Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boutros

Legacy Member
Eigenlijk heb ik niet slecht gepulled deze week :)

Jean-Marc Mekking (45331679)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 631 €/week
Eigenaar: FC Superboyz
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Ideaal voor mijn training van verdedigers verder te zetten.

Is wel nog laag goed denk ik, ma is toch nog ma 17, en beter dus dan nix :D

Krosser

Legacy Member
Stefan Glos (45342582)
18 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.


Speciality: Head


Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 1 270
Wage: 683 €/week
Owner: Degradatiekampioen
Warnings: 0


Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: weak
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: passable


Zou ik ongeveer 500k voor kunnen krijgen denk ik. Hij wordt morgen gelist, als em ni verkocht raakt train ek em wel ff een leveltje hoger.

Timmie

Legacy Member
Als ge bekijkt dat ik voor solid pm 17, 400k heb betaald, is die 500k idd wat veel.
Maar prijzen schommelen nogal de laatste tijd.

Ether

Legacy Member
Is da nie wa weinig? 400k voor solid pm int begin vant seizoen? Kdacht eerder dat die prijzen zo rond et miljoen lagen voor een solid pm van 17...

Blijkbaar veel deftige pulls ier, dus ja, op hoop van zegen :p :


Fausto De Bruyne (45345402)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 556 €/week
Eigenaar: Jannebananne
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Boh ja, kan nie echt boos zijn e... Oeveel zouek daar voor kunnen krijgen?

Verbechio

Legacy Member
Wilfried Lorck
TSI=430 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap [Koppen]

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht



Kannek zoiets verkope?

Timmie

Legacy Member
Ether zei:
Is da nie wa weinig? 400k voor solid pm int begin vant seizoen? Kdacht eerder dat die prijzen zo rond et miljoen lagen voor een solid pm van 17...

Blijkbaar veel deftige pulls ier, dus ja, op hoop van zegen :p :


Fausto De Bruyne (45345402)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 556 €/week
Eigenaar: Jannebananne
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Boh ja, kan nie echt boos zijn e... Oeveel zouek daar voor kunnen krijgen?


mja da's idd weinig, was tijdens die enorme lag, toen heb ik men slag geslaan :)

kzou uwe voor 100k erop zetten. En verbechio, de uwe voor 50k ongeveer.

Ex0dus

Legacy Member
Timmie zei:
Als ge bekijkt dat ik voor solid pm 17, 400k heb betaald, is die 500k idd wat veel.
Maar prijzen schommelen nogal de laatste tijd.
mede door de downtime van de servers de laatsten tijd ;)
ik had een 17 jarige matige def van 150 tsi, em is gelist

adios

Bobby.Digital

Legacy Member
Ok, geen zak bijstats, maar ik ben content :)

Sjef Desmet [playerid=45331831]
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 600
Wage: 620 €/week
Owner: Shrimp United
Warnings: 0


Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: weak Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: disastrous

morris

Legacy Member
:woohoo: IK ben tevreden :D

Antoine Foïs (45382902)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 761 €/week
Eigenaar: KWS Morris
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak


Hoevel zouek hier voor kunne krijgen ?

BuffaloKampioen

Legacy Member
Wieger Tran (45332056)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 1 691 €/week
Eigenaar: FC Shamrock Rovers
Waarschuwingen: 0


Conditie: rampzalig Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos


Dit is geen brol, 17 jaar goed keepen. Dit kun je verkopen voor meer dan een miljoen zegt de transfervergelijking... Ik zet hem binnenkort op transferlijst! Ik start met 500 000€ denk ik! Of moet dit minder?

Mvg

The Black Adder

Legacy Member
precies al enkele serieus goeie pulls :)

'k heb er ook enen:

Steve Mambourg (45332103)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 770
Loon: 628 €/week
Eigenaar: Blackadderteam
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed :woohoo:
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

'k ben er nog niet uit of ek hem zelf train of verkoop

FeNiX4LiFe

Legacy Member
ge kunt er veel geld voor vange als ge hem verkoopt :)

Carolus Verhaegen (45386115)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 653 €/week
Eigenaar: fenix'sdreamteam
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Close_Up

Legacy Member
mijne trekt de aandacht van een blondine in een club in de binnenstad :s

Ether

Legacy Member
Bah blackie, zo een ebbek dus nodig e, eb nog verdediger te kort... Mo kheb vo de moment nog geen geld voor een te kopen :sad:


Sjanseur :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan