Archeoloogke
Legacy Member
stvw zei:ge staat toch 1-0 voor nu
wel man met rood![]()
Kweet...kan nog verliezen ook dus...tzal VIde worden zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stvw zei:ge staat toch 1-0 voor nu
wel man met rood![]()
.
(en met middenvelder die rood heeft gekregen dusja...man minder
)
Re@V0r zei:over spannend gesproken
2-4 voor gans de 2e helft en in de laatste 10 minuten wordt et nog 4-5
en die gast mor kansen krijgen![]()



dat zijn de ratings van "voor den oorlog"Dash zei:mag ik eens vragen hoe jullie aan oud komen na een stat? en wat betekent dat eigenlijk?

stvw zei:dat zijn de ratings van "voor den oorlog"![]()
kunt ge veranderen bij "configuratie" ... niet echt aan te raden want die "nieuwe" ratings zijn 4x zo duidelijk![]()
