Archief - bf3 release date

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scr1fle

Legacy Member
Who cares eigenlijk :sleep:

Tegen volgende week vrijdag is hij zeker uit hoor. ;)

t038682

Legacy Member
Ik was eerst in de waan dat het 25ste was, bijna congé genomen die dag :) Nu congé genomen de 27ste :)

devil

Legacy Member
ik heb 27en 28 verlof gepakt goeiverlengt weekend.

EDIT: en mijn 6100 ste post hier yaay lol

t038682

Legacy Member
Wat mij wel wat de ogen uitsteekt is dat het wel al op illegale fora verschijnt en speelbaar is, maar dat ik moet wachten tot de 27ste. Ik vertik het ook om te downloaden...

Dat ze de MP 2 dagen uitstellen daar kan ik nog mee leven, maar de SP zou toch al beschikbaar kunnen zijn ter 'compensatie'?

jumperke123

Legacy Member
het is niet illegaal.. iedereen speelt. gewoon op een koreaanse proxy activeren en klaar:)

Arcan

Legacy Member
fuzikiller zei:

Click op windows tab
Tik in 'internet options'
ga naar 'Connections'
ga naar 'lan settings'

'Use a proxy server...' aanvinken
64.118.82.76 port: 3128 intikken




indien niet werkend: gebruik een proxy van hier : United States Open Proxy List sorted by reliability column, descending
kan zijn dat ze niet allemaal werken maar dat zie je wanneer je op internet probeert te gaan.

je internet zal bij het tijdelijk gebruik van de proxy wel trager gaan.

Wanneer ingesteld gewoon game valideren, indien nodig retry

'use a proxy weer afvinken'

en gaan :]

Son Gokou

Legacy Member
bedankt voor de tip arcan. Werkt prima zo. Heb er nu al 3 uur singeplayer op zitten :-)

fuzikiller

Legacy Member
Thx ! :)
Hoe kan men FPS ingame zien?
Zonder fraps liefst.
Er is een command , die render.drawfps is in de console, maar die zegt dan dat ie op false staat..
Hmm

fuzikiller

Legacy Member
Mja, je kan fps ook zien door ctrl alt s te doen...
Zoals in beta denk ik .
dus hoeft eig niet meer te zijn ... :)

Xtralecherus

Legacy Member
@ fuzikiller das een boolean waarde dus render.drawfps 1 om het te zien en 0 om het uit te zetten.

R3L4X

Legacy Member
Hopelijk is em er morgen in de GM (pre-order) want 20 km met de fiets wil ik niet teleurgesteld terugkomen :p.

koetje07

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Hopelijk is em er morgen in de GM (pre-order) want 20 km met de fiets wil ik niet teleurgesteld terugkomen :p.

sakke net sms gehad dat ie is toegekomen :d kga er morgn om

R3L4X

Legacy Member
Inderdaad, net ook, misschien toch eens gaan, zou wel nefast zijn voor mijn OH Wiskunde morgen :/

koetje07

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Inderdaad, net ook, misschien toch eens gaan, zou wel nefast zijn voor mijn OH Wiskunde morgen :/

ktwijfel nu ook om met de fiets te gn :p maar die is wss niet meer open om 8u zekr de GM?

R3L4X

Legacy Member
De GM in Heist is tot 7u open, moet wel op een uurtje rit rekenen hier lol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan