[ImpacT]
Legacy Member
SAinT zei:Impact ge snapt het niet en ge zult het nooit snappen dus hou u comments bij aub. Deze mensen posten om te zien wie er kan bijbrengen aan het team dat we nu hebben (omdat sommige inactive zijn en sommige gaan inactive) maar naar mijn mening en ik denk dat cada die mening deelt "why change a winning team?" met dit team hebben we van .nl gewonnen en tegen .de gelijk gespeeld dus snap niet wat jij hier ligt te posten dat het team op zijn kop moet staan en allemaal andere members. Er zijn nu eenmaal spelers die al bewezen hebben dat ze het kunnen en die geen trial nodig hebben tenzij jij denkt dat je een be-team kan maken zonder (om er maar 2-3 te noemen) vieri, ed, cada ...
Wel, misschien zou je dan niemeer winnen, maar tzou misschien ook eens tof zijn voor diegene die er nooit zouden in geraken, om toch ook eens de eer te krijgen voor het .be team te mogen spelen. En volgens mij zegt Driss, Gamerke, $oldier,... z'n namechange gewoon genoeg, twas zo al een mega blammage voor BE, maar soit jah. Why do i care, 't is spijtig van te zien dat het toch altijd op't zelfde uitdraait.
En voor de mensen die het nog niet mochten zien, wak bedoel.
Hier het BE team lineup : aE : Cada, Vieri, Driss, Saru --- Royal: Saint, GS, Ed_Rush
Het Team : Vier, Saru, Cada (of Driss), Saint, GS, Ed_Rush
Misschien het perfecte team, dunno, maar eerlijkheidshalve, do you even CARE about other players ??

GaMeRkE, $ol|)i3r, Spawn, Dozz(Thx SnOw
) , Dris$0rz, zr0
. En als gij dor nie tegen kunt dan is da uw probleem, mor kom't nie kakken van topic's verneuken, want sffs gade nog zeggen da ik hier alle topic's al heb verneukt wa er ooit gemaakt zijn. Leert tegen wa tegenstand & kritiek kunnen, worde hard van. 't Lijkt gewoon alsof hier niemand er tegen kan als ene es z'n bakkes druft open te trekken en nie schrik heeft om zijn ongezoute mening es te komen zeggen.


