Archief - Be is recruiting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TooChé

Legacy Member
let's give it a shot
age: 18
playing since : TO 1.6 ; 2.0 online
clans: 7TH (current) ex: Blaze, BAD, DP ...
motivation: ben nationalist en wil dus BE zien presteren en daartoe een steentje bijdragen
Position : eender welke, maakt me nie uit ( ik doe wa er van mij verwacht wordt op een zo efficiënt mogelijke manier ) . Maps: Rapids, Scope

TooChé

Legacy Member
da is et just, ben nen all-round player. Ik kan snipe, ma nie glijk vieri of blor bv... Ik kan dan aan den andere kant evengoe mee mp5 enzo overweg :p

WAAAZAAAAA

Legacy Member
dan komde nie in aanmerking, ge moet blijkbaar ergens in uitblinken :p

H4ns //

Legacy Member
offtopic maby...

testen like in ... 1x1?

goe bezig uhuh

try outs dmv mix teams war spelen ofzo ?

botchla

Legacy Member
ik opteer voor beiden, ge ziet hun individuele skill en hun skill qua teamplay..

+ als ge een nieuw wonder zou oppikken, doe ni zoals in sommige games, die wordt
net getest als ie n uberspeeldag heeft.. had toen nc ver*** :)

maar da zien'k hier nog ni gebeuren.. iedereen GL o//

ChOp

Legacy Member
- Age: 19
- Playing since: kweni (2j)
- Ex clans and current clans: Ex:aE(oude versie :D),fuse,k0,EFL,YAAC Current: aE,DP
- Reason you wanna be in our nation team : I've played for the BeTeam for two years know...I think I can help making the team better because I'm an Allround player...you can give me a position and I'm sure I wont dissapoint you in any way on the result :)...
- favorite maps and positions: Blister: high/mid,Scope: A/Mid,Rapid: High/water, and any other map I dont care where my position is...I play everywhere the same...(btw i hate icy :P)

nofunatall

Legacy Member
ikke
want ik own iedereen op elke map op elke positie me elk wapen ...
... ware het niet dak geen TO meer speel :)
xx vinnie

SenZ

Legacy Member
ChOp zei:
- Age: 19
- Playing since: kweni (2j)
- Ex clans and current clans: Ex:aE(oude versie :D),fuse,k0,EFL,YAAC Current: aE,DP
- Reason you wanna be in our nation team : I've played for the BeTeam for two years know...I think I can help making the team better because I'm an Allround player...you can give me a position and I'm sure I wont dissapoint you in any way on the result :)...
- favorite maps and positions: Blister: high/mid,Scope: A/Mid,Rapid: High/water, and any other map I dont care where my position is...I play everywhere the same...(btw i hate icy :P)

Dp toch dood? :unsure: :p
Voor de rest nog veel geluk Cheops

7th.Chaos

Legacy Member
Age : 21
Playing since 2.2
Ex clans : nf , Gru Current clan : 7th
I want to be in nations team because i know some nice tricks on rapids and i'm a great sniper on rapids :)
I love rapids , scope & blister : Rapids : snipe Scope : Snipe BLister : High / low

»(€F)«CANDYMAN

Legacy Member
- 16 (17 in november ^^)
- Playing since 1.6 \o/
- current: inF for about 1,5 year now... ex: EF, EuF, Æ, S,..
- I'm an allrounder, I can handle the spas, mp, can snipe a little etc, I can preform on different kinds of positions...
- favo maps/pos: icy darkroom/sf (my inF homemap \o/ :love: ), Dragon water, Scope mid / silos, blister anywhere (rapids sux :])

[ImpacT]

Legacy Member
}SkiF{=Dris$0r= zei:
*hihi* :ironic:

Moet uw sig wa veranderen. Ge zit niemeer in BE-team en persoonlijk hoop ik da da zo blijft. :help: *hihi* :help:
En spijtig genoeg is er ook geen plaats meer voor u eh jongen. Want als ik op de kleuterschool goe hem leren tellen dan kan je er niemeer bij :applause: :applause:
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=128092
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=128092&log=1

Want : Cada - Saru - Zro zijn er al 3 van 1 clan. Dus jah, aan de mensen die hun CV's hier aan't posten zijn, doe geen moeite, zo te zien worden er toch al mensen er zo opgezet.

SnOw

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Moet uw sig wa veranderen. Ge zit niemeer in BE-team en persoonlijk hoop ik da da zo blijft. :help: *hihi* :help:
En spijtig genoeg is er ook geen plaats meer voor u eh jongen. Want als ik op de kleuterschool goe hem leren tellen dan kan je er niemeer bij :applause: :applause:
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=128092
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=128092&log=1

Want : Cada - Saru - Zro zijn er al 3 van 1 clan. Dus jah, aan de mensen die hun CV's hier aan't posten zijn, doe geen moeite, zo te zien worden er toch al mensen er zo opgezet.
zro = driss

retard (n/o)

187(V)URD@

Legacy Member
Jawel na men herexaam ga ik nog eens proberen wat te fraggen in clanverband.
Bij deze als jullie nog een oude rot in het vak willen bijhebben weet je me te vinden.


- Age : 21
- Playing since : 2.0
- Ex clans and current clans : ^TSF^ , C@D , 666 , Æ , UK² , -de
- Maps :

blister sf : low - good defending
blister terror : middle rush - low
Scope : everywhere in war
getaway terror : middle , right @middle
Icybreeze : everywhere :)

y i like to join ? : will be filled in soon (wasted) :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan