Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:1. Onze Belgische Store heeft geen "demo's" knop. De Amerikaanse bvb. wel.
Verder heeft niet elke game een demo.
2. Battlefield 1943 is nog niet uit, pas op 25 juni. Ten vroegste misschien op 18 juni.
En @ leazi, dat is maandag niet.
wtf?hax!kthxbye zei:Iemand een weet hoe groot het bestand zal zijn? (Ik denk rond de 1 gig)
I~MushrooM zei:
Ofwel hebben ze een experimentele helm genome uit die tijd (wat me zou verwonderen), ofwel gewoon verzonnen. Het trekt alleszins op niks. Vooral die US-markering dan, heb ik nog nooit op een Amerikaanse buitenhelm gezien (tenzij fakes ofzo). En hoe moeten die kinriemen vastgemaakt worden? Die rugzak doet me ook al twijfelen. Had toch wa meer opzoekwerk verwacht voor de cover ze, tis nu nie dat dat zoveel werk is ... Nuja, wss ben ik de enigste die zich daaraan ergert 


GGerre zei:tspel is uitgesteld tot 30 september
edit :
gisteren werd het uitgesteld : Battlefield 1943 uitgesteld
vandaag dan alweer niet : EA: 'Uitstel Battlefield 1943 is absoluut niet waar!'
Solid Q zei:YouTube - Battlefield 1943 Pacific HD Gameplay - www.360gamer.es
Ik had eigenlijk nog geen echte gameplay gezien
edit:
- blijkbaar onbeperkte munitie (niet meer gaan zoeken naar teamgenoten die u kunnen bevoorraden en dergelijk, hopelijk wordt dat geen frag fest)
- toch wel veel verandert in de map Wake Island als je zo kunt zien
- private matches zijn mogelijk !![]()

En sinds wanneer word de PS store op maandag geupdate?$vekke zei:we kunnen toch hopen op vandaag![]()

Cor3 zei:Is er al iets bekend over de prijs?
edit: ik lees $15 voor US, zal wel €15 voor EU zijn zeker dan?