Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deronny zei:waalse inbreng ?
kwestie van democratisch te blijven he
voor de rest ziet het er niet zo slecht uit
BZRK zei:candy \o/ eindelijk
thx tepelfreakschurno zei:Candy \\o o// Candy

P!nK zei:één ding wel ik zie geen walen desondanks dat die beter zijn dan sommige spelers in de lijst merja das mijn mening zelfs geen ene waal zoals belooft waar waarde aan gehecht ging worden.
wat ik gehoord heb voorwa da em leavde was omda iemand tegen Che had gezegd da 5 aE'ers in be-team teveel zijn. Als dit zo is, zegt genoeg over hoe graag Che nog altijd Be wil zijn en toch activer wil gaan worden, want imo pwnd em nog veel man die er nu in zitten.Cad@verKe zei:che is te inactive, en ook zopas uit aE gegaan, zegt genoeg denk'k