P!nK
Legacy Member
CodeRed zei:nekro is toch een waal ffs
Jonge Nekro is niet den enigste goeie waal he!
En een beetje vriendelijker reageren kan ook wel...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CodeRed zei:nekro is toch een waal ffs
[-BlackHawk-] zei:wat ik gehoord heb voorwa da em leavde was omda iemand tegen Che had gezegd da 5 aE'ers in be-team teveel zijn. Als dit zo is, zegt genoeg over hoe graag Che nog altijd Be wil zijn en toch activer wil gaan worden, want imo pwnd em nog veel man die er nu in zitten.
kan zijn, k zeg maar da was wat men mij zeiBZRK zei:Das niet wat in ae-intern topic stond. Er stond da em 4 vd 7 dagen in de week nie kon spelen en dus nie actief genoeg was om nog te blijven.
PsYchO.p2 zei:nfaa knows all natuurlijk, of nee, vervang maar door owns all
jammer dat je niet naar lcd komt![]()
team is goed, gl glen![]()
BZRK zei:Das niet wat in ae-intern topic stond. Er stond da em 4 vd 7 dagen in de week nie kon spelen en dus nie actief genoeg was om nog te blijven.
[-BlackHawk-] zei:wat ik gehoord heb voorwa da em leavde was omda iemand tegen Che had gezegd da 5 aE'ers in be-team teveel zijn. Als dit zo is, zegt genoeg over hoe graag Che nog altijd Be wil zijn en toch activer wil gaan worden, want imo pwnd em nog veel man die er nu in zitten.
DuffMann zei:check eerst wat bzrk en vieri zeggen...
White_Dwarf zei:Kweeni gaat em liegen tegen nen irl friend ofzo...?
P!nK zei:één ding wel ik zie geen walen desondanks dat die beter zijn dan sommige spelers in de lijst merja das mijn mening zelfs geen ene waal zoals belooft waar waarde aan gehecht ging worden.
als u ego evengroot is als u skill , dan bende volgens mij de meest skilled player on earth :ironic: , gij zult er wss wel nie tussezitte met een reden ,gogo be team...nofunatall zei:doe maar beide thank you
InSaNiTy-->tony zei:als u ego evengroot is als u skill , dan bende volgens mij de meest skilled player on earth :ironic: , gij zult er wss wel nie tussezitte met een reden ,gogo be team...

yeah ge bent wss gestopt omdadde niks kon zien me zone dikke nek... :ironic:nofunatall zei:misschien is die reden dat ik geen TO meer speel ?
en mijn skill is veel groter als mijn ego hoor, don't worry jongeheer
hij mag mss goed zijn , maar imo nog geen reden om ff dikke nekkerig te doen tov de rest van de to spelers...botchla zei:had em nog gespeeld had em er prolly in gezete, nfaa ownz een pak wel :>
en als 3.5 uit is nog harder.. mr. aim (l)
