Archief - bf3 release date

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azertyalex

Legacy Member
en gesprek tussen mij en een "helper"

Ryan N.: is there anything else i can do for you today

Alexander : yes
Alexander : the release of BF3
Alexander : in belgium
Alexander : in the stores we all see 27 of october
Alexander : but on the internet we read 28
Alexander : what date is it?

Ryan N.: it will be on Tuesday October 25th

Alexander : in America
Alexander : yes
Alexander : but in belgium?
Alexander : is in Eurpe
Alexander : above France
Alexander : the left of Germany

Ryan N.: yes i know and it is the 25th in Europe as well

Alexander : Is in Europe, I mean
Alexander : ??
Alexander : wauw
Alexander : thats strange

Ryan N.: it will be on the shelf on the 28th but if you pre ordered the game you can have it on the 25th
Alexander Mol: oh, but i pre-ordered the "boxed-edition"

Ryan N.: it would be available on the 25th for you

Alexander : so, i can walk to the store, and ask for my game?
Alexander : it isn't by mail/post

Ryan N.: yes the store will have the pre ordered games on the 25th if you did not pre order you have to wait until the 28th

Alexander : ooh
Alexander : ok
Alexander : thank you for youre time

Ryan N.: no problem and thank you for playing EA Games

haha, das pas nieuws, nu nog hopen dat het waar is.
en let niet om mijn Engels :D

Psy

Legacy Member
hrm ;o
blijf toch wantrouwig want die live chat is outsourced & hebben nogal weinig met EA te maken, lijkt me nogal raar dat ge bv zomaar 3 dagen vroeger bij GameMania kunt binnenlopen, heb ik toch nog niet gezien bij andere games.

coldvinc

Legacy Member
GameMania stuurt een SMS als de LE er is, dus zal het wel zien.

demon326

Legacy Member
devil zei:
mss hede het de 25ste ma gaan de servers nog niet open ?

Uit de warez versie die rond gaat blijkt er een release date check op te zitten, deze laat het installeren pas vanaf de 27ste gebeuren :p

Arcan

Legacy Member
En hoe zit het met de origin pre-orders??

Vanaf wanneer is het spel effectief speelbaar. Ik lees overal tegenstrijdige berichten.

azertyalex

Legacy Member
Brick Top zei:
Haha, hoe ge uitlegt waar België ligt op de kaart. :lol:

haha,
ik wist ook nie hoe ge da moest doen.
ik ging eerst een linkje doorsturen van "google maps",
maar daar ging hij waarschijnlijk nie eens naar kijken
:)

u4ea

Legacy Member
Zou wel origineel zijn anders. Zo een paar dagen voor de echte release iedereen zijn schijfke/code al binnen krijgen.:p

En dan zo nog een paar dagen op voorhand kunnen pre-loaden/installen ma nog ni kunnen spelen. xD

sele

Legacy Member
mss daarom dat de nachtopening niet door gaat bij gm?wie weet :)

edit;lol zou eens tof zijn voor pre orders dat ze het spel iets vroeger kunnen spelen om dat zij het bestellen tegen over daje er hebt dat op de release dag na de winkel stappen

ChunWai.

Legacy Member
azertyalex zei:
haha,
ik wist ook nie hoe ge da moest doen.
ik ging eerst een linkje doorsturen van "google maps",
maar daar ging hij waarschijnlijk nie eens naar kijken
:)

Alsof die niet weet waar Belgie ligt..

Devian

Legacy Member
ik heb vandaag mail verzonden naar mijn lokale games boer in ninove, en die zei tegen mij , dat de officiele release de 28ste is

sele

Legacy Member
twielant zei:
ik heb vandaag mail verzonden naar mijn lokale games boer in ninove, en die zei tegen mij , dat de officiele release de 28ste is

gij hebt het over een release date voor een spel in een doosje,ea over de download versie,en volgens site van origin ist 27ste

Devian

Legacy Member
Hiernet ook is contact opgenomen met de support chat van EA, en die wist me te zeggen dat BF3 pas de 28ste zal beschikbaar zijn in Belgie, niet de 25ste of 27ste

sele

Legacy Member
twielant zei:
Hiernet ook is contact opgenomen met de support chat van EA, en die wist me te zeggen dat BF3 pas de 28ste zal beschikbaar zijn in Belgie, niet de 25ste of 27ste

ze zeggen allemaal iets anders,blijkbaar weten ze zelf niet wat ze moeten zeggen ?
ZJig8.png



wat is dit dan weer,24ste?

wel raar geen origin naam staat daar op en na bf3 russisch

sele

Legacy Member
twielant zei:
Hiernet ook is contact opgenomen met de support chat van EA, en die wist me te zeggen dat BF3 pas de 28ste zal beschikbaar zijn in Belgie, niet de 25ste of 27ste

ik volg toch gewoon de de datum van men pre order op origin ze,das 27 dus zal echt zo wel zijn ook;zelf game mania geeft 27 op.

27!punt uit :tongue:

Devian

Legacy Member
sele zei:
ik volg toch gewoon de de datum van men pre order op origin ze,das 27 dus zal echt zo wel zijn ook;zelf game mania geeft 27 op.

27!punt uit :tongue:

je kan al downloaden dan, hebben ze mij gezegt, maar wij kunnen pas op battlelog vanaf 28
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan