Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
net onderweg naar lopatino en op ongeveer 1km zie ik iemand met een bus rijden

KoOkiE

Legacy Member
hm das raar.. staat onze bus nog op zijn plaats? want ik kan me moeilijk voorstellen dat er een tweede zal zijn :s

spoon

Legacy Member
ik ga straks eens naar daar met de quad was nu te voet en had geen scope bij om te schieten

MegaMentor

Legacy Member
Het begint al :p 1 quad verdwenen en nu misschien de bus ook kwijt?

spoon

Legacy Member
met spijt moet ik melden dat onze Bus weg is :(

ook ben ik nog eens geïnfecteerd geraakt door niet op men temp te letten. ga zo meteen alles droppen in de tenten en terug spawnen

MegaMentor

Legacy Member
spoon zei:
met spijt moet ik melden dat onze Bus weg is :(

ook ben ik nog eens geïnfecteerd geraakt door niet op men temp te letten. ga zo meteen alles droppen in de tenten en terug spawnen

Vanavond dan toch maar de truck gebruiken voor een airfield raid :p

KoOkiE

Legacy Member
spoon zei:
met spijt moet ik melden dat onze Bus weg is :(

ook ben ik nog eens geïnfecteerd geraakt door niet op men temp te letten. ga zo meteen alles droppen in de tenten en terug spawnen

er zitten twee antibiotica in de tenten.. vraag mij wel af hoe die bus verdwenen is? waar is die het laatste gesaved? negen kansen op tien is die ergens in de server terechtgekomen omdat we hem niet goed gesaved hebben.. nuja het is niet het grootste verlies. die truck of die pickup zou ik al erger gevonden hebben :)

MegaMentor zei:
Het begint al :p 1 quad verdwenen en nu misschien de bus ook kwijt?

die quad staat iets ten oosten onder een spar, hij was bij het herspawnen buiten de twee sparren geraakt waar beide quads stonden. had ik eerder in het topic gezet dacht ik. kheb die deze morgen verzet.

Ik pleit er ook voor dat we ons tentenkamp opsplitsen. ik heb gisteren een ideale plek gevonden in het noorden, vanavond eens zien of het mogelijk is daar een tentje te zetten.

spoon

Legacy Member
KoOkiE zei:
er zitten twee antibiotica in de tenten.. vraag mij wel af hoe die bus verdwenen is? waar is die het laatste gesaved? negen kansen op tien is die ergens in de server terechtgekomen omdat we hem niet goed gesaved hebben.. nuja het is niet het grootste verlies. die truck of die pickup zou ik al erger gevonden hebben :)

owja das ook waar dat is mijn antibiotica :p (ik heb er toch 2 gevonden :p)

ja die bus ik heb ze daar niet gesaved, enny of mentor??

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
er zitten twee antibiotica in de tenten.. vraag mij wel af hoe die bus verdwenen is? waar is die het laatste gesaved? negen kansen op tien is die ergens in de server terechtgekomen omdat we hem niet goed gesaved hebben.. nuja het is niet het grootste verlies. die truck of die pickup zou ik al erger gevonden hebben :)


die quad staat iets ten oosten onder een spar, hij was bij het herspawnen buiten de twee sparren geraakt waar beide quads stonden. had ik eerder in het topic gezet dacht ik. kheb die deze morgen verzet.

De bus was gesaved op de plaats waar we em hebben achter gelaten. Als die save op een of andere manier niet gewerkt heeft staat hij in het kamp achter die sparren waar ook de pick-up staat(stond?).

Spoon heeft na die post nog gezegd dat die quad daar nergens stond.

spoon

Legacy Member
MegaMentor zei:
Spoon heeft na die post nog gezegd dat die quad daar nergens stond.

Bijde quads gevonden
1tje staat echt bijna onzichtbaar tussen de bomen
had er dus overgekeken

*tip: als je in de nacht speelt pak heat packs mee, of zorg dat je altijd een vuurtje kan maken

MegaMentor

Legacy Member
spoon zei:
Bijde quads gevonden
1tje staat echt bijna onzichtbaar tussen de bomen
had er dus overgekeken

Pak van mijn hart :D Die bus pikken we wel eens terug.

spoon

Legacy Member
MegaMentor zei:
Pak van mijn hart :D Die bus pikken we wel eens terug.

blijkbaar was Future met de bus aan het rijden toen ik die zag
en de kerel die hij ging op pikken op NW airfield heeft em afgemaakt
dacht dat zen naam i am bandit was

ook zijn er even 2 HSZ gasten ingelogd maar die waren snel weer weg :evil:

joriske18

Legacy Member
KoOkiE zei:
Ik pleit er ook voor dat we ons tentenkamp opsplitsen. ik heb gisteren een ideale plek gevonden in het noorden, vanavond eens zien of het mogelijk is daar een tentje te zetten.

Inderdaad, was ik ook aan het denken. Hoe groter we worden hoe interessanter om materiaal op te splitsen en een paar 'forward bases' te maken met enkel wat essentieel stuf (eten, drinken)

Denk eraan dat ik 1 km in het noorden die nv en m107 in een tentje heb gevonden. Ook stonden er verschillende lege tentjes op de weg naar het noorden.


spoon zei:
ook zijn er even 2 HSZ gasten ingelogd maar die waren snel weer weg :evil:
Ik heb die mannen eventjes opgezocht en die zijn blijkbaar van zweden, dat is dus dezelfde tijdzone als ons!

KoOkiE

Legacy Member
vraag mij toch af waarom ze die bus genomen hebben. Als die vlak bij ons kamp stond dan moeten ze echt blind geweest zijn om die niet te vinden.. mss stond de bus zelf slecht opgesteld en is ie ontploft bij respawn ofwel was de save niet goed gelukt.. laat ons hopen dat het dit laatste geweest is? anders zijn de gasten die die bus gepikt hebben echt wel stekeblind..

just het besef gehad dat voertuigen wel degelijk out of bounds gesaved kunnen worden, had die fiets in het water gereden gisteren buiten de map, en die lag er na de restart opnieuw.. int water. ik stel voor dat we grotere voertuigen zoals die truck ergens achter een berg zetten buiten het speelgebied om safe te zijn.

IriedailyX

Legacy Member
MegaMentor zei:
De bus was gesaved op de plaats waar we em hebben achter gelaten. Als die save op een of andere manier niet gewerkt heeft staat hij in het kamp achter die sparren waar ook de pick-up staat(stond?).

Spoon heeft na die post nog gezegd dat die quad daar nergens stond.
Ik heb gisteren die bus bij de sparren nog gesaved.

KoOkiE

Legacy Member
de bus is niet meteen mijn grootste zorg eigenlijk. Het ding is te log om goed mee te werken. quads en offroad, das belangrijker.

Voorstel; vanavond met de quads en de pickup een deel van het kamp naar het noorden verzetten op een locatie die ik gisteren in mijn toch gevonden heb (bijna recht ten noorden van lopatino maar nog steeds een stuk landinwaards). daarna de quads opsplitsen, ene voor het noorden, ene voor het westen. de pickup blijft bij het westen staan. De truck verzetten we out of bounds in het westen (paar km) en we gebruiken die als grote opslag. als we er iets uit nodig hebben zoals benzine of motor onderdelen rijden we er naar toe met de quad.

wat denken jullie?

KoOkiE

Legacy Member
note to self, just gelezen op reddit:

There is Green UAZ spawn on 081 060

oNt-

Legacy Member
Khad ook 2 antibiotica's in de nieuwe tenten gezet. Pak er maar één als ge het nodig hebt :)

joriske18

Legacy Member
Goed plan, kamp met het belangrijkste stuff een stuk uit de map zetten. Dat je echt een voertuig nodig hebt om er te geraken. Wel opletten dat we die plaats niet kwijtspelen aangezien we geen coordinaten daar hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan