Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sypro9000

Legacy Member
Er valt allesinds niet teveel te spelen op xbox, de server laggen als zot. Het lijkt hetzeflde verhaal te worden als met Bad Company in den tijd.

Hannes_DW

Legacy Member
sypro9000 zei:
Er valt allesinds niet teveel te spelen op xbox, de server laggen als zot. Het lijkt hetzeflde verhaal te worden als met Bad Company in den tijd.

Ze zijn het aant oplossen, check maar eens de UK forums van BF1943, GordonVanDyke van DICE geeft er support

Fir3wulf

Legacy Member
Nog 1 iemand met visa gezocht om battlefield te sharen voor in groep 9

Toine79

Legacy Member
servers kunnen blijkbaar niet volgen, lees ik op het forum.

gasten die het spel 6 uur hebben, zonder 1 spel te kunnen spelen.

hopelijk is het tegen morgen opgelost

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
mss ligt het aan de servers zelf? bij psn wordt toch gebruik gemaakt van p2p of vergis ik me?

sele

Legacy Member
is dit spel al uit of ist alleen demo?ben in oostenrijk dus weet het niet :(

Razzia

Legacy Member
DICE had niet verwacht dat het zo een succes zou worden, dus hadden ze minder servers klaargezet. Niet dus :p

Heb het al een uurke kunnen spelen op de 360, echt wel fucking kickass spel :love: Nu kan ik er ook niet meer op :(

CosMiced

Legacy Member
ze hebben servers plat gelegt :(
al 20min EA servers down ofzo :S
maar ik heb wel gezien dat niet word van servers kiezen zoals warhawk of resistance :( weer zo de irritante manier van quik match :( ik haat die manier kan je nooit samen spelen :(

TM-Worthless

Legacy Member
wss zelfde systeem als bf:bc, je zal elkaar wel kunnen inviten om samen te spelen

Levicious

Legacy Member
Good News, the game is incredibly successful beyond even my expectations. We have reached server capacity, but the bad news about this now some people can't join unless someone leaves. But don't worry, we are adding more servers ASAP to Xbox and in preparation PS3 that should start going up ASAP with priority on Xbox 360.

We have also isolated the issue and improving until we have close to 0 packet loss.

Please keep an eye here for updates.

Update#1: We are adding new servers, this may cause some disconnection from now until 17:30.

Update#2: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!

Update#3: We are working to increase our server capacity to almost double what it is currently. This will be complete today West Coast time.

You can all stop the QQ now - Battlefield 1943 General Discussion - Battlefield 1943: EA Forums


Olééé ze gaan ook al extra servers voorden ps3 bijplaatsen :)

SCIFOFLUX

Legacy Member
Heb het een tijdje kunnen spelen tussen 14:00 t.e.m. 17:00 is vette game een egte aanrader :)
Vliegtuigen die rond je hoofd zwoefen en met schitterend geluid erbij dat het egt afmaakt :o
Voeg me toe als een potje wilt spelen als het beter gaat met de servers :)
x-box account: SCIFOFLUX

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
sele zei:
is dit spel al uit of ist alleen demo?ben in oostenrijk dus weet het niet :(

Het is al uit voor Xbox360, maar morgen pas voor PS3.
Koerst gij nog maar een beetje :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan