Archief - Burnout 3 : Eerste indrukken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_Bf

Legacy Member
Ik heb net een paar uur burnout 3 achter de rug en wou even mijn eerste indruk posten.

Het game is zoals burnout 2 maar ongeveer 10000000000000x verbeterd!!

Dit game is het beste racegame dat ik ooit op xbox heb gespeeld en zo plezant, ik kan bijna niet stoppen met spelen.

De wereld is ingedeeld in 3 continenten, USA, Europe, Middle east. Op elk continent kan je races doen en andere missies unlocken.

Voor zover niet veel verschil met de vorige burnouts, maar er is zoveel te doen...

Je hebt de gewone crash races, je rijd naar een kruispunt en probeert zoveel mogelijk schade te doen. Er zijn powerups die je score vermenigvuldigen, halveren, je auto en diegene errond doen exploderen, heel leuk. Als je X aantal autos vernield krijg je een crashbreaker, je kan je auto doen opblazen door op B te drukken.

Het coole hiervan is, je kan je auto in de lucht in een richting sturen in alle modes. Bv als je crashes, nog even snel een powerup links of recht nemen.

Je moet ook de replays niet bekijken, het is in BO3 optioneel...

Dan zijn er nog de gewone races waar je eerst moet proberen te zijn, races waar je X aantal autos in een race moet vernielen en time attacks (binnen een bepaalde tijd finishen).

Een goude medaille, groot aantal $$$ aan damage doen, mensen van de baan rammen, elk ding kan een nieuwe auto of track openen.

Er zijn bijna 80 voertuigen, veel tracks, etc, dus het is niet snel uitgespeeld.

Je krijgt nog altijd boost voor bijna ongelukken, mensen van de baan te rammen, zoals in BO2. Maar nu als je een tegenstander van de baan ramt, wordt je turbo opgevuld en groeit de container. Als je 4 tegenstanders na elkaar doet crashen kan je bijna een volle minuut turbo gebruiken. Als je zelf crashed, wordt de container kleiner en zal er wat turbo weggenomen worden.

Ik heb het dan nog niet gehad over wat het meest indrukwekkend is, de graphics zijn ONGELOOFELIJK goed. De auto, trucks, etc zijn met zoveel detail, de levels zien er perfect uit. Ik zou het game een 10 op 10 voor graphics geven, de beste die ik tot nu toe op xbox gezien heb.

De crashes zelf zijn zo cool om te bekijken en herbekijken, trucks die hun lading verliezen, andere autos die heel ver vliegen, super cool.

Multi heb ik ook even met een vriend gespeeld...er zijn veel modes beschikbaar.

Je kunt splitscreen tegen elkaar racen, samenwerken om samen een super grote crash te proberen veroorzaken, om de beurt op een kruispunt losgelaten worden en de hoogste crash score halen. Het is echt een fun party game ;)

Het enige minpunt zijn de laadtijden soms...arg, zelfs om een level te herspelen moet je 5-8 seconden laden, irritant.

Het game krijgt een 9.5/10 van mij, zeker zijn toch hoge prijs waard ($45.99).

Gamer 01

Legacy Member
de slowmotion effecten en sound effects tijdens de crashes zijn wel zalig :bow:

gStar

Legacy Member
Kwil de game ook .

Mjah , aant sparen voor eigen PC he.

Eerst keer gaan huren en buy & sell forum wa in het oog houden :p

El ByToS

Legacy Member
echt een vet spel , tis eens fijn een puur arcade racer te hebben die vlot speeld , de slowmowtion effecte zijn idd beestig en multiplayer (bv voor meeste punte bij crashes , of voor de meeste auto's die ge door een muur uit het parcour rijdt ...) is ook dikke fun :niceone:

echt een goed spel :)

gStar

Legacy Member
als ik het zo hoor. ist zalig.

Achja , Ik Ga het morgen of volgende week halen denk. :p

Kheb denk nog wel genoeg voor menne pc dan :p

Mike Ty$on

Legacy Member
thx for the info Dark_bf :niceone: nu ga ik hem zeker halen
heel verslavend zeker? :)

spijtig van die laadtijden, maar das nie zo erg

gStar

Legacy Member
Na het bekijken van een paar filmpkes ben ik der zeker vanovertuigd :p

Praga

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
als ik het zo hoor. ist zalig.

Achja , Ik Ga het morgen of volgende week halen denk. :p

Kheb denk nog wel genoeg voor menne pc dan :p

TwistyEnerGy je hebt een toffe avatar!

capt_snow

Legacy Member
ik wou mijn geld houden voor star ocean 3 maar nu ik dit lees ga ik me wss niet kunnen weerhouden om burnout 3 te kopen:p

capt_snow

Legacy Member
heeft al iemand de live mode van burnout 3 getest?,is die dan pwnage?

EryciusPuteanus

Legacy Member
en zijn 't merkauto's? of gewoon zo van die generic spulle? :)

Oekje

Legacy Member
Is die hier al wel uit ?, want ik dacht dat de threadstarter
in amerika woonde ?

nickske

Legacy Member
Oekje zei:
Is die hier al wel uit ?, want ik dacht dat de threadstarter
in amerika woonde ?

Al van de 7de september kon je hem vinden, en ik woon in Japan. :rofl:

nickske

Legacy Member
capt_snow zei:
heeft al iemand de live mode van burnout 3 getest?,is die dan pwnage?

De live mode is heel goed. Speel liever de live mode dan gewoon de single (menselijke tegenstanders zijn leuker en minder te voorspellen).
En bovendien kan je er evengoed punten mee scoren om nieuwe auto's te unlocken.

gStar

Legacy Member
nickske zei:
Al van de 7de september kon je hem vinden, en ik woon in Japan. :rofl:

Dark_Bf Woont echt in Amerika :)

Enfin.

Deze middag Gaan halen in de FRS ('t was de laatste van Xbox versie die er lag) . Heb hem dernet effe bij moeder thuis gespeeld. Sebiet daar Xbox halen want kben bij mijne pa nu. Mjah , 't is een chique spel. Heftige crashes enzo. Xbox live heb ik het nog ni gespeeld (straks ook doen) :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan