Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
count3rkill3r zei:hej als ge halo nog ni hebt , kopen zou ik zegge![]()
Maar die heb ik al op PC dus... 
idd heb ik ook al geziensoulrippeR zei:lolz op sommige tracks staan er van die reclame borden met NFSU2 op

bogy zei:Burnout 3 Roxx ... wel spijtig da je itt BO² ni uw eigen muziek kunt afspelen
soulrippeR zei:k k
vandaag al paar uurkes op live gezete met B3
geen lag gehad, toch al iets
ik heb 19 % uitgespeeld
Mike Ty$on zei:ik gisterengeen lag gehad, toch al iets
hoeveel takedowns hebben jullie al? ik 258ik heb 19 % uitgespeeld
![]()
zalig spel
soulrippeR zei:ik u ook ff net voordat ik xbox afsloot
nog wa single player zitte spele, ma omg da spel owned![]()
