Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unpro

Legacy Member
Is er niet :sad: Maar bij in de spotlight staan normaal de laatst toegevoegde games/demos etc

Goldrusher

Legacy Member
1. Onze Belgische Store heeft geen "demo's" knop. De Amerikaanse bvb. wel.
Verder heeft niet elke game een demo.

2. Battlefield 1943 is nog niet uit, pas op 25 juni. Ten vroegste misschien op 18 juni.
En @ leazi, dat is maandag niet.

$vekke

Legacy Member
Goldrusher zei:
1. Onze Belgische Store heeft geen "demo's" knop. De Amerikaanse bvb. wel.
Verder heeft niet elke game een demo.

2. Battlefield 1943 is nog niet uit, pas op 25 juni. Ten vroegste misschien op 18 juni.
En @ leazi, dat is maandag niet.


Er zijn toch verscheidene sites die morgen (15 juni) zeggen.

wolfen

Legacy Member
idd.. sommige zeggen de 15de .. nu hoor ik hier 25 & 18de.. maar 1 of ander gevoel zegt dak goldrusher beter geloof dan de andere :(.. dus voor 1 x hoop ik dat em fout is :D

syndrom

Legacy Member
PSN wordt toch maar upgedate op een donderdag, dusja.

en zonder deftige bron geloof ik niets anders :p

I~MushrooM

Legacy Member
1812814.jpg

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Iemand een weet hoe groot het bestand zal zijn? (Ik denk rond de 1 gig)

Atrox

Legacy Member
I~MushrooM zei:

Die helm :wtf: Ofwel hebben ze een experimentele helm genome uit die tijd (wat me zou verwonderen), ofwel gewoon verzonnen. Het trekt alleszins op niks. Vooral die US-markering dan, heb ik nog nooit op een Amerikaanse buitenhelm gezien (tenzij fakes ofzo). En hoe moeten die kinriemen vastgemaakt worden? Die rugzak doet me ook al twijfelen. Had toch wa meer opzoekwerk verwacht voor de cover ze, tis nu nie dat dat zoveel werk is ... Nuja, wss ben ik de enigste die zich daaraan ergert :p

Atrox

Legacy Member
Solid Q zei:
YouTube - Battlefield 1943 Pacific HD Gameplay - www.360gamer.es

Ik had eigenlijk nog geen echte gameplay gezien

edit:

- blijkbaar onbeperkte munitie (niet meer gaan zoeken naar teamgenoten die u kunnen bevoorraden en dergelijk, hopelijk wordt dat geen frag fest)
- toch wel veel verandert in de map Wake Island als je zo kunt zien
- private matches zijn mogelijk ! :)

Der zit precies redelijk wa olie op die veiligheidspal, zo bewegen :p

Cor3

Legacy Member
Is er al iets bekend over de prijs?

edit: ik lees $15 voor US, zal wel €15 voor EU zijn zeker dan?

Anoniem05

Legacy Member
Nee hoor wtf, nog steeds niets te zien op mijn xbox, en er zijn geruchten dat door een licentie van MS die pas op 1juli kan goedgekeurd worden de release dus achteruit geschoven is .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan