Archief - Barrages !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
bij mij zal et ne spannende match worden denk k die barrage :)
stats zijn vrij aan mekaar gewaagd hoewel dat de mijne overal iets beter zijn behalve et middenveld ... we zullen zien wa et wordt :p
qua sterren heb k iets meer ma da zegt nix natuurlijk

Archeoloogke

Legacy Member
En ik mag tegen Fc Sint-Katelijne-Waver, enen die nog 2 seizoenen geleden in IV.40 zat....tziet er dus ni echt goe uit zeker? :sad:

The Black Adder

Legacy Member
ik speel tegen de Youngstars F.I. voor een plaatsje in 4de. 'k heb zijn stats eens bekeken en 'k denk dak vrij kansloos ben :)

Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechter Verdediging : reusachtig (oud)
Centrale Verdediging: bovennatuurlijk (oud)
Linker Verdediging : goed (oud)
Rechter Aanval : briljant (oud)
Centrale Aanval : briljant (oud)
Linker Aanval : briljant (oud)

bovendien heeft em zijn laatste match gewonnen met ne walk-over, nen pic voor hem dus.

'k gaan in elk geval motsen, en in hattrick kan alles ;)

enj0i^

Legacy Member
normaal moet ik winnen, want naar zesde klasse gaan zie ik echt nie zitten :)

mja Ts is dolgelukkig en we gaan motsen eh :)

vraagje: Mijn spits (die ik echt nodig heb (4ster)) is vandaag geblesseerd geraakt
en hij heeft 1 week, zou die tegen dan kunnen hersteld zijn? ie is 19 jaar, en hoeveel dokters zou ik dan best nemen

enj0i^

Legacy Member
omg

kzit met mijn beste spits gebleseerd

mijn besten winger heeft rood, :s
en men beste verdediger ook rood :s

daaaamn ik ga zo hard naar zesde klasse :s

In_The_End

Legacy Member
kmoet tege winswin spele om in vijfde te blijve moet normaal wel lukke:)

Re@V0r

Legacy Member
die spits kunde wel recupereren zu enjoi^
smijt er direct 10 dokters op... kwestie van geen risico's te nemen

El-Bandido

Legacy Member
Artful Furry Animals - RC Hercules


whatever, op z'n doos normaalgezien. Ik pic al 2 weken, en hij heeft deze speeldag gespeeld voor de titel, mots dus prolly.
Yup V.207 I'm here to stay

Forza

Legacy Member
Vandaag gewonne, kampioen maar nog barrages

Mijn stats:

KV Beemsterkaas
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: formidabel (oud)
Rechter Verdediging : wonderbaarlijk (oud)
Centrale Verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linker Verdediging : uitmuntend (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)

Op normaal in zesde

Zijn stats :

sv vooruit
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Normaal
Taktische vaardigheid: (Onbeperkt)

Middenveld: zwak (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: uitstekend (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : uitmuntend (oud)
Centrale Aanval : formidabel (oud)
Linker Aanval : uitmuntend (oud)



Is dus wel te nemen, aangezien ik ga motsen ben ik vrij zeker van men ticket naar vijfde.

liquido

Legacy Member
3-3 gespeeld op mots tegen eerste in Vde
maar men ts staat nu al op moordadig
dus nog is een motske deruitperse (heeft toch geen andere nadele right)
normaal kank die kerel wel af.
T'is zo'n typisch 6de klasse ploegske matig mad rest stats uitstekend ;p

dus normaal easy win :)

Ether

Legacy Member
Jannebananne - AFI tribute

Kdenk da em te doen is, stats van zijn laatste match ergens

Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : wereldklasse (oud)
Linker Aanval : briljant (oud)

Krosser

Legacy Member
enj0i^ zei:
kan er iemand helpen scouten hoe ik hem moet aanpakken? :p

Krosser to the rescue! (lees: 'k verveel mij)
1. al ni zo moeilijk, hij speelt AIM, het enige wa ge nu moet doen is hem op zen flanken pakken (2 wingers offensive)
2. hij zal wss wel met zijn flanken offensive spelen, maar die kunt ge wel aan denk ik, ik zou dus ne wingback als extra inner mid zetten
Als ge toch 3-4-3 wilt spelen (als ge 6 spitsen moet trainen dus), offer dan ene flank op :) maakt ni echt uit welke normaal.

Re@V0r

Legacy Member
geef mij ook es wa tips want die gast waar tegen da k moet heeft dus geen lijn in zijn ploegopstelling en tactiek é :p die gebruikt precies iedere match iets anders...
KV Turnout ist :)

Bobby.Digital

Legacy Member
Ether zei:
Jannebananne - AFI tribute

Kdenk da em te doen is, stats van zijn laatste match ergens

Middenveld: uitstekend (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: briljant (oud)
Linker Verdediging : redelijk (oud)
Rechter Aanval : redelijk (oud)
Centrale Aanval : wereldklasse (oud)
Linker Aanval : briljant (oud)


Als ik m'n qual win zit ik in uw reeks :)

Krosser

Legacy Member
Re@V0r zei:
geef mij ook es wa tips want die gast waar tegen da k moet heeft dus geen lijn in zijn ploegopstelling en tactiek é :p die gebruikt precies iedere match iets anders...
KV Turnout ist :)

Zien ek eruit als nen helpdesk? :p

Forza

Legacy Member
Snelle vraag, worden de opbrengsten bij kwali's gedeeld ?

En zo niet, wrm mag dien facking vijfdeklasser dan thuisspelen :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan