H4ns //
Legacy Member
quote of teh day imoInsanity zei:Dan nog met dees spel gade nie rijk worde... Wrom maakte daar dan zo'n drama over. Ga werken... Ga Feesten, bedrijf de liefde, neem je verantwoordelijkheid op voor je eigen fouten, ...
Peace Insa

. Als je me niet pm'ed, run like hell on lcd
.