Archief - Barrages !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stvw

Legacy Member
bwa nee met wat chance krijg je geen tegentreffer ... je blijft toch kansen hebben ;)

Archeoloogke

Legacy Member
Uhu twas spannend maar nu toch nog gewonnen met 3-2 :p.

JV De Punkrammekes

Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: uitmuntend (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : uitstekend (oud)


Fc Sint-Katelijne-Waver

Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : goed (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : wereldklasse (oud)
Rechter Aanval : uitstekend (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)


Leuke stats :love: (en met middenvelder die rood heeft gekregen dusja...man minder :))

Re@V0r

Legacy Member
over spannend gesproken :p
2-4 voor gans de 2e helft en in de laatste 10 minuten wordt et nog 4-5 :p
en die gast mor kansen krijgen :D

Ether

Legacy Member
Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : bovennatuurlijk (oud)
Rechter Aanval : uitmuntend (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)


Middenvelder rood gekregen -> slecht uitstekend middenveld
Nie echt tevreden over stats, wel over sterren, 40.5 sterren met 10 man, not bad vinnek :)

In_The_End

Legacy Member
TKiFr
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Taktiek: Centrumaanval
Taktische vaardigheid: goed

Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : goed (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : matig (oud)
Centrale Aanval : uitmuntend (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

winswin
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : goed (oud)
Linker Aanval : matig (oud)

3-0 gewonne en blijf in V :applause:

Ether

Legacy Member
Re@V0r zei:
over spannend gesproken :p
2-4 voor gans de 2e helft en in de laatste 10 minuten wordt et nog 4-5 :p
en die gast mor kansen krijgen :D



Z'n stats durft em nie posten wi :p

Re@V0r

Legacy Member
Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)

ier mietje :p

d.C.

Legacy Member
Barragematch gewonnen met 0-3. 'k Heb dus een plaatske in V'de :)

Stats vandaag op MOTS:

Middenveld: redelijk (oud)
Rechter Verdediging : formidabel (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : matig (oud)
Linker Aanval : redelijk (oud)

Zal nie genoeg zijn voor V'de denk ik :unsure:

$hitFly

Legacy Member
Middenveld: goed (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: formidabel (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : briljant (oud)
Linker Aanval : briljant (oud)

vs

Middenveld: slecht (oud)
Rechter Verdediging : uitmuntend (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : redelijk (oud)
Linker Aanval : matig (oud)

2-0 gewonne maar
stuk of 8 kanse gekrege en maar 2 gescoord, verontrustigend :(

nu ja nog een seizoen 5de eraan breien ;p

Dash

Legacy Member
mag ik eens vragen hoe jullie aan oud komen na een stat? en wat betekent dat eigenlijk?

stvw

Legacy Member
Dash zei:
mag ik eens vragen hoe jullie aan oud komen na een stat? en wat betekent dat eigenlijk?
dat zijn de ratings van "voor den oorlog" ;)

kunt ge veranderen bij "configuratie" ... niet echt aan te raden want die "nieuwe" ratings zijn 4x zo duidelijk :)

d.C.

Legacy Member
stvw zei:
dat zijn de ratings van "voor den oorlog" ;)

kunt ge veranderen bij "configuratie" ... niet echt aan te raden want die "nieuwe" ratings zijn 4x zo duidelijk :)

Mja, als ge de oude ratings gewoon zijt is da serieus kut ze :(

Timmie

Legacy Member
Ik vind de nieuwe ratings totaal niet duidelijk, en gebruik nog steeds de oude. Als ze ze wegdoen ga ik mij toch heftig verzetten :p

boutros

Legacy Member
Doeme toch, mijn eerste kans om eindelijk eens naar vierde te gaan verknalt,

heb 3-2 verloren tegen degradant :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan