Archief - Be is recruiting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[ImpacT]

Legacy Member
SPin4kker zei:
ik weet nooit van iets en vind dat zeer bedroevend :( :D :p ....


btw impact , gefrustreerd dat ge niet voor holland moogt spelen ofzo dat ge hier dan maar een beke moet komen melken ? :)
n/o natuurlijk :) maar we houden de sfeer erin

Voor holland spelen, ikke :rofl: :rofl:

SPin4kker

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Voor holland spelen, ikke :rofl: :rofl:

lees post erna :) was een tecnische fout ... Stom werk van zes uur sochtens ... maar tbh snap ik hem ook een beke (zij het in minder extreme mate) maar toch ...



maar


#care ? :wtf:

7th.Chaos

Legacy Member
eeeeh , k heb wa maybe wel een belachelijk voorstel is

laten we de topic terug gebruiken voor wat hij bedoelt was ...

als ge over BE Team wilt zagen , maakt dan ne nieuwe topic ....


is maar een voorstel he :s

SnOw

Legacy Member
Effe vraagske aan cadaver : Waarom komt gij enkel online op MSN en NOOIT op mirc? Als ge u een beke bezig wilt houde met to community en dus ook wil leade, zout ge op z'n minst toch e postke kunne forcere en af en toe is online kome op mirc?

n/o ze, kweet da ge herex hebt, maar dervoor zat ge ook eigenlijk bijna nooit op mirc en al... misschien moet dit nu verandere nu da ge lead. waarom ge die functie hebt gekrege weetek ni echt maja :)

Vieri

Legacy Member
cada is gestopt met unief

zen pc stond nog in brussel

en kon alleen thuis nog ma op pc

en als ge just gestopt zijt mee iet , hedde der wel ni veel zin in denk...

SnOw

Legacy Member
Vieri zei:
cada is gestopt met unief

zen pc stond nog in brussel

en kon alleen thuis nog ma op pc

en als ge just gestopt zijt mee iet , hedde der wel ni veel zin in denk...
dus hij heeft geen zin om zich te moeie met beteam
en dan toch leader worde, chapeau...
best wel goeie keuze dan...
of snap ik het verkeerd?

H4ns //

Legacy Member
SnOw zei:
dus hij heeft geen zin om zich te moeie met beteam
en dan toch leader worde, chapeau...
best wel goeie keuze dan...
of snap ik het verkeerd?
as said ...
ervaring met CAD / AE ?
ma het gaat hem toch niet enkel om hoe ge in het verleden gepresteerd hebt of active zijt geweest maar toch just om nu ?!? :unsure:
wel ja :) zal me maar wijselijk niet moeien :p

SnOw

Legacy Member
H4ns // zei:
as said ...
ervaring met CAD / AE ?
ma het gaat hem toch niet enkel om hoe ge in het verleden gepresteerd hebt of active zijt geweest maar toch just om nu ?!? :unsure:
wel ja :) zal me maar wijselijk niet moeien :p
aE werd voornamelijk geleid door BZRK in de goeie tijde (dat ze niet doodginge :p ) en ik heb het erover dat NU cada nooit online is, laat staan active in TO :) dus das ni echt verleden e :)

maja, als cada zich aanpast is da vo mij allemaal geen probleem e :)
dan wens ik hem veel geluk samen met de vinnie vo beteam te leiden.

Ik geef gewoon wat gezonde kritiek :)

THe_DaRk`

Legacy Member
»(€F)«CANDYMAN zei:
- 16 (17 in november ^^)
- Playing since 1.6 \o/
- current: inF for about 1,5 year now... ex: EF, EuF, Æ, S,..
- I'm an allrounder, I can handle the spas, mp, can snipe a little etc, I can preform on different kinds of positions...
- favo maps/pos: icy darkroom/sf (my inF homemap \o/ :love: ), Dragon water, Scope mid / silos, blister anywhere (rapids sux :])

Go pandy, go pandy :applause: :applause:

H4ns //

Legacy Member
SAinT zei:
SnOw leader ben ik samen met cada als er 1 van ons aanwezig is dan is het toch in orde niet ? Ik spreek genoeg met cada over de zaken die belangrijk zijn maak je geen zorgen :)
FF Question...

wat is dan het verschil tussen de leader en coleader ?
buiten de shit op cb ofzo ...

just wondering

H4ns //

Legacy Member
THe_DaRk` zei:
Go pandy, go pandy :applause: :applause:
ge gaat me nu toch neit zeggen, da gij gewoon geregisterd hebt om een "support-reply" voor die jongen te doen ? :)

DIT IS ECHTE LIEFDE :love:

THe_DaRk`

Legacy Member
Saint zou je niet eens wat meer aandaht besteden aan de messages van de spelers die willen joinen? ipv die andere bullshit kijk naar lighty pandyman etc... die proberen serieus te joinen en jij reageert nieteens, maar ondertussen staat dat hele n0b BE team van vorig jaar alweer op cb ( vriendjes politiek imo) gun die andere jongens ook een kans dan, misschien zijn ze het wel waard, misschien ook niet maar dat merk je dan venzelf, ja tog???

no hard feelings verder hoor, maar je pakt dit wel lomp aan

grtz ray :doc:

Vieri

Legacy Member
sommige mensen zijn echt onrealistisch en kunnen zo ongelofelijk funny zijn

mja , iedereen content da kan nooit ni he

BE wint nationscup ( ja omda duitsland(forfait) en finland ni meededen)

da weet ik ook wel , ma ge wint en toch nog krijgde kritiek

wanneer gade eindelijk is content zijn ofzo

Insanity

Legacy Member
De dag da de wereld vergaat :o

Mensen zijn dom! Ze zien alleen wat ze willn zien... Dus als gij ne maat zijt van ene en ge ziet die goe spelen dan is die goe in uw ogen... Maar als er een onbekende goe speelt, who cares? ge kent die nie wrom de moeite doen om em te teste -_-

Dan nog met dees spel gade nie rijk worde... Wrom maakte daar dan zo'n drama over. Ga werken... Ga Feesten, bedrijf de liefde, neem je verantwoordelijkheid op voor je eigen fouten, ...

Peace Insa

THe_DaRk`

Legacy Member
H4ns // zei:
ge gaat me nu toch neit zeggen, da gij gewoon geregisterd hebt om een "support-reply" voor die jongen te doen ? :)

DIT IS ECHTE LIEFDE :love:

heus nie alleen om candy te helpen, kvolg dit forum nu al een tijdje en kdacht laat ik me maar es registreren, altijd fun beetje belgjes pesten enzo :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan