Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boris Barowski

Legacy Member
idd morris

ik zou toch al is beginnen kijken naar een paar deftige trainees

of train dit door tot een level op 2 hoger op zijn 18

B.

boutros

Legacy Member
morris zei:
:woohoo: IK ben tevreden :D

Antoine Foïs (45382902)
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak


Hoevel zouek hier voor kunne krijgen ?

Veel ;)
Moest ik geld hebben, ik kocht hem onmiddellijk, ma kwil eerst nog één van mijn verdedigers verkopen, staat op springen naar briljant :D
Als je dus nog even wacht ;) Deze week staat er ook al een uitmuntend verdediger op mijn transferlijst

morris

Legacy Member
Is der niemand die deze speler in de Defenders Federatie fzo wil zette ?
Dan wete ze da der zo ene te koop is :p

BTW hoeveel zouek der eiglik voor vragen ?

Red_Dog

Legacy Member
Mijn jeugd staat momenteel op uitstekend, kan da nog verbeteren ? Anders laat ik er nu al een paar doorstromen naar de eerste ploeg.

enj0i^

Legacy Member
je moet altijd spelers pullen, ook al staat je jeugd maar op redelijk :s. Dus jij hebt nog nooit een speler gepulled daarvoor? :s


en nee , uitstekend is het hoogste. Je moet wel 20k iedere week blijven investeren of het zakt terug

Olivier.vdb

Legacy Member
Red_Dog zei:
Mijn jeugd staat momenteel op uitstekend, kan da nog verbeteren ? Anders laat ik er nu al een paar doorstromen naar de eerste ploeg.

neen, maar als het één seizoen lang op 'uitstekend' staat en je blijft 20k/week geven, gaat da nog naar 'hoog'-uitstekend.
Iedere week pullen...

Ether

Legacy Member
Olivier.vdb zei:
neen, maar als het één seizoen lang op 'uitstekend' staat en je blijft 20k/week geven, gaat da nog naar 'hoog'-uitstekend.
Iedere week pullen...


Kleine correctie :p

Tis nie zo dat da na 1 seizoen ofzo gebeurt, da gebeurt gewoon geleidelijk...

Vanaf dat je jeugd op uitstekend staat kan je uiterlijk geen verschil meer zien (er zal altijd uitstekend blijven staan...) maar het niveau verbeterd nog met heeeeeeeele kleine beetjes...

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Mijne pull voor deze week is al even slecht als die van vorige week. Nen tsi van 50 en hem was al 19 jaar dus direct ontslagen.

morris

Legacy Member
Hoeveel zouek nu voor mijn speler vragen want em vliegt direc op de TL-list.
800k , 900k of 1000k ?
Persoonlijk zouek gaan voor 850k want dan zouem toch zeker weg moete zijn denkek :p :)

Ether

Legacy Member
Ma dude, die ga voor 3milj ofzo weggaan
Smeerlap :p

Zet da der op vo 0euro, der zal ook wel geboden worden...

Of ja, zet em der op voor 850k e...

morris

Legacy Member
Ether zei:
Ma dude, die ga voor 3milj ofzo weggaan
Smeerlap :p

Zet da der op vo 0euro, der zal ook wel geboden worden...

Of ja, zet em der op voor 850k e...



Zeverde nu of denkte echt da die voor 3mil weggaat ? :p

Ether

Legacy Member
Jah, uitstekend verdediger van 17j, en dan nog eens redelijk pm, die zal voor vies veel geld weggaan, zijt daar maar zeker van...


Wa mij wel opvalt is da der de eerste 2 weken echt super veel verdedigers zijn gepulled...

morris

Legacy Member
Kheb weet van een belg met zelfde stats die in eerste week gepulld is en dies voor 1.8 mill weggegaan. Mja.. kan wel zijn da da door trage Hattrick geweest is :)

*Springkonijn*

Legacy Member
Jaimy de Vroome (45001410)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 170
Loon: 520 €/week
Eigenaar: Tn-De Goalgetters
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0



Ontslaan of houden?

$hitFly

Legacy Member
ik krijg het schijt van die kut pullz
kheb nog maar 2 spelers gepullt die iets waard waren in 2 seizoenen :/
kmaak er alleen maar verlies aan grrrr

systech

Legacy Member
ge moet geduld hebben... op ne keer zulde wel ne 17jarige excellent pulle... ooit :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan