Archief - Be presents the new squad

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vieri

Legacy Member
ChOp zei:
Neen, ge moet begrijpen...ik heb nu een vriendin waar ik het echt mee meen...en ik denk toch dat ik nu de voorrang geef aan irl dan aan games...niet zoals een half jaar geleden...een half jaar geleden zat ik alleen maar met games en pc bezig...nu heb ik een vriendin...en ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om voor DP,aE en als beteam er dan toch geweest zou zijn...voor alledrie tijd vrij te maken...ik kan mij gerust nog voor 1 ding inzetten..eventueel 2 maar geen 3...

ik zeg niet da TO belangrijker is dan irl...integendeel

nvm
anways hf

nofunatall

Legacy Member
rofl
stomme nerds mijn posts deleten ofwa, knap zo jongens
maareuh
ge begrijpt ni dak mij gewoon kappot lach me jullie he, man man man, fantastisch gewoon

[ImpacT]

Legacy Member
nofunatall zei:
rofl
stomme nerds mijn posts deleten ofwa, knap zo jongens
maareuh
ge begrijpt ni dak mij gewoon kappot lach me jullie he, man man man, fantastisch gewoon

:offtopic: Trek het u nie aan :) mijn postjes worden soms ook gedeleted. You'll get used to it. But we stay ontopic this time. :offtopic: Goooooooo CANDY !!!! :applause: :applause:

CodeRed

Legacy Member
Real zei:
da is zo ontroerend che :') :')

veel succes met uw vriendin, screw TO :)

screw to & teh gf

(wat een totaal lage en plate mop, een beetje het AAD niveau, excuseer me, eerste schooldag enzo)

edit: ik ben traag en slecht, snow zijn mop onbewust geript, nogmaals excuses

SPin4kker

Legacy Member
CodeRed zei:
screw to & teh gf

(wat een totaal lage en plate mop, een beetje het AAD niveau, excuseer me, eerste schooldag enzo)

edit: ik ben traag en slecht, snow zijn mop onbewust geript, nogmaals excuses


dus eigenlijk als ik het goed begrijp maakt ge nu snow uit voor een persoon op het aad niveau .... dit vind ik niet serieus hoor :D dit kan niet want er zijn personen waar we als dirk op kunnen flamen maar er zijn er ook waarbij dit niet past :)



tsssk de codeh toch ... sinds hem een lief heeft voelt hem zich een hele meneer he :D ;) :D

CodeRed

Legacy Member
SPin4kker zei:
dus eigenlijk als ik het goed begrijp maakt ge nu snow uit voor een persoon op het aad niveau .... dit vind ik niet serieus hoor :D dit kan niet want er zijn personen waar we als dirk op kunnen flamen maar er zijn er ook waarbij dit niet past :)



tsssk de codeh toch ... sinds hem een lief heeft voelt hem zich een hele meneer he :D ;) :D


was totaal onbewust, excuses, ter compensatie bied ik snow een +ao aan op #dirk.to, maar nu zijn we compleet ot aant gaan vrees ik

CodeRed

Legacy Member
H4ns // zei:

ik weet dat dit zwaar OT aant gaan is maar mag ik de community toch even duidelijk maken dat dit allemaal leugens zijn en dat ik nog steeds de stille dikzak met een grote mond op inet ben die ik altijd geweest ben

err0r

Legacy Member
nofunatall zei:
rofl
stomme nerds mijn posts deleten ofwa, knap zo jongens
maareuh
ge begrijpt ni dak mij gewoon kappot lach me jullie he, man man man, fantastisch gewoon

hebde op da forum gene mute ofzo ? djees...

Eternity

Legacy Member
K, team is gekozen, kan begrijpen dat er teleurgestelden zijn, er zijn nu eenmaal een bepaald aantal plaatsen voor een groot aantal gegadigden ..

Maar dat er al geflamed wordt voor de eerste war gespeeld is vinnek wel erg ...
Beoordeel na de cup op de resultaten, nie ervoor ...

just my 2 cents.

Go .be :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan