Archief - Be is recruiting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[ImpacT]

Legacy Member
SAinT zei:
Impact ge snapt het niet en ge zult het nooit snappen dus hou u comments bij aub. Deze mensen posten om te zien wie er kan bijbrengen aan het team dat we nu hebben (omdat sommige inactive zijn en sommige gaan inactive) maar naar mijn mening en ik denk dat cada die mening deelt "why change a winning team?" met dit team hebben we van .nl gewonnen en tegen .de gelijk gespeeld dus snap niet wat jij hier ligt te posten dat het team op zijn kop moet staan en allemaal andere members. Er zijn nu eenmaal spelers die al bewezen hebben dat ze het kunnen en die geen trial nodig hebben tenzij jij denkt dat je een be-team kan maken zonder (om er maar 2-3 te noemen) vieri, ed, cada ...

Wel, misschien zou je dan niemeer winnen, maar tzou misschien ook eens tof zijn voor diegene die er nooit zouden in geraken, om toch ook eens de eer te krijgen voor het .be team te mogen spelen. En volgens mij zegt Driss, Gamerke, $oldier,... z'n namechange gewoon genoeg, twas zo al een mega blammage voor BE, maar soit jah. Why do i care, 't is spijtig van te zien dat het toch altijd op't zelfde uitdraait.

En voor de mensen die het nog niet mochten zien, wak bedoel.
Hier het BE team lineup : aE : Cada, Vieri, Driss, Saru --- Royal: Saint, GS, Ed_Rush

Het Team : Vier, Saru, Cada (of Driss), Saint, GS, Ed_Rush
Misschien het perfecte team, dunno, maar eerlijkheidshalve, do you even CARE about other players ??

Smashy

Legacy Member
impact, plz, dude, stopt s ff? ge begint al meer te zage dan ik & iedereen weet hoe zwaar ik kan zage

laatste 20-30 posts da ik hier van gij heb gezien was alleen maar kritiek, als der s iet goe is lees je nieens den topic denkek of zelfs dan nog ga je zitte zoeke om toch maar over iets te zage, dus voor gij hier wa commentaar geeft zou je beter eerst s kijke waarover gij zit te zage, iedereen hier doet hun best om ervoor te zorge dat be team zoveel mogelijk wint, is ma normaal da ze zoeke naar de beste gasten, gasten die opgemerkt worde in veel wars, gaste die ernaar streven om zo goe mogelijk te zijn & als waalse spelers ni opgemerkt worde dan is et imo ma normaal da ze ni meespele in belangrijke wars

ps @ "why do i care" if u dont care, stopt dan s me topics te verneuke me uwe kritek, thanx

G-ShOt^

Legacy Member
Gaan nog ffkes probere uit te leggen wrom da ik nog op CB sta ook, met da'k laten weten had da'k ding stoppen als leader & speler, wa ook zo is eigenlijk, maar ter verduidelijking kwam saint paar dagen terug vragen of dat ik geen intresse had om nog een jaarke te joinen gewoon als speler. Mor eigenlijk ben'k de zin in TO al tijdje kwijt dus ik vond et nie echt e goei idee, want als ge nie speelt dan zijde nie goe genoeg, easy as that. De volgenden dagen kreegk wel geregeld pms van andere members die me ook maar probeerden te overtuigen van nog ewa voort te doen, en toen hebk maar besloten om het nieuwe beteam nog e jaarke bij te staan als e soort van "mental coach". Dit houd in gewoon de members motiveren voor, tijdens & eventueel na ne verlore war. Want had wel het gevoel da da iets was da mij wel lukte vorig jaar, ik was nooit beste speler tijdens ne war, maar denk wel dat mijn sterkte lag in de spelers te blijven motiveren & aan te moedigen.

Met dat ik toch een groot deel van de members van vorig seizoen ook dit seizoen verwacht en ze der altijd volledig voor gegaan zijn vondk da et minste da'k nog kon doen volgend seizoen :)

Vond zelf da et nie echt nodig was om nog op CB te staan gewoon als mental coach, maar andere dachten daar precies anders over, maar moesten mensen daar probleme mee hebben moogde mij der gerust afhalen.. ik doe da gewoon uit respect voor andere spelers en echt nie om er nog bij te hore ofzo.

GzZz out.

G0Dl1K3^

Legacy Member
- Age : 18 ( 13/11/'85 )
- Playing since : 1.1 ofzow.. te lang imo :>..
- Ex clans and current clans : cc, {UTF}, ]MM[, 7th even, [A], !|ZdG|! zit ik nu.
- Reason you wanna be in our nation team (not cause i wanna represent my country but more like i think i can help on this map that position i really own or this or that something like that plz ). uhm.. ppl say i got some skill wiv DE.. so basicly im good @ long range, can snipe too, can do mp5.. @ just name the place and ill defend/rush it :>
- favorite maps and positions : rapid --> waterrush.. of water verdedigen @ terror.. scope, in A mid of silos.. mja.. beetje overal, maakt niet uit, kan me aanpassen op meesten situaties duss :).. liefst speel ik aanvallender, verder.. mja sommige mensen zulle me wel hebbe zien spelen dus weten mijn stijl :)..


lijkt me leuk .be team te joine, nog nooit zoiets gedaan en altijd leuk .be te helpe op die manier :>


/me outzz..

}SkiF{=Dris$0r=

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Driss, Gamerke, $oldier..

Kzal u ... wel invullen :D


:woohoo: GaMeRkE, $ol|)i3r, Spawn, Dozz(Thx SnOw :p) , Dris$0rz, zr0 :woohoo:


:niceone: I LOVE YOU GUYS TOO :applause: :D


edit: we #CARE (psst. #dirk.to )

Eternity

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Wel, misschien zou je dan niemeer winnen, maar tzou misschien ook eens tof zijn voor diegene die er nooit zouden in geraken, om toch ook eens de eer te krijgen voor het .be team te mogen spelen. En volgens mij zegt Driss, Gamerke, $oldier,... z'n namechange gewoon genoeg, twas zo al een mega blammage voor BE, maar soit jah. Why do i care, 't is spijtig van te zien dat het toch altijd op't zelfde uitdraait.

En voor de mensen die het nog niet mochten zien, wak bedoel.
Hier het BE team lineup : aE : Cada, Vieri, Driss, Saru --- Royal: Saint, GS, Ed_Rush

Het Team : Vier, Saru, Cada (of Driss), Saint, GS, Ed_Rush
Misschien het perfecte team, dunno, maar eerlijkheidshalve, do you even CARE about other players ??

.be team is geen funclan ... :wtf:

Het beste team moet opgesteld worden, niet alleen skill & teamplay zijn belangrijk, ook ervaring telt, ik kan best begrijpen dat men geen spelers opstelt die nog nooit in een goede clan gezeten hebben, ook al zijn ze goed ...
ervaring is op zo'n niveau onontbeerlijk.

[ImpacT]

Legacy Member
Dahmer zei:
impact, plz, dude, stopt s ff? ge begint al meer te zage dan ik & iedereen weet hoe zwaar ik kan zage

laatste 20-30 posts da ik hier van gij heb gezien was alleen maar kritiek, als der s iet goe is lees je nieens den topic denkek of zelfs dan nog ga je zitte zoeke om toch maar over iets te zage, dus voor gij hier wa commentaar geeft zou je beter eerst s kijke waarover gij zit te zage, iedereen hier doet hun best om ervoor te zorge dat be team zoveel mogelijk wint, is ma normaal da ze zoeke naar de beste gasten, gasten die opgemerkt worde in veel wars, gaste die ernaar streven om zo goe mogelijk te zijn & als waalse spelers ni opgemerkt worde dan is et imo ma normaal da ze ni meespele in belangrijke wars

ps @ "why do i care" if u dont care, stopt dan s me topics te verneuke me uwe kritek, thanx

Als ge nie tegen kritiek ga kunnen, jongen stopt dan en gaat dan een ander jobke zoeken ofzo ze. Grow up, ik heb het recht om kritiek te geven en de kritiek die ik er van terugkrijg neem ik erbij, logisch :crazy:. En als gij dor nie tegen kunt dan is da uw probleem, mor kom't nie kakken van topic's verneuken, want sffs gade nog zeggen da ik hier alle topic's al heb verneukt wa er ooit gemaakt zijn. Leert tegen wa tegenstand & kritiek kunnen, worde hard van. 't Lijkt gewoon alsof hier niemand er tegen kan als ene es z'n bakkes druft open te trekken en nie schrik heeft om zijn ongezoute mening es te komen zeggen.

nofunatall

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Wel, misschien zou je dan niemeer winnen, maar tzou misschien ook eens tof zijn voor diegene die er nooit zouden in geraken, om toch ook eens de eer te krijgen voor het .be team te mogen spelen. En volgens mij zegt Driss, Gamerke, $oldier,... z'n namechange gewoon genoeg, twas zo al een mega blammage voor BE, maar soit jah. Why do i care, 't is spijtig van te zien dat het toch altijd op't zelfde uitdraait.

En voor de mensen die het nog niet mochten zien, wak bedoel.
Hier het BE team lineup : aE : Cada, Vieri, Driss, Saru --- Royal: Saint, GS, Ed_Rush

Het Team : Vier, Saru, Cada (of Driss), Saint, GS, Ed_Rush
Misschien het perfecte team, dunno, maar eerlijkheidshalve, do you even CARE about other players ??

ok
dus ... impact wilt den helft van BYE, 666, LA etc erin laten omdat hun ook hun kans verdienen(???) alhoewel ge goed genoeg weet dat de groten hoop van die spelers nog ni voor 10% zo goed zijn als driss, vieri, ed ofzo ...
of omdat die andre spelers het ook is wille meemake ... blablabla face it iedereen da hier nu nog moet posten dattem goed is suckt ok, ge moet maar bewijzen da ge ruled over een lange periode, en ni dage is 1ne keer ne screenshot hebt waar ge 250 score hebt in ne war
.

SnOw

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Als ge nie tegen kritiek ga kunnen, jongen stopt dan en gaat dan een ander jobke zoeken ofzo ze. Grow up, ik heb het recht om kritiek te geven en de kritiek die ik er van terugkrijg neem ik erbij, logisch :crazy:. En als gij dor nie tegen kunt dan is da uw probleem, mor kom't nie kakken van topic's verneuken, want sffs gade nog zeggen da ik hier alle topic's al heb verneukt wa er ooit gemaakt zijn. Leert tegen wa tegenstand & kritiek kunnen, worde hard van. 't Lijkt gewoon alsof hier niemand er tegen kan als ene es z'n bakkes druft open te trekken en nie schrik heeft om zijn ongezoute mening es te komen zeggen.

Ge zou beter wa gegronde kritiek geve ofzo.
En jaja ik moet nog opgroeien enzo , jij bent oud en wijs. Je zit driss uit te lache dat hij er niet in zit terwijl hij er wel inzit, met een argument dat ook niet klopt. Er mogen wel meer als 3 inzitten, alleen geen 3 tegelijk meespele.

n/o e, ma denkt is na voor ge iets posts aub, en check of het wel klopt

[ImpacT]

Legacy Member
nofunatall zei:
ok
dus ... impact wilt den helft van BYE, 666, LA etc erin laten omdat hun ook hun kans verdienen(???) alhoewel ge goed genoeg weet dat de groten hoop van die spelers nog ni voor 10% zo goed zijn als driss, vieri, ed ofzo ...
of omdat die andre spelers het ook is wille meemake ... blablabla face it iedereen da hier nu nog moet posten dattem goed is suckt ok, ge moet maar bewijzen da ge ruled over een lange periode, en ni dage is 1ne keer ne screenshot hebt waar ge 250 score hebt in ne war
.

Wel, ik zou nie durven zeggen da er in BYE, 666, LA geen skill zit. Mor jah, wa maakt het uit of ik dit zeg ja of neen.

@ Snow : da de gast nie om de 5 voeten van nick verandert, want hij kan zeggen wat hem wil van "jama 'k vind die nick leuk nu" yeah right. Dikke zever jah, mor Driss, people don't forget ze jongen... You fooled them once, but not twice :naughty:

SnOw

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Wel, ik zou nie durven zeggen da er in BYE, 666, LA geen skill zit. Mor jah, wa maakt het uit of ik dit zeg ja of neen.

@ Snow : da de gast nie om de 5 voeten van nick verandert, want hij kan zeggen wat hem wil van "jama 'k vind die nick leuk nu" yeah right. Dikke zever jah, mor Driss, people don't forget ze jongen... You fooled them once, but not twice :naughty:
ge maakt uzelf belachelijk, meer ga ik er ni meer over zegge, zucht

BGA

Legacy Member
Als driss van nick verandert, dan weet iedereen da, die zegt da ook tegen iedereen, maar precies zijn er bepaalde mensen die da ni doorhebben..

White_Dwarf

Legacy Member
Last edited by }SkiF{=Dris$0r= : Today at 04:41.

ge gaat toch ni zeggen da ge nog nen hele tijd diene trivial aant spelen hed geweest é :eek:


:offtopic:

SPin4kker

Legacy Member
BGA zei:
Als driss van nick verandert, dan weet iedereen da, die zegt da ook tegen iedereen, maar precies zijn er bepaalde mensen die da ni doorhebben..

ik weet nooit van iets en vind dat zeer bedroevend :( :D :p ....


btw impact , gefrustreerd dat ge niet voor holland moogt spelen ofzo dat ge hier dan maar een beke moet komen melken ? :)
n/o natuurlijk :) maar we houden de sfeer erin

SPin4kker

Legacy Member
roflol gij zijt ne belg :D ik dacht dat gij ne hollander waart


funneh nog wel :p

ToMkAt

Legacy Member
lol,
zaligen thread,

das den 1e keer da ik ene van 3blz volledig kan uitlezen :p

ma ik denk da ik impact ook wel een beetje versta,
volgens mij zal deze thread ni veel invloed hebben op hoe het .be team wordt samengesteld. :unsure:

not that i care though :cool:

neways, hf & kick ass ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan