Archief - Be presents the new squad

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BZRK

Legacy Member
[-BlackHawk-] zei:
wat ik gehoord heb voorwa da em leavde was omda iemand tegen Che had gezegd da 5 aE'ers in be-team teveel zijn. Als dit zo is, zegt genoeg over hoe graag Che nog altijd Be wil zijn en toch activer wil gaan worden, want imo pwnd em nog veel man die er nu in zitten.


Das niet wat in ae-intern topic stond. Er stond da em 4 vd 7 dagen in de week nie kon spelen en dus nie actief genoeg was om nog te blijven.

dommel

Legacy Member
dit is een team waar ik 100% achter sta

go candeh \\o (en glen ofhourse)

[-BlackHawk-]

Legacy Member
BZRK zei:
Das niet wat in ae-intern topic stond. Er stond da em 4 vd 7 dagen in de week nie kon spelen en dus nie actief genoeg was om nog te blijven.
kan zijn, k zeg maar da was wat men mij zei

nofunatall

Legacy Member
candy ? 2h2k ?
waarom laat ge anders orbi er ook ni in
ha ha ha
en misschien nog eens ha

voor de rest stoer teamke

PsYchO.p2

Legacy Member
nfaa knows all natuurlijk, of nee, vervang maar door owns all
jammer dat je niet naar lcd komt :niceone:
team is goed, gl glen :)

nofunatall

Legacy Member
PsYchO.p2 zei:
nfaa knows all natuurlijk, of nee, vervang maar door owns all
jammer dat je niet naar lcd komt :niceone:
team is goed, gl glen :)

doe maar beide thank you

Vieri

Legacy Member
BZRK zei:
Das niet wat in ae-intern topic stond. Er stond da em 4 vd 7 dagen in de week nie kon spelen en dus nie actief genoeg was om nog te blijven.

dat stond er inderdaad in

White_Dwarf

Legacy Member
[-BlackHawk-] zei:
wat ik gehoord heb voorwa da em leavde was omda iemand tegen Che had gezegd da 5 aE'ers in be-team teveel zijn. Als dit zo is, zegt genoeg over hoe graag Che nog altijd Be wil zijn en toch activer wil gaan worden, want imo pwnd em nog veel man die er nu in zitten.


idd, heb hetzelfde gehoord dusja...en van da ni actief zn, als ge op verlof zijt kunde moeilijk achter uw pcke zitte é. joenge joenge

Babs

Legacy Member
glenny boy ^^ ge gaat da goe doen ze :niceone:
nice team gl, en zelfde resultate if mogelijk :applause:

=[PraetoriaN]=

Legacy Member
Als CHE ZELF een andere versie aan ons vertelt, tjah kunnen wij moeilijk iets aan veranderen ...

Still, kenny 4 be-team :woohoo:

SPin4kker

Legacy Member
P!nK zei:
één ding wel ik zie geen walen desondanks dat die beter zijn dan sommige spelers in de lijst merja das mijn mening zelfs geen ene waal zoals belooft waar waarde aan gehecht ging worden.



imo moet ge niet alleen over hun skillz praten .... volgens mij is teamplay MINSTENS even belangrijk al de skillz ... en een deel van teamplay is imo nog altijd een duidelijk en efficient gebruik van teamspaek ... ge moet u imo is afvragen wanneer teamspeak het beste gaat gebruikt worden .. met 6 beschaafde belgen of met 3 beschaafde belgen en 3 walen ....

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
nofunatall zei:
doe maar beide thank you
als u ego evengroot is als u skill , dan bende volgens mij de meest skilled player on earth :ironic: , gij zult er wss wel nie tussezitte met een reden ,gogo be team...

nofunatall

Legacy Member
InSaNiTy-->tony zei:
als u ego evengroot is als u skill , dan bende volgens mij de meest skilled player on earth :ironic: , gij zult er wss wel nie tussezitte met een reden ,gogo be team...

misschien is die reden dat ik geen TO meer speel ? :)
en mijn skill is veel groter als mijn ego hoor, don't worry jongeheer

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
nofunatall zei:
misschien is die reden dat ik geen TO meer speel ? :)
en mijn skill is veel groter als mijn ego hoor, don't worry jongeheer
yeah ge bent wss gestopt omdadde niks kon zien me zone dikke nek... :ironic:

botchla

Legacy Member
had em nog gespeeld had em er prolly in gezete, nfaa ownz een pak wel :>
en als 3.5 uit is nog harder.. mr. aim (l)

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
botchla zei:
had em nog gespeeld had em er prolly in gezete, nfaa ownz een pak wel :>
en als 3.5 uit is nog harder.. mr. aim (l)
hij mag mss goed zijn , maar imo nog geen reden om ff dikke nekkerig te doen tov de rest van de to spelers... :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan