Archief - bf3 release date

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gladz0r

Legacy Member
twielant zei:
je kan al downloaden dan, hebben ze mij gezegt, maar wij kunnen pas op battlelog vanaf 28

Vanaf de 21ste zullen we normaal inderdaad via origin kunnen preloaden.

Arcan

Legacy Member
Ik kreeg net een mail van origin:

Beschikbaar voor preload
Release: 26 oktober!!! SWEEEEET

Anoniem05

Legacy Member
^Likewise.

Net installatie voltooid (kon niet wachten :p) origin checked de release datum online

"De releasedatum is: donderdag 27 oktober 2011, 01:00"


:/

Hornymoose

Legacy Member
Wg_Flow zei:
^Likewise.

Net installatie voltooid (kon niet wachten :p) origin checked de release datum online

"De releasedatum is: donderdag 27 oktober 2011, 01:00"


:/

Dus eigenlijk 1 uur na de 26e :P

Devian

Legacy Member
Net mail gekregen van EA

Greetings Tom,

Thank you for writing to Electronic Arts.

Yes, the release date of Battlefield 3 in Belgium is October 28th, 2011. For more information visit forums of Battlefield 3 .

Sincerely,

Regards,
Zaheer
Electronic Arts – World Wide Customer Experience

Arcan

Legacy Member
twielant zei:
Net mail gekregen van EA

Greetings Tom,

Thank you for writing to Electronic Arts.

Yes, the release date of Battlefield 3 in Belgium is October 28th, 2011. For more information visit forums of Battlefield 3 .

Sincerely,

Regards,
Zaheer
Electronic Arts – World Wide Customer Experience
Als het zo is gebruik ik wel een hollandse vpn ofzo :p 24 hour early acces!

stefanmiler

Legacy Member
Arcan zei:
Als het zo is gebruik ik wel een hollandse vpn ofzo :p 24 hour early acces!

En daar gebruiken ze Chinese, 24ste spelen :)

Ik wacht wel tot de 27e.

kaneda

Legacy Member
Net mail van EA gekregen, om duidelijk te zijn : ik mag de game opstarten vanaf 27ste

Walden

Legacy Member
Jep, hier ook. Hopelijk bedoelen ze met 27ste al om 00.01, dan is het woensdagnacht eigenlijk al spelen :)

devil

Legacy Member
ik heb ook net mail gehad van origin.



Beste klant,

We hebben je onlangs een mail gestuurd met informatie over het vervroegd downloaden van Battlefield 3. In die mail verwijst de release-datum van de game naar US Central Daylight Time

Om misverstanden te voorkomen vind je hier de tijd waarop je de game kunt gaan spelen: 27 Oktober 2011

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin

Trebby

Legacy Member
Maw, 27 oktober +6uur = 6u smorgens als ze 27u middernacht US PT time bedoelen

Devian

Legacy Member
hiernet met GM aalst een belletje gedaan, zy releasen de pre orders ook op de 27ste ...

versta er mij nimeer aan ze, :D, wss is gwn de pre orders op 27ste, en de gwne copies dus geen LE op de 28ste...

wrex

Legacy Member
Het is gewoon kut dat er verschillende release dates zijn. Breng dat spel dan toch gewoon gelijktijdig uit. Al dat elitaire gedoe van wij hebben het altijd dagen eerder hangt me de keel uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan