Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morris zei:IK ben tevreden
Antoine Foïs (45382902)
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Hoevel zouek hier voor kunne krijgen ?


Deze week staat er ook al een uitmuntend verdediger op mijn transferlijststvw zei:wtf 500k ... die is niet 17j zu ...
betalen ze daar zo goed voor??

Olivier.vdb zei:Wa kunde zoal voor ne 17-jarige speler met 'goed' scoren en 'slecht' passen krijgen?
TSI= 740
Red_Dog zei:Mijn jeugd staat momenteel op uitstekend, kan da nog verbeteren ? Anders laat ik er nu al een paar doorstromen naar de eerste ploeg.
Olivier.vdb zei:neen, maar als het één seizoen lang op 'uitstekend' staat en je blijft 20k/week geven, gaat da nog naar 'hoog'-uitstekend.
Iedere week pullen...

Ether zei:Ma dude, die ga voor 3milj ofzo weggaan
Smeerlap
Zet da der op vo 0euro, der zal ook wel geboden worden...
Of ja, zet em der op voor 850k e...
