Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
doe es wat moeite en lees een beetje in het topic ;) vorige pagina is het nog maar gezegd geweest of hou de store-topic in de gaten... dan weet je genoeg ;)

Xitra

Legacy Member
stony_v zei:
doe es wat moeite en lees een beetje in het topic ;) vorige pagina is het nog maar gezegd geweest of hou de store-topic in de gaten... dan weet je genoeg ;)
Ben redelijk lui, daarmee dat ik hier vraag en snellere antwoord krijg. Toch bedankt! Nog eventjes wachten dan :niceone:

Levicious

Legacy Member
Tis wel een grote kans dat het niet sharebaar is :| maar we zien wel :D

De trial versie duurde 45min bij mij ... Heb al zalige kills gemaakt met vliegtuigske _O_
Geef mij nu die kut volledige versie :(

Hannes_DW

Legacy Member
Levicious zei:
Tis wel een grote kans dat het niet sharebaar is :| maar we zien wel :D

De trial versie duurde 45min bij mij ... Heb al zalige kills gemaakt met vliegtuigske _O_
Geef mij nu die kut volledige versie :(

Planes zijn idd zalig !
en eignlijk helemaal niet zo moeilijk te besturen ;)

Totser

Legacy Member
Je hebt waarschijnlijk dus ook visa nodig als je dit spel wilt spelen?

leazi

Legacy Member
ik heb zowiezo nog 2 shares over maar ik ruil alleen tegen andere psn games.

Fir3wulf

Legacy Member
kan ook al zot vliege me da vliegtuigske :D Barrelrolls, Schroef, scherpe bochten en dogfights :)

Mja hoop dat sharable is
Die coral sea challenge lijkt me ook wel cool :) 43 miljoen kills per console en dan krijgde de 4e map unlockt. Er staat ne counter op de BF website die alles registreert vanaf morgen. ben benieuwd hoe rap we daar aan gaan zitte :D

Hannes_DW

Legacy Member
firewulf1 zei:
kan ook al zot vliege me da vliegtuigske :D Barrelrolls, Schroef, scherpe bochten en dogfights :)

Mja hoop dat sharable is
Die coral sea challenge lijkt me ook wel cool :) 43 miljoen kills per console en dan krijgde de 4e map unlockt. Er staat ne counter op de BF website die alles registreert vanaf morgen. ben benieuwd hoe rap we daar aan gaan zitte :D

Khad 't ook 10keer moeilijker verwacht ma echt val goed mee! ;)
Nu alleen maar hopen datie indeed shareable is want anders..
we won't recognize the world anymore

Levicious

Legacy Member
Hihi i cheated , heb 45min gespeeld op EU account , en nu kan ik blijkbaar nog 30min spelen op mijn JAPANEES account :)

Dus in de tussen tijd nog even spelen :p
Have fun...

ElGargamel

Legacy Member
logisch, aangezien het spel zelf maar uit een paar maps bestaat, dan zou je 1 map gratis kunnen spelen, maw 1/3 van het spel zou gratis zijn, veel mensen zouden passen voor te kopen me dunkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan