Archief - Be is recruiting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

H4ns //

Legacy Member
Insanity zei:
Dan nog met dees spel gade nie rijk worde... Wrom maakte daar dan zo'n drama over. Ga werken... Ga Feesten, bedrijf de liefde, neem je verantwoordelijkheid op voor je eigen fouten, ...

Peace Insa
quote of teh day imo :love:

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
n/o maar als je in een clan zit zoals enkelen van jullie die hier nu aanspraak willen maken op een plaatsje in het team, dan heb ik mijn twijfels over simpelweg de verreiste ervaring, brain-usage en meer dat ge nodig hebt als ge in top van CB speelt...

7th.Chaos

Legacy Member
Awel om eerlijk te zijn , al da gezeik hier maakt me ni veel uit

als ge wilt zagen over BE Team , doe da dan in ne topic genaamd : GEZEIK OVER BE TEAM

maar ni in ne topic om te zien wie er bij be team kan komen ...


Quit the lmao spamming , make a spam topic for all i care , ma laat deze post nu is terug worden waarvoor hij bedoelt was !!!

SnOw

Legacy Member
SAinT zei:
SnOw leader ben ik samen met cada als er 1 van ons aanwezig is dan is het toch in orde niet ? Ik spreek genoeg met cada over de zaken die belangrijk zijn maak je geen zorgen :)
ja natuurlijk , maar het is een beetje demotiverend om te zien dat 1 van de leiders niet eens de moeite doet om op irc te kome...tzal misschien aan mij ligge wete.

}SkiF{=Dris$0r=

Legacy Member
Cada is gestopt met unief, en was naar huis gegaan. Hij liet zen PC op kot staan, maar is hem ondertussen al gaan halen..
En ni zeveren da em er ni is, em is er altijd bijna ( g33k )

Cad@verKe

Legacy Member
eek ik ni actief? waar gaat de wereld naar toe :)

ik was welgeteld 3 dagen niet op irc btw

SnOw

Legacy Member
Cad@verKe zei:
eek ik ni actief? waar gaat de wereld naar toe :)

ik was welgeteld 3 dagen niet op irc btw
dan moet ik mijn verontschuldigingen bieden.
ik kon u de laatste 3 dage gewoon ni bereike en vond dat nogal normaal. En had u de laatste weken ni meer gezien op chans waar ik d8 dat je zat : telent, vg , etc

alee gl dan e :)
make belgian proud. We hebbe vertrouwe in ulle

=[PraetoriaN]=

Legacy Member
SAinT zei:
the dark je snapt het niet ik laat nog 1 dag ofzo de mensen posten en dan gaan we de members 1 per 1 bekijken wie er effectief iets kan bijbrengen aan het huidige squad ... jullie hebben duidelijk mijn post niet goed gelezen we zoeken AANVULLENDE kracht niet een volledig nieuw team (why change a winning team) Dus nog 1 dag en dan zien we weer en wat moet ik posten man "ok tof van jullie posts hmm ik zal je wel pmen als ik iets wil weten" dat staat in mijn 1ste post man dat ik de mensen wel zal pmen als ik iets van plan ben.
Ok, ik stel mij dan ook kandidaat :woohoo: . Als je me niet pm'ed, run like hell on lcd :angry: .

Groetjes

Prae

Axel

Legacy Member
H4ns // zei:
FF Question...

wat is dan het verschil tussen de leader en coleader ?
buiten de shit op cb ofzo ...

just wondering


leader bitchslaps members + COLEADER
coleader kan alleen members bitchslappen...

(en den coach doet ze allemaal :D :D)

CodeRed

Legacy Member
als ge nen deftige leader wilt dan neemt ge BZRK, die heeft aE ook lange tijd uitstekend gelead zonder dat hij zelf speelde, tactics enzo zijn een andere zaak, maar daarvoor zorgen de manne met warervaring wel

RuFfRyDeR

Legacy Member
allemaal zageventen hiere zalle amai,

/me wants error en freak for beteam die verdienen da zeker en vast , kwa skill en ervaring kunnen ze zeker mee.

en als ge echt nog op zoek zij moogde mij altij pm'en ik raak ook wel eens iet mee men mp en nade (als ik zie wie zich komt aanmelden voor beteam mag ik da ook wel doen denk :) n/o)

-[Freak]-

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Damd en gij gaat daar nog achter zoeken, miljaar... waar gij uwen tijd in steekt
nee man, ik heb het ingekaderd en boven mijn bed gehangen....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan