Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spoon zei:met spijt moet ik melden dat onze Bus weg is
ook ben ik nog eens geïnfecteerd geraakt door niet op men temp te letten. ga zo meteen alles droppen in de tenten en terug spawnen

MegaMentor zei:Vanavond dan toch maar de truck gebruiken voor een airfield raid![]()
spoon zei:met spijt moet ik melden dat onze Bus weg is
ook ben ik nog eens geïnfecteerd geraakt door niet op men temp te letten. ga zo meteen alles droppen in de tenten en terug spawnen

MegaMentor zei:Het begint al1 quad verdwenen en nu misschien de bus ook kwijt?
KoOkiE zei:er zitten twee antibiotica in de tenten.. vraag mij wel af hoe die bus verdwenen is? waar is die het laatste gesaved? negen kansen op tien is die ergens in de server terechtgekomen omdat we hem niet goed gesaved hebben.. nuja het is niet het grootste verlies. die truck of die pickup zou ik al erger gevonden hebben![]()
(ik heb er toch 2 gevonden
)KoOkiE zei:er zitten twee antibiotica in de tenten.. vraag mij wel af hoe die bus verdwenen is? waar is die het laatste gesaved? negen kansen op tien is die ergens in de server terechtgekomen omdat we hem niet goed gesaved hebben.. nuja het is niet het grootste verlies. die truck of die pickup zou ik al erger gevonden hebben
die quad staat iets ten oosten onder een spar, hij was bij het herspawnen buiten de twee sparren geraakt waar beide quads stonden. had ik eerder in het topic gezet dacht ik. kheb die deze morgen verzet.
MegaMentor zei:Spoon heeft na die post nog gezegd dat die quad daar nergens stond.
spoon zei:Bijde quads gevonden
1tje staat echt bijna onzichtbaar tussen de bomen
had er dus overgekeken
Die bus pikken we wel eens terug.MegaMentor zei:Pak van mijn hartDie bus pikken we wel eens terug.

KoOkiE zei:Ik pleit er ook voor dat we ons tentenkamp opsplitsen. ik heb gisteren een ideale plek gevonden in het noorden, vanavond eens zien of het mogelijk is daar een tentje te zetten.
Ik heb die mannen eventjes opgezocht en die zijn blijkbaar van zweden, dat is dus dezelfde tijdzone als ons!spoon zei:ook zijn er even 2 HSZ gasten ingelogd maar die waren snel weer weg![]()
Ik heb gisteren die bus bij de sparren nog gesaved.MegaMentor zei:De bus was gesaved op de plaats waar we em hebben achter gelaten. Als die save op een of andere manier niet gewerkt heeft staat hij in het kamp achter die sparren waar ook de pick-up staat(stond?).
Spoon heeft na die post nog gezegd dat die quad daar nergens stond.