Archief - Barrages !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El-Bandido

Legacy Member
4-1 op z'n doos. Volgend seizoen toch es wat doen aan mn middenveld :(

The Black Adder

Legacy Member
3-4 gewonnen op de penalty's, 'k ga naar 4de :applause:

't was wel in een 5-3-2 met countervoetbal :D

Youngstars F.I.

Taktiek: Normaal

Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechter Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)

Blackadderteam
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Counteraanval
Taktische vaardigheid: uitmuntend

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : goddelijk (oud)
Centrale Verdediging: goddelijk (oud)
(ofwel wonderbaarlijk + :love: )
Linker Verdediging : mythisch (oud)
Rechter Aanval : zwak (oud)
Centrale Aanval : goed (oud)
Linker Aanval : zwak (oud)

45,5 sterren :)

mijn nieuwe reeks al eens bekeken en 'k heb chance: de ploeg die uit 3de zakt is een walk-over ploeg. voor de rest zal't knokken zijn voor een barrageplaatske :unsure:

liquido

Legacy Member
ma fok
hoeveel sezoenen speelde gij al?
2 seizoenen geleden was't verschil tussen ons 3* ofzo en gij had ietske beter stats maar nu al goddelijk defense :o

The Black Adder

Legacy Member
liquido zei:
ma fok
hoeveel sezoenen speelde gij al?
2 seizoenen geleden was't verschil tussen ons 3* ofzo en gij had ietske beter stats maar nu al goddelijk defense :o

5 seizoen al gespeeld. en die goddelijk is natuurlijk wel met 5 verdedigers :)

Forza

Legacy Member
Men barrage met 6-0 cijfers gewonne :cool:
Kga dus ook eindelijk naar vijfde :p

En black adder :), had ge veel comment in u match as ge zo defending speelt ? :D

Wizzard

Legacy Member
ik heb mijn kwali 4-1 verloren, mja, de tegenstander was gewoon te goed :) Wat ik wel vreemd vind, is dat ik met een in theorie beter middenveld, krak dezelfde stats haal op Normal vorige week als nu op MOTS... Is dit een bug ofzo?

Forza

Legacy Member
Wizzard zei:
ik heb mijn kwali 4-1 verloren, mja, de tegenstander was gewoon te goed :) Wat ik wel vreemd vind, is dat ik met een in theorie beter middenveld, krak dezelfde stats haal op Normal vorige week als nu op MOTS... Is dit een bug ofzo?
Khad da ook, probably uwen teamspirit die is gedaald.

killblok

Legacy Member
the smeets team
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)


de sjarels
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)

jaja, toch verloren met 4-3, da wordt dus nog een aantal jaartjes VIde denk ik :cry:

perre

Legacy Member
congratz aan alle ploegen die gewonnen hebben :niceone:

en aan blackie met zen verdediging :D

Nookiedog

Legacy Member
nice blackie :) laat die middeveld trainers maar es een poepje ruike

Bobby.Digital

Legacy Member
Ik heb m'n barrage verloren op penalties. Tegen een 8,5* keeper penalties winnen is niet vanzelfsprekend :(

Dus nog een jaartje in 5e.
4e keer kampioen goede keer mss?

Ether

Legacy Member
Lol Bobby, dan ginge hij bij mij in de reeks komen :p

Jammer :)


Mo idd, die zijn keeper is nie leuk :p

Bobby.Digital

Legacy Member
Ik had het wel verwacht. Met m'n ts op furious ging ik niet veel kunnen doen, had net moeten mots'en om de titel in extremis toch nog te kunnen halen.

ts op composed of iets beter en ik had de match wel redelijk gemakkelijk kunnen winnen.

Dat is het nadeel aan #1 of #2 eindigen, de laatste match van het seizoen erna moet je dan die topper spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan