Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SPin4kker zei:ge moet u imo is afvragen wanneer teamspeak het beste gaat gebruikt worden .. met 6 beschaafde belgen of met 3 beschaafde belgen en 3 walen ....
Met zo'n uitspraak degradeert ge uzelf alleen maar tot onbeschaafd schepsel 

H4ns // zei:join #care @ quakenet![]()
da in zijne sig is over UT CTFi. En lars is wel goe als em ff speelt en een beetje probeert na te denkenDahmer zei:ps : 1e & laatste keer da ik zo'n reactie ga poste, kwil geen gaste hier die kome stoefe me hoe "goe" ze wel zijn, kan me ook ni schele wie et is & welke mate die heeft, da past imo ook ni op een forum
now behave![]()
maakt toch nie uit? zelfs al zijt ge de beste speler van dees hele aardkloot, van wat bescheidenheid gaat ge niet dood IMODBK zei:da in zijne sig is over UT CTFi. En lars is wel goe als em ff speelt en een beetje probeert na te denken
Real zei:maakt toch nie uit? zelfs al zijt ge de beste speler van dees hele aardkloot, van wat bescheidenheid gaat ge niet dood IMO

ChOp zei:02(120002:121402:125402) * @KnArF|aFK ([email protected]) Quit (Signed off)
02(120002:122502:121302) * [-CheOps`aE-] changes topic to 'CheOps leaves aE : Kan ni active genoeg worden voor deftig bij het team te horen...aangezien ik me moeite 4/7 dagen avail kan zijn voor war...sry,wou het echt maar het gaat niet lukken me irl life etc etc...Gl enz tot op de pubs of chat ofzo...xXx'
02(120002:122702:125002) * [-CheOps`aE-] is now known as CheOps`sad
Session Close: Wed Sep 01 00:27:57 2004
Ok voor dees af te handelen...ik ben aE geleaved omdat ik vond dat ik niet actief genoeg kon zijn om aE elke dag aan te vullen en omdat ik in nog wou blijven omdat saint had gezegd da ze het oude team gingen houden en dan gingen aanvullen me andere spelers...het beteam was eigenlijk de enige reden waarom ek nog TO ging blijven spelen...maar aangezien ik er ni inmag omdat ik 5de aE speler was...vind ik het dus nimeer nodig om mijn vriendin af en toe ni te zien ivm ne clanwar...een beteam had ik nog voor willen werken...maar een clan waar voor mij geen zekerheid in zat atm...niet echt...DP zal ik altijd in blijven aangezien ik hier irl vrienden mee heb gekregen..maar andere clans zal ik nooit zoveel voor doen als voor BeTeam & DP...als ge nog vragen hebt moogde ze mij gerust stellen op irc![]()

chop zei:een beteam had ik nog voor willen werken...maar een clan waar voor mij geen zekerheid in zat atm...niet echt
P!nK zei:Jonge Nekro is niet den enigste goeie waal he!
En een beetje vriendelijker reageren kan ook wel...
Vieri zei:hmm
nu stelde me eigenlijk zwaar teleur