Moloch
Legacy Member
Yasutoko zei:BF1942 dan weer wel, en aangezien't concept neemt van 1942...
Dunno, ben wat " aan't overwegen " of'k hem zou nemen of niet, rot geamusseerd met 1942
voor die 3€ in nen share kunt ge toch nie sukkelen zeker

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yasutoko zei:BF1942 dan weer wel, en aangezien't concept neemt van 1942...
Dunno, ben wat " aan't overwegen " of'k hem zou nemen of niet, rot geamusseerd met 1942

wtf?hax!kthxbye zei:Ik vind het ook maar raar dat ze gewoon een map terug uitgeven :/
En ik snap sommige dingen toch niet ze. Bijvoorbeeld die bunkergaten. Wat nut heb je eraan als je er nog niet eens kan deftig doorkijken. Of je kijkt erboven, of je kijkt eronder. Maar er perfect doorkijken, dat mag precies niet.

Moloch zei:en als ge er perfect zou kunnen doorkijken, bleef iedereen in de bunkers vijanden afschieten die het gebied willen innemen, aangezien ze daar veilig zitten, camper alertbattlefield, not battlebunker
![]()
diknmuis zei:als ge nog iemand zoekt om te sharen, count me in