Archief - Be presents the new squad

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xpr·k

Legacy Member
waarschijnlijk gestopt omdat de community een dikke grap is, kgaat zelfs nie verdedigen maar kzal niet den enigen zijn die het denkt . To is het plezanste spel dak ooit gespeeld heb maar het trekt jammer genoeg de grootse idioten aan . NFAA 4 pres :x

ez-roller

Legacy Member
SPin4kker zei:
ge moet u imo is afvragen wanneer teamspeak het beste gaat gebruikt worden .. met 6 beschaafde belgen of met 3 beschaafde belgen en 3 walen ....

:wtf: Met zo'n uitspraak degradeert ge uzelf alleen maar tot onbeschaafd schepsel :help:

Smashy

Legacy Member
*luide zucht*
@ mense die der bij zitte : gratz
@ mense die der ni bij zitte : better luck next time & komt ni zage derover

@ nfaa : reden....dont care really & da gij hier zo nu en dan s komt zegge da ge ownt is voor mij genoeg om te zegge da ge totaal ni ownt, iemand die echt ownt heeft meer mate die et voor hem zegge dan hij zelf........ma gij zegt et hier meer dan wie ook + uwe sig zegt ook genoeg, vooral die size, echt nice :ironic:

ps : 1e & laatste keer da ik zo'n reactie ga poste, kwil geen gaste hier die kome stoefe me hoe "goe" ze wel zijn, kan me ook ni schele wie et is & welke mate die heeft, da past imo ook ni op een forum

now behave :angry:

|3ufke

Legacy Member
wedde da deze thread binne de 5 minute geclosed is?

Djeez, mense gaat ergens anders zevere,en verbrod deze thread ni !
Steunt ze liever !

Meuh ! :)

DBK

Legacy Member
Dahmer zei:
ps : 1e & laatste keer da ik zo'n reactie ga poste, kwil geen gaste hier die kome stoefe me hoe "goe" ze wel zijn, kan me ook ni schele wie et is & welke mate die heeft, da past imo ook ni op een forum

now behave :angry:
da in zijne sig is over UT CTFi. En lars is wel goe als em ff speelt en een beetje probeert na te denken

Real

Legacy Member
DBK zei:
da in zijne sig is over UT CTFi. En lars is wel goe als em ff speelt en een beetje probeert na te denken
maakt toch nie uit? zelfs al zijt ge de beste speler van dees hele aardkloot, van wat bescheidenheid gaat ge niet dood IMO

White_Dwarf

Legacy Member
Real zei:
maakt toch nie uit? zelfs al zijt ge de beste speler van dees hele aardkloot, van wat bescheidenheid gaat ge niet dood IMO


En zijt gij degene die gaat zeggen dat em van karakter moet veranderen??

Lars is nu eenmaal zo, laat em toch gewoon doen, is nu eenmaal zijn karakter.

ChOp

Legacy Member
02(120002:121402:125402) * @KnArF|aFK ([email protected]) Quit (Signed off)
02(120002:122502:121302) * [-CheOps`aE-] changes topic to 'CheOps leaves aE : Kan ni active genoeg worden voor deftig bij het team te horen...aangezien ik me moeite 4/7 dagen avail kan zijn voor war...sry,wou het echt maar het gaat niet lukken me irl life etc etc...Gl enz tot op de pubs of chat ofzo...xXx'
02(120002:122702:125002) * [-CheOps`aE-] is now known as CheOps`sad
Session Close: Wed Sep 01 00:27:57 2004

Ok voor dees af te handelen...ik ben aE geleaved omdat ik vond dat ik niet actief genoeg kon zijn om aE elke dag aan te vullen en omdat ik in nog wou blijven omdat saint had gezegd da ze het oude team gingen houden en dan gingen aanvullen me andere spelers...het beteam was eigenlijk de enige reden waarom ek nog TO ging blijven spelen...maar aangezien ik er ni inmag omdat ik 5de aE speler was...vind ik het dus nimeer nodig om mijn vriendin af en toe ni te zien ivm ne clanwar...een beteam had ik nog voor willen werken...maar een clan waar voor mij geen zekerheid in zat atm...niet echt...DP zal ik altijd in blijven aangezien ik hier irl vrienden mee heb gekregen..maar andere clans zal ik nooit zoveel voor doen als voor BeTeam & DP...ik had dus graag dit jaar meer meegewerkt aan de titel als vorig jaar..maar als ik nu nietmeer mee mag spelen met hen...mja...da zegt genoeg hé...als ge nog vragen hebt moogde ze mij gerust stellen op irc :)

SPin4kker

Legacy Member
ChOp zei:
02(120002:121402:125402) * @KnArF|aFK ([email protected]) Quit (Signed off)
02(120002:122502:121302) * [-CheOps`aE-] changes topic to 'CheOps leaves aE : Kan ni active genoeg worden voor deftig bij het team te horen...aangezien ik me moeite 4/7 dagen avail kan zijn voor war...sry,wou het echt maar het gaat niet lukken me irl life etc etc...Gl enz tot op de pubs of chat ofzo...xXx'
02(120002:122702:125002) * [-CheOps`aE-] is now known as CheOps`sad
Session Close: Wed Sep 01 00:27:57 2004

Ok voor dees af te handelen...ik ben aE geleaved omdat ik vond dat ik niet actief genoeg kon zijn om aE elke dag aan te vullen en omdat ik in nog wou blijven omdat saint had gezegd da ze het oude team gingen houden en dan gingen aanvullen me andere spelers...het beteam was eigenlijk de enige reden waarom ek nog TO ging blijven spelen...maar aangezien ik er ni inmag omdat ik 5de aE speler was...vind ik het dus nimeer nodig om mijn vriendin af en toe ni te zien ivm ne clanwar...een beteam had ik nog voor willen werken...maar een clan waar voor mij geen zekerheid in zat atm...niet echt...DP zal ik altijd in blijven aangezien ik hier irl vrienden mee heb gekregen..maar andere clans zal ik nooit zoveel voor doen als voor BeTeam & DP...als ge nog vragen hebt moogde ze mij gerust stellen op irc :)



jah ik hem dus nog een vraagje :D

ivm met gf ... pix ? :D :p

Vieri

Legacy Member
chop zei:
een beteam had ik nog voor willen werken...maar een clan waar voor mij geen zekerheid in zat atm...niet echt

hmm

nu stelde me eigenlijk zwaar teleur

CodeRed

Legacy Member
P!nK zei:
Jonge Nekro is niet den enigste goeie waal he!
En een beetje vriendelijker reageren kan ook wel...

gaan we bokken ofwa?

nee serieus, khad het al is gezegd en ge doet alsof der geen waal inzat, en welke walen zijn der nog goe? zikmu, fireman? daar stopt men kennis

ChOp

Legacy Member
Vieri zei:
hmm

nu stelde me eigenlijk zwaar teleur


Neen, ge moet begrijpen...ik heb nu een vriendin waar ik het echt mee meen...en ik denk toch dat ik nu de voorrang geef aan irl dan aan games...niet zoals een half jaar geleden...een half jaar geleden zat ik alleen maar met games en pc bezig...nu heb ik een vriendin...en ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om voor DP,aE en als beteam er dan toch geweest zou zijn...voor alledrie tijd vrij te maken...ik kan mij gerust nog voor 1 ding inzetten..eventueel 2 maar geen 3...

Real

Legacy Member
da is zo ontroerend che :') :')

veel succes met uw vriendin, screw TO :)

[ImpacT]

Legacy Member
I'm happy for candy :). De rest is bijna toch hetzelfde gebleven. Go candy give them hel !!! :applause: :applause: :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan