Archief - Burnout 3 : Eerste indrukken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bogy

Legacy Member
Burnout 3 Roxx ... wel spijtig da je itt BO² ni uw eigen muziek kunt afspelen

soulrippeR

Legacy Member
lolz op sommige tracks staan er van die reclame borden met NFSU2 op

capt_snow

Legacy Member
soulrippeR zei:
lolz op sommige tracks staan er van die reclame borden met NFSU2 op
idd heb ik ook al gezien

ps :kga je ff toevoegen op live ,mss kan ik je ooit eens van de baan knallen:D

nickske

Legacy Member
bogy zei:
Burnout 3 Roxx ... wel spijtig da je itt BO² ni uw eigen muziek kunt afspelen

Dat gaat wel hoor, zie maar op de achterzijde van je doosje (custom tracks),
gewoon naar EA Trax gaan bij instellingen en daar op X drukken. Kan je gewoon je eigen muziek selecteren.

SouLr@v3N^

Legacy Member
De game ownt echt superhard : kheb er geen woorden voor echt zo'n verslavend vette arcaderacer heb ik nog nooit meegemaakt! :love:
Heb 1 & 2 nooit veel gespeeld (niet in men bezit) maar dit is echt nog stukken beter!
Volgende maand met live gaat dit dé ownage zijn.

El ByToS

Legacy Member
dat xbox connect ondersteuning er maar snel komt (als die er ooit komt ? geen system link ondersteuning ? :confused: )

Byter@ver

Legacy Member
Vandaag net een aankoopbon van 30 ballen gekregen voor m'n verjaardag. Burnout 3 wordt dus DE game om die te verzilveren. Woeha, lekker vlammen altijd zalig.

Mike Ty$on

Legacy Member
soulrippeR zei:
k k
vandaag al paar uurkes op live gezete met B3

ik gisteren :p geen lag gehad, toch al iets

hoeveel takedowns hebben jullie al? ik 258 ;) ik heb 19 % uitgespeeld :cool:

zalig spel

bogy

Legacy Member
ik vind road rage de plezantste multiplayer modus in het spel ... BY FAR!

soulrippeR

Legacy Member
ook iets van 253 takedowns en 6% ofzo
road rage is idd het beste, da crashen is normaal ook heel fun maar die moet telkens zo lang loaden man, dat verpest wel heel de boel (ook in single player)

gStar

Legacy Member
Mike Ty$on zei:
ik gisteren :p geen lag gehad, toch al iets

hoeveel takedowns hebben jullie al? ik 258 ;) ik heb 19 % uitgespeeld :cool:

zalig spel

29 % uitgespeeld ^^

@Soulripper. Kheb u gisteren op live gezien . en kheb u geadd aan friends.

soulrippeR

Legacy Member
ik u ook ff net voordat ik xbox afsloot :p
nog wa single player zitte spele, ma omg da spel owned :p

gStar

Legacy Member
soulrippeR zei:
ik u ook ff net voordat ik xbox afsloot :p
nog wa single player zitte spele, ma omg da spel owned :p

idd , sebiet naar school vertrekken dus vandaag minder Burnout 3 :p

hummel

Legacy Member
dit is gewoon beste race game ever voor mij, je tegenstanders van de baan rammen is gewoon een droom die uitkomt, nog nooit een game gezien dat er zich zo op toelegd
kopen die handel!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan