Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sypro9000 zei:Er valt allesinds niet teveel te spelen op xbox, de server laggen als zot. Het lijkt hetzeflde verhaal te worden als met Bad Company in den tijd.
Good News, the game is incredibly successful beyond even my expectations. We have reached server capacity, but the bad news about this now some people can't join unless someone leaves. But don't worry, we are adding more servers ASAP to Xbox and in preparation PS3 that should start going up ASAP with priority on Xbox 360.
We have also isolated the issue and improving until we have close to 0 packet loss.
Please keep an eye here for updates.
Update#1: We are adding new servers, this may cause some disconnection from now until 17:30.
Update#2: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!
Update#3: We are working to increase our server capacity to almost double what it is currently. This will be complete today West Coast time.

Levicious zei:You can all stop the QQ now - Battlefield 1943 General Discussion - Battlefield 1943: EA Forums
Olééé ze gaan ook al extra servers voorden ps3 bijplaatsen![]()
^^ GoGo Ps3 ^^


sele zei:is dit spel al uit of ist alleen demo?ben in oostenrijk dus weet het niet![]()
.