Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
is er nog een plaatske voor mij? :) visa/mastercard ter beschikking :p

al gaat de voorkeur natuurlijk uit naar de eu versie :)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Moloch zei:
is er nog een plaatske voor mij? :) visa/mastercard ter beschikking :p

al gaat de voorkeur natuurlijk uit naar de eu versie :)

Moloch, ik wel met je meedoen, maakt voor mij niet uit als het de USA of EU versie is, ik heb ook al gereplyed in de psn sharing thread.

greetz

R-3d

Legacy Member
heb ook al gereplyed in psn schare topic, ma kzeg kga het hier ook nog eens posten.
zou ook graag meedoen voor bf liefs eu ook

Moloch

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;11725215 zei:
Moloch, ik wel met je meedoen, maakt voor mij niet uit als het de USA of EU versie is, ik heb ook al gereplyed in de psn sharing thread.

greetz

kheb het gelezen :), klaat iedereen wel iets weten als het zover is :niceone:

Atrox

Legacy Member
Als de prijs 15€ is, dan zou de prijs geshared op 3€ uitkomen? (ik veronderstel dat ge max 5 downloads hebt?)

FreakyJP

Legacy Member
Effe checken:

Groep 1:

luigi1000 (jij hebt VISA?)
Powerballx
apriliars50
Elvenking
Bl@ckDevil

Groep 2

Moloch
[-AoLP-]Linkin
GGerre
wtf?hax!kthxbye
Unpro

Groep 3

R-3d
Solid Q
Randii

Nu is het wat overzichtelijker. Ik heb zo goed mogeljk first come, first served gedaan, met de 2 topics.

R-3d

Legacy Member
groep 3 zal ook wel nog vol graken, genoeg man die battlefield wil precies :)

FreakyJP

Legacy Member
R-3d zei:
groep 3 zal ook wel nog vol graken, genoeg man die battlefield wil precies :)

Waarschijnlijk, ik heb gewoon een overzicht gemaakt van wie tot nu toe wou sharen.

Atrox

Legacy Member
Alst 3€ is moogt ge mij ook wel toevoegen. Moet dat binnen een bepaalde datum geactiveerd worden die code? (ik veronderstel dat iedereen een code krijgt) Heb namelijk examen tot de 23ste ...

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Atrox zei:
Alst 3€ is moogt ge mij ook wel toevoegen. Moet dat binnen een bepaalde datum geactiveerd worden die code? (ik veronderstel dat iedereen een code krijgt) Heb namelijk examen tot de 23ste ...

Er is geen code. Gewoon gebruikersnaam en paswoord.
Je kan dat activeren wanneer je wilt.

greetz

Atrox

Legacy Member
Moet ge dan diezelfde account blijven gebruiken om het spel te spelen? Of kunt ge de game achteraf overzetten naar uw "echte" account? Heb de game sharing topic gelezen (pagina 1), maar daar staat da nie echt vermeld (ik zie het althans nie)

biertap

Legacy Member
als het geen probleem is om de game op uw eigen account te spelen, dan moogt ge mij er ook bijrekenen.

apriliars50

Legacy Member
Eens ge iets gedownload hebt staat dat op uw PS3. Dan kunt ge op die "share account" weer uitloggen en inloggen op uwe gewone account en dan zult ge zien da u gedownloade bestand er nog steeds staat. Dus niet account-gebonden.

Tuninboy

Legacy Member
Gelieve alles te regelen in de sharethread, anders wordt het onoverzichtelijk.

Atrox

Legacy Member
apriliars50 zei:
Eens ge iets gedownload hebt staat dat op uw PS3. Dan kunt ge op die "share account" weer uitloggen en inloggen op uwe gewone account en dan zult ge zien da u gedownloade bestand er nog steeds staat. Dus niet account-gebonden.

Nice, count me in dan ^^

metalmeniac

Legacy Member
Ik heb nog maar pas mijn PS3 dus sorry als ik hier wa noob overkom of domme vragen stel. Waar vind ik BTF 1943 via ps3 eigelijk terug? Hoe zoek ik dat op?

Atrox

Legacy Member
metalmeniac zei:
Ik heb nog maar pas mijn PS3 dus sorry als ik hier wa noob overkom of domme vragen stel. Waar vind ik BTF 1943 via ps3 eigelijk terug? Hoe zoek ik dat op?

Is nog nie uit, komt binnenkort op PSN waar ge het kunt downloaden tegen betaling. Ge kunt ook met 4 andere personen sharen, dan komt het een stuk goedkoper uit -> zie game sharing topic

leazi

Legacy Member
maandag direct aanschaffen met een vriend van mij :D

dit weekend alvast ff account opwaarderen.

metalmeniac

Legacy Member
Atrox zei:
Is nog nie uit, komt binnenkort op PSN waar ge het kunt downloaden tegen betaling. Ge kunt ook met 4 andere personen sharen, dan komt het een stuk goedkoper uit -> zie game sharing topic


Ok bedankt ;)
Maar hoe zoek je iets op eigelijk? Waar staat de knop van DEMO's?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan