen is imo juist de basis van B3, daar draaitet tenslotte toch allemaal om vindik (nie de crash mode zelf eh,tegenstanders doen crashen enz ...)

Mike Ty$on

Legacy Member
ik zit op 81 %

wie heeft alles al gehaald?

vind wel dat er teveel crashes zijn en te weinig races

MacNappy

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
ik zit op 81 %

wie heeft alles al gehaald?

vind wel dat er teveel crashes zijn en te weinig races

ik had alles op één race na uitgespeeld ... ik start xbox op voor verder te spelen, meltdown :sad: Flikkert rood => repairdienst

Lemme

Legacy Member
Vanaf wanneer kunt ge alle modes voor multiplayer gebruiken?
Want ik zou ook graag eens racen ipv altijd te moeten crashen met vrienden...

matispiker

Legacy Member
Acceleratie en remsysteem werken met dezelfde knoppen als bij PGR 2?
Met achterste hendels dus(sorry ben de naam kwijt)?
Of kan je deze zelf customizen?

Sorry echt een domme vraag, maar is belangrijk voor mij, speelt zo veel beter.

:ironic: :D

soulrippeR

Legacy Member
@ Lemme, alle modes zitten er toch in van in het begin?
@ matispiker, ja L is brake en R is accel... is wel niet analoog, wat wel zo is bij PGR2 d8 ik

heb al tijdje nie gespeeld ma zit aan 95% ofzo, moet nog 4 races goud halen (waarvan 3 met die crap F1)

Lemme

Legacy Member
soulrippeR zei:
@ Lemme, alle modes zitten er toch in van in het begin?

Als ik op multiplayer klik, kan ik toch enkel maar de crashes selecteren zenne.
En niks van race ofzo...:sad:

soulrippeR

Legacy Member
toch wel ze, der zijn 5 mp modes
en die zijn er van in het begin, misschien ff je bril opzetten :p

Lemme

Legacy Member
Echt wel raar want bij mij hebben de 1ste 4 een donkere kleur en ik kan ze dus ook niet selecteren...

Wat doe ik verkeerd? Of ligt het soms aan mijn xbox (wat ik zeer vreemd zou vinden)?

Lemme

Legacy Member
'T is opgelost! Blijkbaar moeten er 2 controllers of meer aangesloten zijn voordat ge de 1ste 4 mp modes kunt selecteren en da was bij mij dus niet het geval!

soulrippeR

Legacy Member
haha ja idd :p
ma wat zitte in da MP menu te doen als ge mor 1 bakske insteekt
of stak je telkens het 2de bakje pas later in misschien

Lemme

Legacy Member
soulrippeR zei:
haha ja idd :p
ma wat zitte in da MP menu te doen als ge mor 1 bakske insteekt
of stak je telkens het 2de bakje pas later in misschien

Yep, de 2de optie.:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan