Archief - Barrages !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Tuurlijk dat e Re@V0rke!

Das toch voor jou een wereld van verschil, ga je nu Eindelijk naar 5e klasse of nie? :p

Re@V0r

Legacy Member
kzie zo juist da mijne tegenstander van zondag zich ne walkover heeft laten aansmeren tijdens zijne friendly...
iemand enig idee wa voor nut dit zou gehad hebben? :confused:

Re@V0r

Legacy Member
hij stelde 5 man op ofzo...
is em dan geen week training kwijt nu?

Ether

Legacy Member
Das allemaal part of his plan :p

Em wil Re@V0r misleiden, en et lukt em nog aardig goed ook :p

Re@V0r

Legacy Member
als hij mij wilt laten denken da et ne dommen eikel is, werkt zijn plan idd vrij goe :p
nja... kga em zowiezo verrassen met mijn opstelling dus doet em maar :D

-mkz.lama-

Legacy Member
Re@V0r zei:
als hij mij wilt laten denken da et ne dommen eikel is, werkt zijn plan idd vrij goe :p
nja... kga em zowiezo verrassen met mijn opstelling dus doet em maar :D

en wat is die opstelling? My guess is:

0-0-0 (11 in de goal dus)
en dan maar hopen op die keiharde counters ;)

Re@V0r

Legacy Member
idd
en mooi opgestapelt in doel zoda er geen enkel gaatje meer is :D
nah... kspeel nu al gans et seizoen via het centrum en met ne winger naart centrum
ma kga da es omgooien :p

Archeoloogke

Legacy Member
Straks ist zover....kweni...Vde blijven en daar rondbengelen of keer jaartje VIde....kzal er alleszins ni depri van zitten moesten ze verliezen :p.
We zullen wel zien :).

boutros

Legacy Member
Barrages zijn begonnen...

Stand voorlopig nog 0-0 bij mij, maar heb der nie echt een goed oog op... :sad:

Er zijn nu 25 min gespeeld en mijne tegenstander heeft al twee kansen gehad, ik nog geen :(

Kvrees dus dat het een vierde seizoen 5de klasse wordt, in plaats van een eerste vierde klasse :cry:

*edit* heb dit nog maar juist getypt en kom 1-0 achter

enj0i^

Legacy Member
0-0


verliezen is nie zo erg, buiten al die supporters zien vertrekken :s

edit:

2-0 :woohoo:

Forza

Legacy Member
45e minuut: Beide teams gaan de rust in met een 0 - 3 stand. Beemsterkaas had het meeste balbezit, namelijk 66 procent.

:woohoo:

Ether

Legacy Member
De ruststand is 2 - 0. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Jannebananne, met 55 procent balbezit.



Nog een seizoentje 4e dus Re@V0rke :p

Archeoloogke

Legacy Member
Tssss iedereen is hier weer aant winnen en bij mij ist nog altijd 0-0 en kheb 71% balbezit :ironic: .

In_The_End

Legacy Member
De ruststand is 2 - 0. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door TKiFr, met 55 procent balbezit. :D

edit: 65e minuut. Marcel Rücker breekt door en schiet, de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en keken ernaar alsof het koeien waren. 3 - 0 voor TKiFr. Marcel Rücker heeft drie keer gescoord - een hattrick!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan