Archief - bf3 release date

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Son Gokou

Legacy Member
proxy truc werkt hier prima. Juist sp uitgespeeld en ga nu mp testen.

Anoniem17

Legacy Member
Kan iemand eens in het nederlands uitleggen van die proxy?
Klik op windows tab en typ in internet options .. Vind dit nergens

fuzikiller

Legacy Member
je moet eigenlijk de "start knop" induwen, dan naar het woordje proxy zoeken, en dan heb je direct de instelligen.
En dan lan-instellingen ;)

Anoniem17

Legacy Member
fuzikiller zei:
je moet eigenlijk de "start knop" induwen, dan naar het woordje proxy zoeken, en dan heb je direct de instelligen.
En dan lan-instellingen ;)

Als ik nu die proxy server inschakel, battlelog open en een server wil joinen komt er toch nog die controle van releasedatum op. Die zegt dat maar morgen beschikbaar is, met proxy server ingeschakeld

Arcan

Legacy Member
jOEns zei:
Als ik nu die proxy server inschakel, battlelog open en een server wil joinen komt er toch nog die controle van releasedatum op. Die zegt dat maar morgen beschikbaar is, met proxy server ingeschakeld
proxy is enkel 1x nodig, bij de eerste verificatie

Flatline

Legacy Member
ik krijg altijd een melding "De proxyserver weigert verbindingen". hulp aub

demon326

Legacy Member
Flatline zei:
ik krijg altijd een melding "De proxyserver weigert verbindingen". hulp aub

Een andere zoeken, ze blijven niet lang online, eenmaal eentje werkt is het prima..

Flatline

Legacy Member
benny zei:
Een andere zoeken, ze blijven niet lang online, eenmaal eentje werkt is het prima..
merci, zal het eens proberen
edit: nu zegt origin dit:
LAADFOUT PAGINA

Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt.

Bl3ssTheFall

Legacy Member
'k heb zonet Battlefield 3 geïnstalleerd ma door die stomme beveiliging kank hem nog niet spelen... -_-" 'k ga eens kijken voor die fix daarvoor en gewoon men exe back-upen. 'k heb gelezen dat als ge een amerikaanse exe c/p'd ge de SP toch al kan spelen :)

Bl3ssTheFall

Legacy Member
Over die proxy: is het de bedoeling dat hij na die controle van de release date shizzle wél werkt? Bij mij blijft ie zeggen: De release date is 27 oktober... al 2 keer van proxy gewisseld

Godlessarto

Legacy Member
Besteld via shoptonet en hij lag vandaag niet in de bus! fokkers

SteveDotcom

Legacy Member
Flatline zei:
Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt.

Krijg hier net hetzelfde

BAcKsTaB!

Legacy Member
Same here.

LAADFOUT PAGINA

Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt.


pfff gvd!

kawadude

Legacy Member
BAcKsTaB! zei:
Same here.

LAADFOUT PAGINA

Spelactivering is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Neem contact op met de Help van Origin als het probleem aanhoudt.


pfff gvd!

Hier ook.
Wat een klucht is dit !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan