Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

liquido zei:ma fok
hoeveel sezoenen speelde gij al?
2 seizoenen geleden was't verschil tussen ons 3* ofzo en gij had ietske beter stats maar nu al goddelijk defense![]()

Khad da ook, probably uwen teamspirit die is gedaald.Wizzard zei:ik heb mijn kwali 4-1 verloren, mja, de tegenstander was gewoon te goedWat ik wel vreemd vind, is dat ik met een in theorie beter middenveld, krak dezelfde stats haal op Normal vorige week als nu op MOTS... Is dit een bug ofzo?
