Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EnnY

Legacy Member
Herp derp weeral een tentenmove. Ik stel voor dat we een chineeske inhuren voor 1€/dag die online blijft om onze kampen te bewaken.

MegaMentor

Legacy Member
IriedailyX zei:
Ik heb gisteren die bus bij de sparren nog gesaved.

In het kamp dan, wanneer? Ik, Longshot en Spoon zijn met de bus naar het verre noorden gereden om dat kamp van HSZ te raiden, hebben ze daar aan de kant van de weg in een bos geparkeerd en ze daar al dan niet gesaved. (Dit was rond de vroege namiddag) We zijn er dan niet meer aangekomen voor de rest van de dag.

Dus als gij em gisteren nog hebt saved aan de sparren wilt dat zeggen dat ze daar weer moet gespawned zijn en daarna gepikt door een gast.

M.a.w. our camp has been compromised gentlemen.

KoOkiE

Legacy Member
nieuwe posts van Rocket

RE: When is the next update?
E3 soaked up all my time. I flew back into Czech Republic yesterday, but my bag got lost on the flight. I'll have more info this week but expect an update mid to late during this week.

RE: whats with all the desyncing lately?
HIVE is now integrated with the server. Currently, because of the way it works, the server will stop while it awaits a response from the central server for some queries it makes. So the server simply stops responding to any messages while it is processing a query. Normally, this happens instantly. Sometimes it may take some time, especially if transient internet issues cause connection problems to the central server.

We're working on the issue.

RE: Rocket needs to make this game harder
..random crap..
Furthermore, for the past three weeks I have been telling anyone who will listen that teamplay aspects are receiving my key attention. More to follow.

RE: I'm tired of this!
Avoiding the issue of hacking won't solve it. The authors of the bypasses would probably be the first to state that game developers need to start taking hacking seriously, I agree. Piracy is important but can be solved by changing the way you market, design, and price your product.

But this means hacking is now critically important. There is only so much I can do in the mod, but what I really want to do - is highlight this problem. You are all helping me with this, and in fact, the hackers are really highlighting it. Smart hackers would keep this under the radar. The smart hackers made the bypass, the stupid hackers are using it to do stupid things. Because of this, we know exactly what is occurring and exactly what to do about it. This has been passed on to the required programmers.

These things take time. Alpha is not about running from the problems, we confront them head on and fix them.

Also, I've dealt with explanations of why private servers cant be used at this point in the project, search my previous posts if you'd like a detailed explanation.

---------------------------------

EnnY zei:
Herp derp weeral een tentenmove. Ik stel voor dat we een chineeske inhuren voor 1€/dag die online blijft om onze kampen te bewaken.

liever dat dan ons stuff kwijt raken toch? het is ook geen volledige move, het is een opsplitsing. Ik wil gerust vanuit het noorden opereren, er kan ook actieve comms zijn tussen beide kampen. Het opsplitsen reduceert het risico om ontdekt te worden.

indien ons kamp ontdekt werd zullen we dat meteen zien aan de nvg die uit de tent zou moeten gestolen zijn. ik kan mij niet voorstellen dat die gast een bus vindt en verder de omgeving niet verkend heeft.. tenzij het een grote dommekloot was natuurlijk (of gewoon super enthousiast dat hij een vehicle gevonden had met loot en diesel in)

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
indien ons kamp ontdekt werd zullen we dat meteen zien aan de nvg die uit de tent zou moeten gestolen zijn. ik kan mij niet voorstellen dat die gast een bus vindt en verder de omgeving niet verkend heeft.. tenzij het een grote dommekloot was natuurlijk (of gewoon super enthousiast dat hij een vehicle gevonden had met loot en diesel in)


NVG pikken, tent niet saven, server restart -> profit.

KoOkiE

Legacy Member
mja mentor da werkt nie altijd he, bij onze eerste test is dat meteen al gebleken :(

spoon

Legacy Member
NVG zaten er toch nog in dacht ik

ondertussen wa single player Arma aan het spelen, best een leuke game.
alleen ik kan bijna geen ventje raken op -+100m

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
mja mentor da werkt nie altijd he, bij onze eerste test is dat meteen al gebleken :(

Mjah, die save functies zijn iets raar. Toen we met de pickup en de quad naar ons kamp reden crashte de server, echter stonden de vehicles gewoon waar we waren net voor de crash terwijl ze ettelijke kilometers daarvoor gesaved waren.

KoOkiE

Legacy Member
hehe jup inderdaad :D gelukkig ist nie altijd op de verkeerde moment dat het niet werkt ;)

zeg spoon heb jij dan die tractor gevonden?

R3L4X

Legacy Member
spoon zei:
NVG zaten er toch nog in dacht ik

ondertussen wa single player Arma aan het spelen, best een leuke game.
alleen ik kan bijna geen ventje raken op -+100m

Rekening houden met bulletdrop en wapen natuurlijk, niet elk wapen schiet hetzelfde en vooral niet beginnen sprayen :unsure:.

spoon

Legacy Member
neen ik ben niet achter de traktor gegaan

heb een water run naar lopatina gedaan en dan ben ik gestopt

nixie

Legacy Member
welke server spelen jullie dan meestal?
want ik zie maar weinig servers die nog de 1.6 draaien (ik zit ook nog op 1.6)

EnnY

Legacy Member
Zit nu op server, ATV stond uit het 3 sparren bosje.
Mss dat de voertuigen bergaf schuiven/trillen? Kheb em tegen een spar gezet nu.

ghost.

Legacy Member
Laat nog iets weten hoe het gaat met jullie kamp e jonges :p
Is wel is leuk om te lezen tijdens het blokken van een saai examen zoals eco...
Zodra ik nog is kan begin ik weer me scavengen ;)

Rubmifer

Legacy Member
Mensen die hier 's avonds ook heel erg veel last hebben van lag? Is echt onspeelbaar, en het is zo al enkele dagen aan de gang, ik denk sinds de introductie van voertuigen. En het is niet alleen voor mezelf, want anderen waar ik mee spel hebben precies hetzelfde.

DagothUhr

Legacy Member
Hallo ik ben nieuw en geraak er zelf niet op. Alles is juist geinstalleerd, ik geraak ook op andere servers en heb 1.6

Kunnen jullie me toevoegen in Steam en me wat wegwijs maken ?
_Teslatrooper is mn ID, ik speel onder de naam van Spider0Jerusalem

spoon

Legacy Member
het is bijna onmogelijk om na 19u op een server in te loggen
wij hebben denk ik meer als 1u geprobeerd om er uiteindelijk in te komen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan