Archief - [ALGEMEEN]: Jeugdtopic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoReason

Legacy Member
Jordy Nunnink (39897697)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 370
Loon: 553 €/week
Eigenaar: ClubPP
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

zou die verkocht geraken, staat erop voor 1000€ maar nog geen bod... is toch nog redelijk trainbaar denk'k en heeft veel zwak stats :crazy:

perre

Legacy Member
die kopen ze wel ja. maar heel veel ga je er toch ni voor krijgen denk ik :)

NoReason

Legacy Member
Dieudonné Brassart (40312857)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 140
Loon: 500 €/week
Eigenaar: ClubPP
Waarschuwingen: 0


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

:ironic:
maar enfin vorige week heeft er hier iemand zo'n speler verkocht gekregen, ook eens proberen voor 0€ :woohoo:

TRC

Legacy Member
Dick Voogd (40313405)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en berucht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 370
Loon: 554 €/week
Eigenaar: Sc Orsmaal
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

wa geven ze daar tegenwoordig voor? Khem 10k gevraagd.
Transferlijst: Centrale Verdediger

Deadline: 07-09-2004 om 22:34

Vraagprijs: 10 000 €

Ex0dus

Legacy Member
Genaux Dekrem (40312179) [Add this player to your bookmarks]
19 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 240
Wage: 594 €/week
Owner: Pimpin Ballers
Warnings: 0


Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: solid Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: inadequate

2k listed

Fr3aK

Legacy Member
Jonathan Wrisez (40312382) [Add this player to your bookmarks]
18 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: België
Total Skill Index (TSI): 330
Wage: 532 €/week
Owner: Heavens Delight
Warnings: 0


Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: inadequate Set Pieces: passable

listed 0k

sleejer

Legacy Member
Nino Janick de Smaele (40313294)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap capaciteiten.


Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 517 €/week
Eigenaar: harde djonne
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0


listed 0k

Nookiedog

Legacy Member
Moses Honings
TSI=760 , 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Boris Barowski

Legacy Member
ne 18 jarige passable keeper :)
tsi = 2600

valt nog wel goe mee, alleen kunt ge da maar verkopen voor 70k max :s

B.

Timmie

Legacy Member
Frans van Brussel
TSI=1 120 , 19 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak


Transfervergelijking zegt 125-150k, hij staat nu voor 100k erop.

SIO

Legacy Member
hoe zal ik het zeggen..Men laatste 5 jeugdpulls zitten amaal samen te pokeren nu.. :ironic: :doh:

enj0i^

Legacy Member
Mathies Stößl (40312300)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap capaciteiten.

Total Skill Index (TSI): 1 640



Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak



wat zouek daarvoor krijgen? 120k?

FeNiX4LiFe

Legacy Member
Ivan Hochart (40364009)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap capaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 330
Loon: 736 €/week
Eigenaar: fenix'sdreamteam
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

al weken op rij hoge TSI pullen maar deze keer zijn de stats niet ideaal :D

perre

Legacy Member
pfff, ik weet niet hoe lang ik al bagger aant pullen ben, maar ik gok dat eht naar zo'n 15-tal weken aant gaan is :(

Timmie

Legacy Member
perre zei:
pfff, ik weet niet hoe lang ik al bagger aant pullen ben, maar ik gok dat eht naar zo'n 15-tal weken aant gaan is :(

Niet getreurd, ik had nu als ik het uitreken 28 weken rotzooi gepulled voordat ik gister weer eens iemand met iets goed pullde..

Ether

Legacy Member
Timmie heeft een lekkere pull ofwa? Eindelijk gedaan met zijn gezaag :p



Mijn pull trok op nie veel, matig vleugelspel, 18j -> ontslaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan