koetje07
Legacy Member
Sakke1994 zei:De GM in Heist is tot 7u open, moet wel op een uurtje rit rekenen hier lol.
ik moet nr brugge duurt ook uur ernaartoe en uur terug xd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sakke1994 zei:De GM in Heist is tot 7u open, moet wel op een uurtje rit rekenen hier lol.
fuzikiller zei:je moet eigenlijk de "start knop" induwen, dan naar het woordje proxy zoeken, en dan heb je direct de instelligen.
En dan lan-instellingen![]()
proxy is enkel 1x nodig, bij de eerste verificatiejOEns zei:Als ik nu die proxy server inschakel, battlelog open en een server wil joinen komt er toch nog die controle van releasedatum op. Die zegt dat maar morgen beschikbaar is, met proxy server ingeschakeld
Flatline zei:ik krijg altijd een melding "De proxyserver weigert verbindingen". hulp aub
merci, zal het eens proberenbenny zei:Een andere zoeken, ze blijven niet lang online, eenmaal eentje werkt is het prima..
Th0m4sZ007 zei:Over die proxy: is het de bedoeling dat hij na die controle van de release date shizzle wél werkt? Bij mij blijft ie zeggen: De release date is 27 oktober... al 2 keer van proxy gewisseld
Flatline zei:Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt.
BAcKsTaB! zei:Same here.
LAADFOUT PAGINA
Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt.
pfff gvd!