MacNappy zei:
eindelijk nog eens iemand die het iets nuchterder bekijkt de game

Vanavond ook onze review online gezwierd (
http://www.x-power.be/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=227 ), en ik was toch ook niet even enthousiast als al die 90+ sites/mags
Mac,k heb net uw review gelezen ... toch'n paar opmerkingen:
- Die takedown camera begon mij ook wel te vervelen ... daarom dat ik hem ook UITGEZET heb weet ge

- Hoe beloont B3 precies "risico's ontlopen"? Uw boost bar houden is imo geen beloning hoor (ma da's mijn persoonlijke mening hoor

)
- Het "elastiekjessysteem", kvind da persoonlijk nie mis,dat houdt de spanning er toch in of niet soms?

Ennerm "race game" vinnik zo'n vies woord voor Burnout ... tis racen ok ma tis veel meer dan dat eh ... als het dat niet was had ik mijn exemplaar fijn laten liggen hoor
+ De crash mode is idd VEEL te simpel gemaakt ... ook beetje in teleurgesteld, als ge de 4x multiplier hebt zijde binnen bij wijze van spreken
+ Over online dingen ga'k niks zeggen want kheb (nog

) geen Live
Al bij al wil'k er nog ff bijzeggen da'k ook nie bepaald een EA fan ben (integendeel,de uitmelkers,elk jaar'n nieuwe fifa komaan ...), ma deze keer vinnik't nie erg dat EA zich gemoeid heeft (en wss ook weer'n ander bedrijf heeft opgekocht)
B3 staat voor mij gelijk aan dikke fun.
Iets wat ik allang zocht in een "racegame" vind ik hier eindelijk ook terug: tegenstanders van de baan rammen,noem nog es 2 games op die dat te bieden hebben? Road rage is het eerste dat mij binnenschiet dan, da's al eeuwen oud en da's ook nog eens met moto's
Maar eigenlijk bennik toch akkoord met uw score ^^
(ja kweetet ben ne rare)
Die crash mode is gewoon VEEL te makkelijk gemaakt ... da's een dik minpunt bij mij.
Khoop dat ge er iets aan heb aan mijn "kritiek" post
*edit*
Oja @ oppermeneer
Imo zijt ge gewoon ne muggezifter afgaande op uw post (n/o eh

)
- Niet goed gepresenteerd:

- Geen laptimes te zien ... boeiend?
- Basis is goed, afwerking niet: crashen is imo juist de basis van B3, daar draaitet tenslotte toch allemaal om vindik (nie de crash mode zelf eh,tegenstanders doen crashen enz ...)